30+ (deel 5)

:inlove:

Deze duidelijker dan??? :inlove: :inlove:

jaaaaaaaaaaaaaaaaaa :dance: :dance:

jaaaaaaaaaa echt wel… gefeliciteerrrrddddddddddddddddddd

joepieeeeeeeeeeeeeee :inlove:

Dan heb ik er nog eentje en dan stop ik ermee :mrgreen:

He bigs,

Las net je berichtjes in het andere topic.

Hopelijk inderdaad niet net op zondag je ei waardoor je de IUI deze ronde zou mislopen :pray: :pray:

@Pattycoat, dan doe ik er ook nog eentje… 8)

Wij hadden gisterochtend om 8.25 uur de echo. Ik stond stijf van de spanning, logisch ook wel toch?

Ik had in de bijsluiter van de test gelezen dat een cyste ook een valse positieve test zou kunnen geven. En wat zie ik als eerste??? Een hele grote dikke cyste :shock: Moest even slikken maar toen ging ze naar de baarmoeder en toen zag ik het direct. We zijn écht zwanger!!! :smiley: Ons boontje heeft een hartje en klopt naar hartelust :inlove: Ik ben nu 6 weken en 6 dagen vandaag, en de uitgerekende datum is 13 april 2011.

Nu gelooft vriendlief het ook hoor, en heeft vol trots zijn ouders verteld dat ze opa en oma worden, en heeft inmiddels een aantal vrienden alvast uitgenodigd voor beschuit met muisjes rond 13 april :lol:

Pfff… wat een dag gister, al 2 nachten slecht geslapen. Straks maar eventjes op de bank liggen tot vriend thuis komt en vanavond lekker op tijd ons bedje in.

En natuurlijk het bewijs hè…

Mooie echo :thumbup: Even schrikken met die cyste, maar toch een knipperlichtje :inlove:

YY… gefeliciteerd met je goede echo.

En met (één) kloppend hartje!!!

Hier vanmiddag bij de intake van de vk ook een kloppend hartje gehoord :inlove:

hoi allemaal,

alle zwangeren gefeliciteerd!

ik ben nieuw hier, 35 jaar en de trotse moeder van twee zoons; 4 en 2 jaar alweer! Allemaal 30+ jes dus :lol:

We gaan voor een derde, ronde 1 inmiddels (na een 'per ongelukje’dat eindigde in een MK bij 5 weken), mijn NOD ligt ergens rond 12Sep10.

Rexie welkom en hopelijk snel goed nieuws!!

YY jaaaaaaaaa een boontje met kloppend hartje :inlove: :inlove:

En Sproet ook hartje gehoord :inlove: :inlove:

Vanmorgen naar de gyn geweest ivm de verhoogde suikerwaarde.

Ik zit dus inderdaad op de grens, niet zoveel dus, het is 1/10 om precies te zijn maar helaas mag ik niet terug naar de vk en word dus officieel overgedragen aan de gyn :frowning:

Thuisbevallen zit er ook niet meer in en dat had ik toch zo graag gewild :frowning:

Krijg nu van de dietist een speciaal dieet en daarmee hopen ze het onder controle te houden, werkt dat niet moet ik naar de internist en zal ik medicatie krijgen of eventueel insuline spuiten :?

Kleine Harry doet het prima, die houden ze nu met groeiecho’s in de gaten dat hij niet te groot/zwaar word door de suiker. Hij ligt tot nu toe precies in de middellijn :thumbup:

Monique ik hoop dat jullie geklus dit keer wel tot resultaat leid :pray: :pray: :pray:

Rexie, welkom hier!

Marieke, wat vervelend van je suiker zeg.

En balen inderdaad dat je nu naar de gyn moet.

Gelukkig gaat met Harry alles goed.

Hopelijk kun je het met een dieet onder controle houden :-*

Hier inmiddels ook de echo gehad en alles was goed.

Daarna een paar daagjes weg geweest.

Niet echt op vakantie, maar toch eventjes eruit.

Geen straf met dit weer 8)

Rexie welkom hier.

Marieke, vervelend van je suiker :cry: Hopelijk houden ze het onder controle en word het niet hoger.

Fijn dat het met Harry allemaal goed gaat

YY, yessssss

Mooie echo :inlove:

Ik kon een paar dagen niet op kok, maar er wordt hier niet zoveel meer geschreven :think:

Bigs, weer een volgende ronde in zag ik :hug:

En ICL, heb jij hier ook niet iets te vertellen? :wink:

@Sproetje wrote:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Monique helaas weer door naar de volgende ronde :hug:

En dan kan ik zo kwaad worden he, jij die dolgraag een kindje wil, vriendin van mij die ook zo graag een kindje wil maar in de mm zit en er worden kindjes gedumpt in vuilnisbakken en koffers op zolder.

Echt dan word ik zoooooooo woest :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Sproet hoe is het met jou?

Hoe voel je je?

Yinyang voor jou dezelfde vraag!!

hier zaterdag :evil: :evil: :evil: :evil:

op naar ronde twee…

@Marieke_5000 wrote:

@Sproetje wrote:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Monique helaas weer door naar de volgende ronde :hug:

En dan kan ik zo kwaad worden he, jij die dolgraag een kindje wil, vriendin van mij die ook zo graag een kindje wil maar in de mm zit en er worden kindjes gedumpt in vuilnisbakken en koffers op zolder.

Echt dan word ik zoooooooo woest :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Sproet hoe is het met jou?

Hoe voel je je?

Yinyang voor jou dezelfde vraag!!

Hier wordt ik ook heel :twisted: :twisted: om ja, er zijn zoveel goede mensen die heel graag kinderen willen maar ze niet kunnen krijgen (of minder dan ze willen) en mensen die slecht zijn krijgen ze aan de lopende band :twisted:

Maar goed ik ben idd weer ongesteld, en het zag er naar uit dat volgende ronde IUI weer niet door kon gaan, aangezien het weer zaterdag is op dag 13. Maar goed vandaag heb ik de Fertilitiearts gesproken en zij raadde mij aan om te beginnen met fm zodat ze misschien toch een inseminatie kunnen doen deze maand.

Aangezien is verschrilkkelijk veel hoest en iedereen weet dat ik naar de longarts moet… ga ik dat maar gebruiken als smoes Meneer Groen Ik moet dus volgende week woensdag beginnen met fm en ik neem aan de dagen daarna ook Denken

Balen Rexie :hug:

Bigsby, Ik hoop dat je toch IUI kan doen deze maand :pray:

Rexie balen meid :hug:

Monique ik denk dat het een goed idee is die fm meting :thumbup:

Ik hoop echt dat het deze maand door kan gaan voor jullie!!!

Ik ben zooooooooooooo moe :zzz:

Nog maar 3 weekjes werken, merk dat het nu met de dag zwaarder wordt :?

Zal idd niet meevallen Marieke, hoeveel kinderen heb je nu? en hoeveel dagen?

Nog ff volhouden meid :hug:

Ik hoop eigenlijk dat het de eerste ronde gelijk raak is :mrgreen:

Pff moet nu gewoon dinsdag (voor mijn longen) woensdag, donderdag, vrijdag en zaterdag naar het zkh :shock: En als ik dat elke maand zo moet, dan gaat het toch lastig worden :think: