Hallo allen,
Ik denk ik reageer ook even op dit onderwerp.
Ik ben 32 jaar en net als Yvonne77, na lange tijd gestopt met de pil.
Ik vind het erg spannend, het is de eerste keer voor mij.
Op het moment ben ik ongesteld, dus afgelopen maand is het niet gelukt.
Maar dit schijnt normaal te zijn en bij de meeste is het niet gelijk de eerste keer raak.
Nu ik ongesteld ben, weet ik me ineens weer te herrinneren, waarom ik toen aan de pil begonnen ben.
Wat een hevige buikpijn zeg! Ook ben ik erg emotioneel, om niks!
Het lijkt wel of de hormonen door mijn lijf gieren…
Hebben anderen dit ook meegemaakt?
Nou ik hoop dat het bij de volgende eisprong raak is, wish me luck!! :vlinder:
Liefs Poci
hoi poci,
Vorige week ben ik ook voor het eerst weer zonder pil ongesteld geworden… Bij mij was het ook zo anders dan met pil: eerst bruinsel, dan 1 Ã 2 dagen hevig, tenslotte nog een paar dagen een klein beetje. Nu had ik op de eerste dag een paar druppeltjes helder bloed, de dag erna niets en de dag daarna weer een enkel drupje. Dat was het… Heel raar…
Gelukkig heb ik geen last van hevige krampen, alleen een beetje zeurende pijn in de onderbuik op de eerste dag, maar ook dat was trouwens anders…
Ik merk nu dat ook ook met andere dingen :silenced: anders reageer en nu dingen voel die ik anders niet voel… Wellicht heb jij dat ook??
Veel geluk bij de volgende ronde!! :-*
Groetjes
ICL, ben je minder ver dan dat je dacht?
Welkom Poci!
Ik wacht nog steeds heel geduldig :liar: :liar:
welkom welkom nieuwe 30gers
hier gaat alles super, en ik heb onwijs veel zin in drop en salmiak en friet en cola en marsss… errug slecht… tis maar goed dat ik geen boodschappen alleen doe hahaha. dat kwam niet goed.
morgen gaan naar open huizen dag een paar huizen bekijken en maandag naar de hypotheek adviseur dus ben benieuwd,
hoest met de rest.
Pearlie, haha trek in allemaal lekkere dingen, ach geniet er maar van. Ik vind dat een zwangerschap ook wel een excuus mag zijn om wat meer lekkere dingen te eten
Hier hebben ze morgen ook een openhuizenroute :mrgreen:
willen julllie verhuizen?
ja we wonen nu in een appartementje van 65 m2 dus niet groot en er komt wel in april een kleine bij… dus ik hoop dat we het volgend jaar op tijd kunnen regelen…
maar die slechte dingen zijn lekker maar owzo niet goed voor mijn lijn, aangezien ik van mijzelf niet de lichste ben moet ik wel een beetje oppassen met war ik eet en dat is best moeilijk vind ik…
Is dat huur of koop?
Wel een mooie tijd om te kopen, zat keus voor een lage prijs
we hebben koop en denken dat we de vraagprijs onder zetten dus minder dan dat mijn man het had gekocht. anders raak je hem niet kwijt… tis wel een opknappertje dus voor een beginnende starter in zijn/haar eentje moet het wel te doen zijn,
dus we hopen dat we hem kunnen verkopen.
Pearlie, ik merk hier dat een woning die alleen betaalbaar is heel snel weg zijn.
Hopelijk is dat bij jullie ook het geval, heb je al wat leuks gezien?
lelystad is aardig goedkoop vind ik zelf…
nu ga ik ff pizza maken met mijn man
Ik had de luxe dat ik bij mijn schoonouders kon aanschuiven vanavond.
Spinazie met gehaktbal, aardappeltjes en gekookt eitje.
Ook Femke heeft er heerlijk van gesmuld.
Die ligt al op stok en aangezien ik ziek ben geweest en nog niet helemaal fit, ga ik er zo maar eens achteraan.
Bigs… :-*
Ja mensen weer een dertiger erbij!! :mrgreen:
Hee Yvonne, ja ongesteldheid is wel heftiger nu, maar eerder over?
Vind ik niet erg hoor…
Binnenkort eisprong voor ons, dat het maar raak mag zijn… :dance:
liefs poci
Wij zijn weer terug van Rabbit Hill, vandeweek even wat uitgebreider.
Nieuwe dames, welkom en hopelijk snel goed nieuws :-*
Ik had zo’n goede hoop deze ronde, ik voel de echt vanalles :roll:
Maar het ziet er naar uit dat ik ongesteld aan het worden ben
bigsby :hug:
welkom thuis marieke
Bigsby :hug:
Marieke Welkom thuis. Ik hoop dat je genoten hebt van je vakantie
Bedankt Marieke voor welkom, fijne vakantie gehad?
Ja, hopelijk snel goed nieuws.
Nog even geduldig zijn… :shock:
En bigsby, niet fijn ongesteld…
Hoe lang ben jij al bezig??
En pearlie, hoe was de openhuizenroute?
Liefs Poci
Monique :hug: . Heh bah, ik had zo voor jullie gehoopt dat het nu met IUI wel in één keer raak zou zijn. Las ik nou goed dat je geen hormonen hoefde te spuiten?
Poci, welkom. Hopelijk snel een mooie positieve test voor jullie!
Poci, ik ben nu 1 jaar en 10 maanden bezig :? en jij?
ICL, ze wilde eerst 2 rondes zonder doen en daarna 4 met medicijnen.
Hoe gaat het met jou?
Lasagnette staat in de oven dus eventjes tijd
Poci wij hebben een heerlijke paar dagen weg gehad, het weer werkte ook goed mee, altijd fijn!
We waren er hard aan toe, even rust in ons hoofd, hebben heel wat meegemaakt de laatste tijd.
Monique dus nog 1 keer zonder hormonen en dan indien nodig met?
En wat voor hormonen zijn dat dan? Om je eisprong op te wekken?
Had ik hier al vermeld dat ik van de gyn weer terug mag naar de vk en ook thuis mag bevallen :think:
Ben echt vergeetachtig op het moment zeg :wall:
Maar alles was dus goed bij de gyn, kleine Harry groeit nog steeds gemiddeld en heeft dus gelukkig geen groeispurt gemaakt, ook mijn suikerwaardes zijn stabiel en de vk stond er helemaal achter dus volgende week weer lekker daar naar toe :dance:
Ik las iemand hier (sorry ben even kwijt wie :oops: ) die het over verminderde vruchtbaarheid had na de 30. Klopt, dat is waar maar ik ben dan toch wel een goed voorbeeld dat het ook nog prima wel kan.
Ik ben van Nathalie zwanger geworden toen ik 35 was, 36 toen ze geboren werd. Daarna helaas dus 2 miskramen. Van Harry ben ik zwanger geworden toen ik nog net 39 was, ik ben nu dus met mijn 40 jaar de nestor hier :mrgreen: