Iig een hele dikke knuffel voor jou. En wie zegt dat IUI niks werkt? Met Tycho was ik met de 2e IUI al zwanger…
@Krabje wrote:
Iig een hele dikke knuffel voor jou. En wie zegt dat IUI niks werkt? Met Tycho was ik met de 2e IUI al zwanger…
En voor jou een dikke :hug: terug.
We zullen het wel zien, ik ben er af en toe zo klaar mee. Het duurt gewoon al te lang, Wij wilden een leeftijdsverschil van 2 jaar, nu is het straks al bijna het dubbele :roll:
Ja ik vond 2 jaar ook wel mooi. We zijn alweer begonnen toen Tycho een half jaar oud was en rond zijn 1e verjaardag zijn we weer naar de gyn gegaan…En pfff vandaag is hij alweer 23 maand oud.
Dus hier zal er ook minimaal 2,5 jaar tussen zitten
maar 2,5 jaar is toch heel mooi?
Wij zijn begonnen toen Luca 11 maanden was, kijk nu eens naar de banner :?
Dikke knuff zeg! :hug:
Frustrerend het dat het nu bij een 2e niet lijkt te lukken?
En dan hoor je heel vaak: Ach je hebt toch al een kindje!
Juist omdat je al een kindje hebt weet je hoe het is om zwanger te mogen zijn, die schopjes te voelen en die babyytijd mee te maken. en juist daarom doet het misschien nog wel meer pijn als het niet lukt.
Maar 2,5 jaar is ook mooi hoor, waar kan ik daarvoor tekenen??? :mrgreen: Maar ik denk dat het hier ook wel meer richting 3 jaar gaat in leeftijdsverschil…
Het ergste is nog dat ik niet begrijp waarom het nu niet lukt en toen wel :think:
Ach ik heb zelf ook regelmatig gezegt dat ik eral 1 heb, en natuurlijk is dat ook zo. Alleen wij weten wat we missen :mrgreen:
Ik stel me er al wel op in dat het misschien nooit meer gaat lukken, ik ben eigenlijk allang blij dat het bij de 2e gebeurd en niet bij de eerste.
Wanneer begint de IVF?
Dan heb je wel een grotere kans dat je snel zwanger raakt.
IVF ik heb geen idee. De brief zal onderweg zijn naar Almelo en dan is het wachten op de 1e afspraak. Dan dus intake en dan worden we op de wachtlijst geplaatst.
Maar eind september gaan we toch nog eerst 3 iui’s doen…
Ik wilde nog even het bewijs showen… :oops:
Nog steeds onvoorstelbaar hoor. Maar…maandagmorgen om 8.25uur hebben we de eerste echo, spannend!!!
Kom je daarna bij de aprilmama’s meekletsen?
Wat is je uitgerekende datum (ongeveer)?
Sproetje is iedereen naar de april mama’s aan het lokken
Hihi… ja, maar we zitten al bijna in mei begrijp ik.
Volgens mijn eigen berekening kom ik op 27 maart uit, dus ik speel zelf ook een beetje vals
Sproetje doet aan ledenwerving :mrgreen:
Volgens mijn eigen “schatting” zou ik zo rond 12 april uitgerekend zijn… Ben benieuwd hoever ik er naast zit.
Maar Sproetje, als het april wordt, dan kom ik bij de april mama’s meekletsen hoor
Als alles goed gaat en ik heb woensdag een nog duidelijkere test, dan ben ik op 4 mei uitgerekend :mrgreen:
Pattycoat heb jij een positieve test gehad???
Sorry maar dat heb ik dan schijnbaar gemist.
Spannend!!!
Yinyang spannend maandag de eerste echo, bereid je er wel op voor dat je misschien nog niet zo heel veel ziet he?
Kom later wel weer bijkletsen.
Je hebt het hier niet gemist Marieke. Ik had hier nog niet geplaatst. Mijn NOD is pas woensdag, dus ben ook weer lekker vroeg :think: Ik vind het nog allemaal behoorlijk spannend namelijk.
Maar voor jou:
Die van gisteren (wel met mobiel):
Die van vanmorgen (met mijn camera):
Oh, die tweede is echt al heel duidelijk!! :dance:
Ik vind het nog wel mega spannend hoor… Vorige maand had ik 3 dagen voor NOD ook een heel vaag lijntje en toen werd ik met 26 dagen ongesteld…
En als het allemaal goed zit, dan hopen dat beeb blijft plakken
Spannend Pattycoat
Mooie duidelijke test Yingyang :inlove:
@Krabje wrote:
IVF ik heb geen idee. De brief zal onderweg zijn naar Almelo en dan is het wachten op de 1e afspraak. Dan dus intake en dan worden we op de wachtlijst geplaatst.
Maar eind september gaan we toch nog eerst 3 iui’s doen…
Oke dus terwijl je wacht op je oproep gaan jullie nog ff verder met iui?
Ik hoop dat het snel raak is voor jou, voordat je aan de ivf moet
vorige maand vond ik ze nog niet zo heel duidelijk dan deze patty… deze is zoveel meer duidelijker nu
dus een voorzichtige felicitatie :hug: