30+ (deel 6) => Amanda en ClaudiaJurgen, gefeliciteerd!!

Hilde, ik :thumbup: voor je…! Wanneer kun je gaan je testen?

Ik heb eerlijk gezegd geen idee wanneer ik kan gaan testen… Ik zit nu pas op dag 23, en ik heb een cyclus van 26-35 dagen… Ik denk dat ik maar gewoon afwacht tot dag 35 (dat is 28 mei, mocht iemand het lijstje nog bijhouden…). Moeilijk hoor. Ik voel me wel een beetje naar vandaag, maar dat kan ook komen door het vermoeiende weekend en het feit dat ik vanmiddag te zwaar geluncht heb… Of gewoon suggestie natuurlijk! Ik heb ook “gewoon” buikpijn alsof ik ongesteld moet worden, maar dat had ik ook toen ik zwanger was. Kortom, twijfel alom!

Nou ja, we duimen nog even lekker door :slight_smile:

Hoe gaat het met jullie allemaal?

hallo meiden

ben een tijdje niet geweest

heb het eigenlijk ook te druk voor alles

we gaan volgende week woensdag het koopcontrakt tekenen voor ons 1ste koophuis dus druk bezig met voorbereiden van de verhuizing

dus lekker druk :mrgreen:

hopelijk vanaf 1ste week van juni weer wat meer tijd om te internetten

Hilde, pff wat een onzekerheid :roll: ik blijf voor je duimen :pray: :pray:

Spannend Poeizie :thumbup:

Hilde, ik ben ook nog aan het duimen!! :pray: :pray: Het blijft wel irritant hoor, dat lichaam!!

Hier gaat-ie verder wel z’n gangetje…

Poeizie, spannend hoor je 1e koopwoning!! Nieuwbouw? Moet er veel gebeuren?

het is geen nieuwbouw en gelukkig is het een hele nette woning wat ook nog kwa smaak wel overeen komt dus het is niet veel meer als eenbeetje schoonmaken en herinrichten

alles wat we nog willen veranderen of doen dat kan ook later nog dus dat is wel weer een meevaller

Pffft ik blijf maar broekloeren, bij elke wc-gang. Gek word ik ervan. Misschien ga ik toch maar vroeg testen. Hoe lang na de evt innesteling moet je dan wachten?

Hoi Poeizie, spannend hoor…! Erg leuk om een eigen huis te kopen… Ik woon nu ook sinds een jaar in mijn eigen huis. Hoewel het goed af leek, kwamen we toch erg veel tegen dat gedaan moest worden… tegenvaller dus. Ik hoop dat dat niet het geval is bij jullie… :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Ik zit dat je aan je NOD zit? Spannend hoor!! :pray:

Hilde, blijft spannend…! Ik denk dat je na een week of anderhalf na innesteling kunt testen… Ik blijf voor je duimen… :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

De Ab is wel aangeslagen, ik heb nou geen last meer van slijm. Maar ik hoest me nog steeds te pleuris, maar nu gewoon weer die droge blaf hoest :?

Wel heb ik een drankje gehad tegen maagzuur want dat kon het ook wel eens erger maken zei hij. En volgende week heb ik een bronchiscopie :shifty: dan moet ik s’ ochtends heel vroeg nuchter komen. Dan krijg ik medicijnen om de hoestprikkel tegen te gaan, daarna wordt mijn keel verdoofd en gaan ze met een slangetje naar binnen om te kijken of er iets raars in mijn longen zit. Daarna wordt ik aan de zuurstof gelegd en moet ik nog 2 uur in het zkh blijven om bij te komen en om te kijken of er geen complicaties optreed. Ik moet eerlijk zeggen dat ik hier best tegenop zie :shifty: :shifty:

Bigsby, dat kan ik me goed voorstellen zeg!! Klinkt niet erg prettig. Wel fijn dat je van het slijm af bent.

Hilde, volgens mij kan je inderdaad pas zo’n anderhalve week na de innesteling testen… Duim, duim, duim!!!

M’n buren zijn vandaag weer in het VU geweest… Waarschijnlijk is het buikje niet goed gesloten en puilen de darmen uit. Helemaal goed konden ze het nog steeds niet zien en hoe ernstig het is is dus ook niet duidelijk. Echt heel vervelend en slopend voor ze, over 3 weken moeten ze weer terug komen.

Getsie Bigsby, wat naar allemaal… :frowning: Ik hoop dat de hoestdrank genoeg is… Ik kan mij voorstellen dat je daar tegenop kijk…

Mim, ook al zo’n naar bericht… :frowning: :frowning: Kan het nog wel goed komen voor het kindje? Hoever zijn ze nu eigenlijk?

Hilde, hoe is het met jou? Geen ongi te zien hopelijk…!! :mrgreen: Ik heb wel goede hoop hoor…!! :inlove: :inlove: :inlove:

Poeizie, veel plezier vandaag bij het tekenen van het koopcontract…! :-*

Ik zit inmiddels weer op het wachtbankje… maar heb er helaas voor deze maand geen vertrouwen in (ondanks het geklus). :?

M’n buurvrouw is nu 14 weken zwanger en daar komen nog minstens 3 weken bij… Als het zo is dat de darmen buiten het buikje liggen dan zou het kindje in het gunstigste geval direct na de geboorte geopereerd moeten worden. Het kan daar een stoma aan over houden. Het kan ook tijdens de zwangerschap mis gaan als het gat van het buikje bijvoorbeeld niet meegroeit… Toestand in ieder geval.

Hilde, hoe gaat het met het onderbroekenloeren??

pff je arme buren, wat een onzekerheid weer zeg :cry: :hug: :hug:

Zo duurt de zwangerschap alleen maar langer :roll:

Yvonne, waarom heb je er geen vertrouwen in??

Ovutest gaf vanmiddag een dikke streep dus m’n ei zit eraan te komen :wink: Maf hè, dat je al blij bent met een positieve ovutest…

zet 'm op, mim!

Hier dag 25 en nu volop aan het broekloeren. Het gekke is, we hebben niet veel geklust deze maand, maar door die gekke bloeding heb ik toch weer hoop… En ik heb van die rare symptomen - minder trek in warm eten, gevoelige borsten, buikpijn, misselijk. Maar dat heb ik ook als ik ongesteld moet worden. Ik heb echt het idee dat ik weleens zwanger zou kunnen zijn, maar misschien wil ik het gewoon zo graag dat ik het ga geloven…

Kortom, ik word aardig moe van mezelf! Ik weet niet of ik nog wel 10 dagen kan wachten met testen…

Hilde, ik zou het ook geen 10 dagen meer volhouden als ik zo’n rare cyclus had en zoveel ‘kwaaltjes’ had… Ik zou er alleen niet vanuit gaan dat je positief test maar misschien geeft het wat rust om nu toch wel te testen?? Ik weet helaas hoe gek je lichaam (en je geest!!) je kan maken, ik was er bij m’n vorige zwangerschap soms ook van overtuigd dat het raak was maar dat was dus nooit zo…

Het stomme van die ovutesten is wel dat je nu nog niet zeker weet wanneer je je ei krijgt… Misschien gisteren, misschien vandaag maar het kan ook morgen zijn dus de kans dat je 'em mist is evengoed nog aanwezig (en dan ga ik er maar even vanuit dat ‘we’ niet al te sterk zaad hebben :wink: )

Mim, gewoon goed je best doen met klussen, om de dag is goed genoeg :wink:

Hilde, :pray: :pray: :pray:

Hilde, hou moed! :-*

Hoi meiden,

Deadline voor m’n werk, vandaar het onchristelijke uur van dit berichtje… Morgen (nou ja, vandaag, vrijdag dus) zit ik op dag 27. Ben nog niet ongesteld, maar nu wordt het dus echt spannend… Gelukkig heb ik het morgen en in 't weekend behoorlijk druk, dus ik zal niet veel tijd hebben om erover na te denken. Als ik maandag nog niet ongesteld ben, ga ik een test halen.

Vraagje nog: hoe zat dat ook alweer met testen? Moet dat per sé met ochtendurine? Of kan dat ook midden op de dag? In het eerste geval moet ik nog wachten tot dinsdag…

Hilde, testen hoeft niet per sé met ochtendurine maar dat hangt volgens mij wel een beetje van de test af die je koopt… Ochtendurine heeft uiteraard wel de hoogste concentratie Hcg dus de kans dat je positief test is wel groter…

Bigsby, als je op internet gaat neuzen over klussen rond je eisprong dan zie je toch verschillende ‘adviezen’ staan. De éne zegt om de dag (vooral als je zonder ovutesten klust) en de ander zegt dat je elke dag moet klussen zodra je weet dat je ei eraan zit te komen… Maar goed, we hebben deze maand dus wel een goede kans en daar ben ik allang al blij om :smiley: