30+ (deel 5)

Ik heb op dit moment 5 gastkindjes waarvan 3 baby’s, die moet ik dus veel tillen, dragen en trap op zeulen naar bed.

Ze komen wel verspreid over de week hoor en de woensdag probeer ik altijd zoveel mogelijk vrij te houden, ook voor Nathalie.

Morgen heb ik er 4 waarvan de eerste om 7.00 uur komt en de laatste om ongeveer 5 uur naar huis gaat, lange dag dus. Dan tussendoor ook nog Nathalie van en naar school halen/brengen.

Jeetje joh moet je 5 dagen p/w naar het zh voor je longen??? :shock:

Wat heb je dan precies?

Hallo dames,

Hier ook een 30 plusser.

Ik ben 32 jaar en trotse mama van mijn twee kindjes.

We willen nog graag voor een derde gaan maar wachten er nog even mee ivm gedragsproblemen van de oudste.

groetjes Conny

@Marieke_5000 wrote:

Ik heb op dit moment 5 gastkindjes waarvan 3 baby’s, die moet ik dus veel tillen, dragen en trap op zeulen naar bed.

Ze komen wel verspreid over de week hoor en de woensdag probeer ik altijd zoveel mogelijk vrij te houden, ook voor Nathalie.

Morgen heb ik er 4 waarvan de eerste om 7.00 uur komt en de laatste om ongeveer 5 uur naar huis gaat, lange dag dus. Dan tussendoor ook nog Nathalie van en naar school halen/brengen.

Jeetje joh moet je 5 dagen p/w naar het zh voor je longen??? :shock:

Wat heb je dan precies?

:lol: nee joh tuurlijk niet, ik hoef alleen dinsdag maar (tot nu toe)

Maar ik moet voor woensdag en donderdag wel een excuus hebben om weer naar het zkh te gaan (zit nl op het werk) dus schuif ik het maar op mijn longen af :wink:

Oh je hebt best veel kindjes, maar goed wil je wat verdienen moet dat natuurlijk ook wel. Maar het lijkt mij best lastig als je zwanger bent.

Jahooooooooooooor… heb het natuurlijk, door mijn trouwe :roll: bezoek aan KoK, weer gemist dat er een nieuw deeltje geopend was.

Ik spring vanaf hier maar weer in als het mag?!

Oooh en Sproet, je mag mij ook weer naar beneden verplaatsen… dat had ik natuurlijk te vermelden :wink: .

:-* Ingrid

Oooh en Sproet

over 3 maandjes mag je m’n leeftijd met 2 ophogen :shifty:

ICL, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap :dance: :dance:

Mogguh,

Ing nogmaals gefefeliciteerd meis :inlove: :inlove: :inlove:

Monique ik dacht dus echt dat je 5 dagen heen moest voor je longen :oops: :wall:

ICL proficiat!!!

Hier zitten we op een hele grote “roze” wolk :lol:

Dinsdag hadden we weer een echo, en onze Kruimel is flink gegroeid. Echt geen sprake meer van een boontje, het is gewoon al een echt mensje. Toen de gyn even een paar x in mijn buik porde, liet 'ie zien dat zijn armpjes en beentjes er ook zijn, en maakte van blijdschap een koprol. :inlove: Daar kun je toch uren naar kijken.

We zijn ontslagen uit het ziekenhuis, en mogen voor de verdere controle lekker naar een verloskundige. Vanochtend afspraak gemaakt, daar kunnen we 5 oktober terecht voor de intake. Maar mocht ik me eerder zorgen maken ofzo, dan hoefde ik maar te bellen, en lieten ze me gewoon het hartje even luisteren. Geweldig toch!!

Marieke… de laatste loodjes wegen het zwaarst. Nog even volhouden

Waar zijn mijn manieren :oops: :oops: :oops:

Als eerste connyboers van harte welkom hier :-*

YY fijn dat je maar hoeft te bellen meis en wat lekker dat je nu gewoon naar de vk mag. Ik ben dus net van vk naar gyn gegaan

:?

En ja, zo’n echo kan je echt uren naar kijken haha, ik krijg er volgende week weer eentje, groeiecho om te zien of Harry niet te groot wordt. Ik moet zeggen dat ik me naar niet zo veel zorgen om maak, tot nu toe groeit hij volgens het gemiddelde en mijn suikerwaardes zijn ook niet verder omhoog gegaan.

Marieke, haha 5 dagen naar het zkh voor mijn longen :lol:

Gelukkig werk ik geen fulltime, het zou wat wezen als ik van maandag t/m vrijdag naar het zkh moest voor fm :think:

Mijn vriendin had dat dus, zij werkt wel in het zkh maar zij moest elke dag voor een echo om te zien of het niet weer een buitenbaarmoedelijke zwangerschap was. Nou verzin daar maar eens een smoes voor :lol: :lol:

@yinyang73 wrote:

ICL proficiat!!!

Hier zitten we op een hele grote “roze” wolk :lol:

Dinsdag hadden we weer een echo, en onze Kruimel is flink gegroeid. Echt geen sprake meer van een boontje, het is gewoon al een echt mensje. Toen de gyn even een paar x in mijn buik porde, liet 'ie zien dat zijn armpjes en beentjes er ook zijn, en maakte van blijdschap een koprol. :inlove: Daar kun je toch uren naar kijken.

We zijn ontslagen uit het ziekenhuis, en mogen voor de verdere controle lekker naar een verloskundige. Vanochtend afspraak gemaakt, daar kunnen we 5 oktober terecht voor de intake. Maar mocht ik me eerder zorgen maken ofzo, dan hoefde ik maar te bellen, en lieten ze me gewoon het hartje even luisteren. Geweldig toch!!

Marieke… de laatste loodjes wegen het zwaarst. Nog even volhouden

Wat super dat alles goed gaat, en zo’n echo blijft leuk :inlove:

Eindelijk is het dan eens een keer zover voor jullie, het is je zo gegunt :-*

He meiden,

ik had al even vluchtig bijgelezen de afgelopen dagen maar niet de puf gehad om te reageren.

we zijn afgelopen donderdag teruggekomen van onze vakantie in Italië. We hebben een heerlijk vakantie gehad. Donderdag en vrijdag verder heel druk geweest met wassen en boodschappen doen.

Gisteren hadden we groot feest want toen werd onze kleine man 2 jaar. Het was erg gezellig en hij is erg verwend.

Morgen naar de gyn voor het ivf verhaal en morgenvroeg even naar de apotheek voor de clomid. Ben gisteren ongi geworden en we willen deze maand nog een iui meepakken.

Dikke knuffel voor jullie allemaal!

Liefs Chantal

Krabje, nog van harte gefeliciteerd met je kleine man :dance: :dance:

Hadden jullie nog mooi weer in Italie?

Hier inmiddels ook Femke d’r verjaardag gevierd.

Het was een drukke dag en ze is uiteraard flink verwend.

De dag erna was ziek en (dus) zielig. Heel de dag bij een van ons gehangen en veel geslapen.

Daarna voor de tweede keer op rij een slechte nacht en vanaf drie uur tussen ons in gelegen. Maar de volgende ochtend was ze weer beter en kon ze gewoon naar het kdv.

Vandaag zou ik lunchen met iemand van de zw.gym maar haar zoontje was ook ziek. En net ging ik even bij de buren langs en die van hun was alleen maar aan het overgeven…

Hoe is het met de rest?

Sproet en Chantal jullie allebei nog gefeliciteerd met jullie kleine schatjes :-*

Ach hier gaat het wel, ben vervroegd met verlof op advies van de gyn omdat ik zo duizelig ben elke keer.

Misschien mag ik nog thuis bevallen met de vk maar dat hangt weer van een paar factoren af en ik vrees ervoor :?

Babykamer is bijna klaar en volgende week gaan we lekker een midweekje naar Rabbit Hill :dance:

Marieke, veel plezier!! :dance:

Wij willen misschien eerste week van januari een midweek naar CP…

Verder hier een verkouden meisje en daardoor slechte nachten :roll:

Ach beterschap voor Femke :hug:

Maandag dus een midweekje weg maar morgen nog eerst naar K3 :dance:

Fijn weekend meiden :-*

Hallo allemaal,

Ik zag dit onderwerp staan en besloot ook even te reageren… (wel wat laat, maar wellicht hebben jullie nog tips voor mij?)

Ik ben 33 jaar oud en na 15,5 jaar eindelijk in september gestopt met de pil. Na steeds meer vrienden, familie en collega’s om mij heen zwanger te zien raken kan ik niet wachten ook héél snel zwanger te raken…!! :pray:

Toch lees al al regelmatig enge verhalen over moeilijk zwanger raken door iets oudere leeftijd en ook door uitblijven van menstruatie.

Paar dagen geleden ben ik voor het eerst weer ongesteld geraakt voor zover ik weet, maar weet het eigenlijk niet zeker. Met de pil kreeg ik steeds wel een dag of twee aardige bloeding, nu is het een dagje geweest met een paar druppeltjes…!! :shifty:

Ik ga er nu vanuit dat ik ongesteld ben of ben geweest, maar weet het eigenlijk niet. Kan iemand van jullie mij dit vertellen?

Groetjes.

@Yvonne77 wrote:

Hallo allemaal,

Ik zag dit onderwerp staan en besloot ook even te reageren… (wel wat laat, maar wellicht hebben jullie nog tips voor mij?)

Ik ben 33 jaar oud en na 15,5 jaar eindelijk in september gestopt met de pil. Na steeds meer vrienden, familie en collega’s om mij heen zwanger te zien raken kan ik niet wachten ook héél snel zwanger te raken…!! :pray:

Toch lees al al regelmatig enge verhalen over moeilijk zwanger raken door iets oudere leeftijd en ook door uitblijven van menstruatie.

Paar dagen geleden ben ik voor het eerst weer ongesteld geraakt voor zover ik weet, maar weet het eigenlijk niet zeker. Met de pil kreeg ik steeds wel een dag of twee aardige bloeding, nu is het een dagje geweest met een paar druppeltjes…!! :shifty:

Ik ga er nu vanuit dat ik ongesteld ben of ben geweest, maar weet het eigenlijk niet. Kan iemand van jullie mij dit vertellen?

Groetjes.

Denk dat niemand, behalve jijzelf, het je kan vertellen. Als je twijfelt, gewoon over een weekje ofzo een testje doen. :wink:

hey ICL… watskebeurt… heb ik iets gemist… onderschrift van jou

oow ik las wat in de stoppers topic.

getver… heel veel sterkte denk aan je