Hoi Jans, met “nog niets” bedoel ik nog niet ongesteld geworden. Ik wil eerst nog een paar dagen wachten voordat ik een test ga doen…
Hee Yvonne, nee ook nog niets…
Wacht ook met testen hoor, misschien wordt ik wel ongi en dan is test voor niks…
Poci en Yvonne
De uitslag van het Vu is binnen. Mijn hcg waarde is nog steeds in het grijze gebied maar is wel iets lager. Met andere woorden, ze worden er niets wijzer van :?
Een ding is wel duidelijk ik ben niet zwanger.
De hoop is nu op het onderzoek van dinsdag gevestigd. Ze hopen dat dat duidelijkheid geeft. Curetage is nog steeds niet uitgesloten. Toen ik aangaf dat ik aangaf dat ik toch wel af en toe nog vloeide, nam de gyn dat juist weer wat meer in de mond :think: Dat doet je toch denken.
Ik zit dus weer op het wacht bankje tot dinsdagmiddag…
Oja ik heb ook nog goed nieuws (ik zou het zo vergeten). Ik had vandaag mijn beoordelingsgesprek. Ik krijg een vast contract!!!
Een halfjaar geleden hadden ze mijn jaarcontract verlengd met een halfjaar. Toen liep ik nog in de ziektewet van alle gedoe rond Emma*. Nu wordt het toch omgezet in vast. Wat een rust geeft dat.
Hmmm…, Jans, spannend hoor…! Dinsdag hoor je dus meer. Gefeliciteerd met je vaste aanstelling…!!! :dance:
Meiden, ik ben weer terug van cursus.
Nog steeds spannend hier zie ik
Jans, wat fijn dat je een vast contract hebt gekregen! :thumbup:
Armara gefeliciteerd :inlove:
Jans jij gefeliciteerd met je vaste aanstelling :dance:
Harry en ik weer beide goedgekeurd door de vk :inlove:
Ik wist het wel, ondanks al het gewroet wat ik in mijn buik voel is Harry dus nog totaal niet ingedaald :mrgreen:
Ligadvies blijft dus.
Het is ook niet verwonderlijk dat hij zo superbeweeglijk is want net als bij Naat heeft hij volop de ruimte, hij heeft nog een ruime 20 cm bewegingsruimte om zich heen. Ik voel hem dus gewoon ook echt overal.
Wel is er op hormonaal gebied van alles aan de gang, vandaar het aardappelzak-gevoel, pijnlijke borsten en beurse gevoel.
De vk wil wel dat ik nog een echo laat maken ivm de ligging van de placenta, ze wil absolute zekerheid dat die mooi verschoven is.
Ach vinden we niet erg
Over een weekje weer terug.
Marieke, wat spannend! Ben je de dagen al aan het aftellen?
Amara, heb je al ‘klachten’? :sick:
Poci, inmiddels een test gedaan of al ongi geworden? Ik ben niet nieuwsgierig hoor… :liar:
Bedankt voor de felicitaties.
Yvonne je vraagt naar poci maar we zijn ook heeeeeel benieuwd naar jou :mrgreen:
Heerlijk marieke dat alles nog steeds goed gaat. Ik vond het wachten aan het einde van de zs zo eindeloos duren.
Sproetje hoe gaat het bij jou? Jij hebt binnenkort je 20 wk echo… Wat heerlijk al weer halverwege…
Ben vandaag weer eens wezen zwemmen met Lotte. Wat een heerlijk moppie is het toch in het water. Volgende week mogen ‘we’ afzwemmen voor het 2e Jip brevet. Da’s net zo iets als teddieberen zilver… Ze slaapt 's middags altijd zo lekker lang na het zwemmen. Heb ik de hele middag voor me zelf :dance:
Hoi Jans, lief dat je 't vraagt. Ik heb woensdagavond direct na het avondeten een test gedaan, maar was helaas negatief. Ook ben ik nog steeds niet ongi geworden…
Wat balen die onzekerheid Yvonne :hug:
Jans, zo heeft Luca vorige week zijn puppy 1 en 2 diploma gehaad :inlove:
Oja ik ben weer ongesteld geworden :?
Hallo allemaal!!!
Ik heb bijzonder goed nieuws…
Heb test gedaan en was positief!!!
Zit nu op hele grote roze wolk :inlove: :inlove: :inlove:
ben zo superblij,
zo mensen even een ego bericht hoor!!!
Liefs poci
gefeliciteerd Poci :dance: :dance:
Poci gefeliciteerd :inlove:
Oh Monique dit moet gewoon ook jouw maand worden meis :-*
Hier is het voorwerk begonnen volgens mij, vraag me af of deze net zolang als zijn zus blijft zitten, betwijfel het :think:
ohhhh marieke wat maak je het spannend :mrgreen:
Hopelijk is hij onderweg
Wel gelijk laten wete hoor!
Ik denk niet dat hij dit weekend ofzo komt maar ik denk wel voor de 40 weken deze keer, maar misschien zit ik er ook wel helemaal naast :mrgreen:
Maandagochtend nog een echo ivm de ligging van de placenta, volgens mij was hij wel goed verschoven maar de vk wil zekerheid en ach, nog een keertje kijken is nooit erg toch :inlove:
Ik weet niet of ik het gelijk kan laten weten als Harry geboren is maar Eppo is mijn buddy
En waar schrijven jullie Marieke, dan kunnen we daar af en toe spieken
Monique… hè bah :hug:
Poci, wauw…da’s snel. Gefeliciteerd :dance:
Eppo is een mede mei-mama
Poci, van harte!!! :dance: Dat is lekker snel!! :thumbup:
Dankjewel allemaal,
is idd erg snel ja, vooral als je het niet zo snel verwacht, maar toch wel hoopt! Ik dacht echt dat duurt wel even weet je wel.
Ben zo blij, het is een wonder, voor ons een prachtig geschenk.
Marieke, spannend hoor, kan elk moment… :roll:
liefs poci
Ohh Poci :inlove: spannend hoor!!!
Yvonne Dat afwachten is altijd zo verschrikkelijk…
Bigsby… :hug: weer op naar volgende maand…
Iemand al iets gehoord van Marieke???
Hier een heerlijk rustig weekend gehad. Het onderzoek wat ik dinsdag krijg begint al weer door mijn hoofd te spoken. Nog even sterk zijn… :shifty: