Deeltje 5
meld
Ik ben ook 30+ :mrgreen:
Even voorstellen:
Ik ben Patricia, mama van Damian. Ben 31 jaar.
Ik ben gestopt in januari met de pil voor een brusje. In mei helaas een mk gehad en nu weer hopen op een nieuwe positieve test.
Mijn NOD is 25 augustus, uitgaande van een cyclus van 28 dagen.
Mijn cyclussen na mijn mk waren 31-28-26… Dus best onregelmatig…
Patricia ook welkom hier
Sproet netjes aangepast weer :thumbup:
Goed gedaan sproetje :thumbup:
Enne ik zie dat je mijn leeftijd ook opgeschroeft hebt :roll: :mrgreen:
Welkom Patricia
Patricia, welkom. Je staat erbij! :mrgreen:
Ik hoop met je mee op een positieve test.
(en dat hij ook positief mag blijven )
Dank jullie allemaal voor jullie welkom…
@Sproetje wrote:
Patricia, welkom. Je staat erbij! :mrgreen:
Ik hoop met je mee op een positieve test.
(en dat hij ook positief mag blijven )
Ik hoop met jullie allemaal mee voor een positieve tes.
Meld!
@yinyang73 wrote:
Meld!
Alleen maar meld :naughty: :naughty:
Hoe is het? Ben je weer thuis? Hoe voel je je?
owja YY feliciteerd (toc of verwar ik mij nou)
oja lijstje
kom je ook bij de april mama’s babbelen
Hier waarschijnlijk een hangdagje vandaag.
Gisteren een vrijgezellenfeest gehad. Was erg leuk, met een bootje door de grachten en opdrachten uitvoeren. Heerlijk zonnetje erbij!
En we hadden de vrijgezel aan boord, dus bij gekke opdrachten hadden we meteen een slachtoffer
Erg veel last van mijn darmen op het moment, dus een behoorlijk opgezette buik. Gelukkig geen plannen vandaag!
Hoe is het met de rest?
Haha, nee ik zit nog lekker in de zon op cyprus. Dinsdag gaan we weer naar huis. Ik voel me op zich best goed. Ben wel heel erg moe en mijn borsten en tepels doen behoorlijk pijn. En ik heb ook het idee dat ze al aan het groeien zijn want de bh’s die ik voor onze vakantie had gekocht passen niet echt lekker meer. Dat beloofd nog wat voor de komende tijd. Vannacht ontdekte ik dat als ik op mijn buik wil liggen dat het dan net lijkt of je op een knoop ofzo ligt. Niet echt fijn. Dus maar niet meer doen hihi.
Meld!
Sproet even voor het lijstje, ik ben 34 enne NOD doe ik niet aan :mrgreen:
Ik weet dat ik eerst wat anders zei maarre ik heb toch maar weer een afspraak met de fertilitiearts gemaakt Het is nu 4/5 maanden geleden sinds mijn HSG en die heeft tot nu toe niet geholpen. Nu maar eens kijken wat ze nog meer willen doen
Chantal, ik zit nu achter de laptop, als ik weer achter de pc zit, zal ik je gegevens aanpassen
Bigs
Ben inderdaad benieuwd welk plan ze voor jullie hebben.
Wanneer heb je de afspraak??
Ik heb dinsdagochtend mijn afspraak al
Maar ik weet niet of ze deze maand al wat kunnen doen :think:
Oja mijn nod is nu over 27 dagen
Ik zal het aanpassen…
Dinsdag is gelukkig al snel. Hopelijk kunnen ze ook snel iets betekenen :-*
Ok is goed meid!
Bigsby: wat verrassend. Hoezo nu wel naar de gyn?
@Krabje wrote:
Ok is goed meid!
Bigsby: wat verrassend. Hoezo nu wel naar de gyn?
tja ik ben niet zo van het gedoe, en vriendje lief wil dat het natuurlijk komt of niet :roll: Dus ik heb hem in de vakantie al overgehaald maar ik wilde zelf ook niet zo. Ik heb gewoon geen tijd, laatstaan dat ik constant naar het zkh moet.
Maar ik besef me nu wel dat het nu of nooit is. Luca wordt al bijna 3, en ik ben ook weer net jarig geweest
Het is bij mij zo dubbelop, en moeilijk uit te leggen.
Oja en ik heb het idee dat IUI niet echt vaak werkt, en sorry maar ik wil geen IVF en vriendjelief werkt daar al helemaal niet aan mee.