30+ (deel 6) => Amanda en ClaudiaJurgen, gefeliciteerd!!

Hoi Mim, ik hoop het zo voor je dat het nu goed gaat… :inlove:

Mijn gevoel over deze maand begint nu ook wat postiever te worden. Ik hoop echt dat het nu raak is…! :pray: :pray: :pray: Afgelopen week heb ik al een paar dagen zo vast en diep geslapen dat ik me verslapen heb voor m’n werk… :shifty: Maar ja, het slapen kan ook te maken hebben met voorjaarsmoeheid of zo… :zzz: Ik begin het nu toch wel wel weer een beetje spannend te vinden hoor… :smiley:

Spannend Yvonne!! Ik hoop uiteraard ook voor jou dat het raak is :pray: :pray: Mijn NOD kan trouwens op 4 juni in het lijstje…

Hilde, ik zou wel met ochtendurine testen, daar zie je meestal toch het meest :pray: :pray:

Mim, om de dag is het beste voor het zaad, en de zaadjes blijven toch wel een aantal dagen in je lichaam :wink:

Ik lees allemaal spannende verhalen over mogelijk raak schieten :mrgreen:

De duimen maken over uren.

@mim, wat heftig voor je buren. Ik moet zeggen dat mijn situatie van vorig jaar dan wel erg boven komt. De onzekerheid is het ergste.

Mijn Smurf was afgelopen maandag al een centimeter. Over 2 weken mag ik weer even spieken. :inlove:

Jans, wat fijn dat je zo vaak mag ‘spieken’!! En nog maar 1 cm, moet je nagaan hoeveel er nog moet gebeuren om over 32 weken zo’n 50 cm te zijn :shock:

Hoi meiden, blijven duimen hoor! Dag 29, en nog niet ongesteld… Nog zes dagen tot mijn eventuele NOD (35 dagen), maar misschien dat ik morgen toch maar een test ga kopen… Ik kan de spanning niet meer aan, pffft.

Iedereen sterkte, en bedankt voor het meeleven :slight_smile:

Oh Hilde, wat spannend!! Hou je er alsjeblieft wel rekening mee dat het niet raak is… Ik hoop het natuurlijk wel voor je!!! :pray:

Hilde, spannend…!

Mim, ja, daar houd ik wel rekening mee, hoor… We hebben ook helemaal niet ons best gedaan deze maand. Maar die gekke bloeding is anders dan anders en geeft dan toch weer hoop, maf hè. Ik geloof trouwens niet dat ik mprgen tijd heb om 'n test te kopen, dus we wachten noodgedwongen nog even af.

Ik heb 't heel druk met zingen de laatste tijd - en dat houdt nog wel een maandje aan. Dus gelukkig niet zo heel tijd om erover te piekeren…

PS Yvonne, bij jou ook spannend, zeg! Nog drie dagen - hopelijk hebben we allebei geluk deze week!!

@UeberHilde wrote:

PS Yvonne, bij jou ook spannend, zeg! Nog drie dagen - hopelijk hebben we allebei geluk deze week!!

Ja, ik begin nu toch wel een beetje de kriebels te krijgen… :slight_smile: Woensdag zit ik op dag 30 en donderdag op dag 31. Als ik 't red ga ik vrijdag testen… :pray: :pray: :pray:

Yvonne, dan kunnen we samen testen :slight_smile: Vandaag is voor mij dag 30, maar met mijn cyclus wacht ik toch nog maar even tot ik vrijwel zeker overtijd ben… Vrijdag of zaterdag dus. Wat duurt zo’n week toch lang hè? Ik blijf maar broekloeren.

hahahaha… bij mij is het broekloeren ook begonnen… :eh: :shifty:

Ik blijf duimen hoor!

Vanochtend de bronchoscopie gehad, pff wat een hel was dat zeg!

Het is net of iemand je laat stikken en jij niks kan doen :?

Het begon al met de verdoving, daardoor kon ik niet slikken. Toen het slangetje erin ging moest ik steeds spugen maar dat kon ik niet kwijt, dus heb ik het slangetje er uit getrokken. Daarna hebben ze een afzuigslangetje erbij gepakt om dat weer af te zuigen, toen weer opnieuw geprobeerd. Ik bleef steeds spugen en kokhalsen. Ze moesten gewoon mijn handen vasthouden anders trok ik de boel er weer uit. Maar goed ze hebben niks gevonden, mijn longen en klepjes zijn gewoon schoon.

Pfff, Bigsby wat een gedoe zeg. Gelukkig hebben ze niets gevonden. Is dat nu einde onderzoeken of gaat er nog meer gebeuren?

Geen idee, misschien bedenkt de longarts wel weer een ander onderzoek :wink: nee volgens mij is er niet meer nodig. Alles lijkt goed te zijn, het zal dus wel een combi zijn van astma, allergie en hooikoorts :think: oja en zwangerschap.

Gatsie Bigsby, wat een naar verhaal…! Ik hoop niet dat ik ooit zoiets moet doorstaan… Ik zou er ook niet tegen kunnen…

Gelukkig hebben ze niets gevonden en is alles in orde :thumbup:

Bigs, wat een vervelend onderzoek zeg!

En heeft dit nog invloed op of je bij de vk of gyn moet lopen?

Hilde en Yvonne… :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

Bigsby, wat een rotonderzoek zeg, jakkes! Gaat je longarts nog wel je medicatie bijstellen, of wordt 't al wat minder met het hoesten? Sterkte ermee in ieder geval.

Ik vond op de site van een ziekenhuis dit:

“2. De ontwikkeling van het embryo.

In de natuurlijke situatie wordt de eicel in de eileider bevrucht. Ongeveer 3 tot 4 dagen na de ovulatie komt de bevruchte eicel (embryo) aan in de baarmoederholte. Het embryo bestaat dan uit een klompje van 8 tot 16 cellen. In de baarmoederholte behoren de celdelingen voortgezet te worden. Vijf tot zes dagen na de ovulatie bestaat het embryo uit een rand cellen rond een holte met vocht (dit wordt een blastocyste genoemd). Nu hoort het embryo zich te hechten aan de baarmoederwand en in te nestelen. Ook na de innesteling moeten de celdelingen doorgaan.”

Nou ovuleerde ik die keer dat ik 't ging testen op dag 16, en die korte bloeding begon op dag 20, dus het zou in theorie goed kunnen zijn dat dat een innestelingsbloeding was… En nu is het dag 30, en nog geen ongi. Ik kon me niet meer inhouden vanmiddag - ik moest lenzenvloeistof kopen, dus ik moest toch naar de drogist, dus ik heb een test gekocht! Of eigenlijk twee :slight_smile:

Maar ik durf niet… Wat als het positief is, en ik word toch nog ongesteld? Pfffft. Hubby wil dat ik nog wacht met testen, maar ik kan de spanning niet meer aan! Kortom, ik word gek van mezelf…

Hee Sproetje! Hoe gaat 't met Lars?