Wat super Jans :dance: :dance:
Jans, :dance: :dance: :dance:
Mim, wanneer krijgen je buren een volgend onderzoek?
17 mei, dan weer echo en definitieve uitslag van de punctie.
Lekker aan de klus Yvonne? Ei gespot?
Hoi meiden, zo, de tijd vliegt! Maar ik heb alles gelezen hoor
Bigsby, hoe is het nu? Ik moest tijdens mijn zwangerschap ook extra op controle bij de longarts, maar bij mij ging het juist supergoed - veel minder astmaklachten dan buiten de zwangerschap. Wat balen dat je zo’n last hebt, zeg.
Jans, wat een goed bericht zeg! Bij mij zagen ze indertijd al met 5,5 week een knipperend rondje, wat dus het hartje was. Of was het nou met 7 weken? Ik weet 't niet meer…
Mim, tjee, wat naar voor je buren zeg. En dan maar moeten afwachten… Verschrikkelijk.
Hier is zoonlief afgelopen maandag full-time met school begonnen. Poeh, we zijn alledrie moe! Hij vindt het gelukkig leuk op school en is al best vertrouwd met zijn juf, dus dat gaat goed. Maar hij is erg moe (en dus snel boos…) en slaapt slecht. Moeilijk inslapen, 's nachts wakker worden, bedplassen… Van klussen komt dus weinig! En manlief was een paar dagen weg rond m’n ovulatie. Dusss…
@Mim74 wrote:
17 mei, dan weer echo en definitieve uitslag van de punctie.
Lekker aan de klus Yvonne? Ei gespot?
Hoi Mim, 17 mei uitslag voor de buren neem ik aan? Ik hoop dat het goed komt allemaal… :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Afgelopen vrijdag had ik een ovutest in handen met twee streepjes, de één iets lichter dan de ander en ben vrijdag t/m zondag dagelijks bezig geweest. Eerlijk gezegd daarna niet meer getest, dus geen idee hoe het nu zit verder… Het zal nu wel weer afwachten zijn denk ik…
Hilde, de kleine wordt groot!! Ik kan me voorstellen dat het vermoeiend is… :lol: :lol: Ik heb mijn vriendin ook over haar dochter horen praten hoe vermoeiend het voor haar was… :lol: :lol: Wel jammer dat het voor jullie niet ging deze maand, volgende maand meer succes…! :thumbup:
Hilde, het is toch altijd weer een grote stap in een kind zijn leven, hij zal er vast wel snel aan wennen.
Jammer dat het met klussen deze maand niet gelukt is, hopelijk volgende maand beter.
Yvonne, dat wordt dus weer duimen
Daar ben ik alweer
Had net bij het afvegen een klein beetje oud bloed (bruin) en het is pas dag 18 van m’n cyclus! Ik snap er niks meer van - zo vroeg ben ik nog nooit ongesteld geworden. Of zou 't dan toch…? Jeetje, nu zit ik weer op hete kolen de komende twee weken, pffft. En dat terwijl we helemaal niet “bewust” geklust hebben deze maand…
Of zou het gewoon een tussentijdse bloeding kunnen zijn? Jakkes, ik word zó moe van die onzekerheid elke maand!
Misschien een innestelingsbloeding?
Hilde, ik hoop op innesteling voor je…
Hilde, volgens mij kan je ook rond je eisprong wat bloedverlies hebben… Irritant he!!
Jans goed nieuws! Wat kunnen ze dat soms al snel zien zeg! Bij ons zagen we een knipperlichtje bij 7 weken en 1 dag
Mim, wat een zware periode voor je buren, lijkt me echt slopend zoiets.
Verder weer mensen in de wachtweken hier zie ik… succes :thumbup:
Hoi Alicia, over de helft zie ik…? Hoe gaat het?
Ik mag echt niet klagen.
Wel wat last van pijn vanuit m’n bil naar m’n been en soms in m’n onderrug. En nu volgens mij weer wat last van een lichte blaasontsteking, maar als dat alles is mag het van mij zo blijven tot week 40 :mrgreen:
Vanmiddag even naar de fysio voor die pijnklachten, en afgelopen week zijn de meubeltjes geleverd dus die gaan we dit weekend in elkaar zetten :inlove:
Oh Alicia, wat heerlijk zeg!! Lekker genieten hoor :inlove:
Hier nog steeds kleine beetjes (bruin) bloed. Kan het begin van de menstruatie zijn, maar dat zou dan wel erg vroeg zijn, helemaal voor mij met m’n 25-tot-35-dagen-cyclus… Ik weet niet wat ik ervan denken moet. En ik durf al helemaal nergens meer op te hopen…
We zijn nu op weg naar een bruiloft in Duitsland. De bruid is zwanger, en als ik morgen toch ongesteld blijk te zijn, denk ik niet dat ik daar erg enthousiast kan zitten… Pffft.
Succes hilde, het is niet leuk om te zien als iemand zwanger is terwijl je zelf ook graag wilt.
Alicia, fijn dat jij niet zoveel klachten heb, hopelijk blijf dat zo.
Hilde, veel succes en plezier bij de bruiloft in Duitsland.
Hilde, ik blijf gewoon nog flink voor je duimen… je weet maar nooit (tegen beter weten in waarschijnlijk).
Hier wordt het de komende week weer tijd om een ei te spotten
Zo, daar ben ik weer… De bruiloft was erg gezellig. De zwangere bruid straalde. En bij mij is het bloeden opgehouden na twee dagen een klein beetje bruin bloedverlies. Als dat mijn eisprong was, is het balen, want daar hebben we geen gebruik van kunnen maken (zelden zo’n drukke week gehad als afgelopen week…), maar ik heb nog nooit eerder bloedverlies gehad rond de eisprong. Dus nu heb ik toch weer hoop… Ik voel me totaal niet zwanger, maar toch… Je weet maar nooit.
Ik wacht nog maar even af; wie weet word ik toch nog gewoon ongesteld. Blijven duimen, dames!
Mim, klus ze
Hilde we duimen door hoor!
Wel vreemd dat je dan opeens nu bloedverlies hebt, dan ga je toch weer allerlei scenario’s bedenken hè…