30+ (deel 5)

Marieke, ik heb ze even opgezocht… gaaf die foto’s zeg.

Vooral die laatste :inlove:

Zoiets wil ik straks ook nog laten doen, maar moet nog op zoek naar iemand die dat mooi kan… :roll:

Hoi Marieke,

Inderdaad leuk hoor, die foto’s. Altijd leuk om te hebben. Inderdaad is drie weken nog maar héél kort. Mijn schoonzus was vier weken :shock: te vroeg bevallen… Overdag even een kast in elkaar zetten en 's avonds naar het ziekenhuis. En hop, meneer ongeduld was er! :inlove:

Sproet een van mijn meimama’s heeft de foto’s gemaakt :wink:

Yvonne ach, onze Naat is 18 dagen te laat geboren dus ik stel me nergens op in :lol:

Ach en kleine Femke zo ziek :hug:

@Jans wrote:

@marieke, Emma is idd ons vlinder kindje.

We hebben inderdaad in maart een hele moeilijke beslissing moeten nemen. Ons kleine meisje was niet meer levensvatbaar. Ik ben dan ook na 17 weken zwangerschap ingeleid. Later, na onderzoek, bleek ons meisje het Noonan syndroom te hebben. Opzich niet zo’n heel heftig syndroom, maar bij ons meisje uitte het zich heel heftig en ze had geen kans op leven meer.

Ik vind het inmiddels wel prettig dat ze ontdekt hebben wat Emma* had, maar nu weten we ook wat de herhalingskans is en dat heeft als gevolg dat een volgende zwangerschap dus altijd heel spannend zal blijven.

Sinds juni zijn we weer begonnen om te kijken of het zwanger weer gaat lukken. Ik bleek na 2 maanden al zwanger, maar we hadden weer pech. Op de echo bleek het een vruchtzakje zonder embryo (wordt ook wel een ‘windei’ genoemd). Na een miskraam ben ik dus weer net ongesteld geworden.

Ik hoop idd nog steeds dat er binnenkort een beetje goed nieuws komt. :slight_smile:

Jeetje wat heftig zeg:cry:

Ik weet niet wat ik zeggen moet dus geef ik je alleen een hele dikke :hug: :hug: :hug:

YY, klinkt echt als een zwangerschapskwaal :wink: hopelijk gaat het snel weer over.

Arme Femke, hopelijk knapt ze snel weer op :hug:

Hi ladies, hier ben ik ook weer even. Wel steeds meegelezen maar niet de puf om ook te reageren.

Ik ben inmiddels 2x bij de bekkenpeut geweest, en krijg steeds meer huiswerk. Maar als je al 37 in een bepaalde houding loopt, staat, werkt etc is dat verrekte moeilijk om “even” aan te passen.

Ik krijg nu steeds sneller last als ik loop. Ik heb wel gemerkt dat als ik heel rustig aan loop het me beter af gaat en het ook langer volhou.

Doe ik dat niet, dan begint meteen m’n onderrug te klieren, en m’n bil te steken. Nét of word er continu met een mes in m’n billen gestoken. Echt niet fijn.

Gelukkig gaat het met vriendje zijn knie weer wat beter, dus zéér binnenkort kan ik aan ons nieuwe rooster gaan beginnen, en werk ik nog maar 18 uur. Kijk er al écht naar uit.

@Marieke: Ik heb je foto’s even bewonderd op het showforum, maar wow!!! Wat een gigantische buik joh, maar héél erg mooi. Gewoon mooie foto’s ook, zo samen met Naat.

Bedankt voor de lieve woorden en knuffels. Het is dipje is weer een beetje voorbij. Het blijft toch moeilijk om al die onzekere berichten van het ziekenhuis te verwerken.

Ik verwacht niet echt een zwangerschap. Ik ben nog steeds af en toe aan het vloeien. Ik had ook bedacht dat als ik pril zwanger zou zijn… Ik ook zelf gewoon kon testen… Die was gisteren negatief… Probeer het van de week nog wel een keertje en donderdag ga ik nog wel mijn bloed laten prikken voor de gegevens van het ziekenhuis. Ik ben benieuwd wat daar uit gaat komen. Weer even afwachten dus…

Maar gelukkig heb ik een meisje van net 2 rond lopen dat me weer met 2 benen op de grond zet. Ze was deze week een heerlijk lief prinsesje. Het peuterbubermonster was weer eens eventjes weg… :smiley:

@ marieke zet 'm op met de laatste loodjes

@YY probeer de oefeningen vol te houden. Ieder momentje is meegenomen, maar het zal wel een tijdje duren voordat het eigen is.

Fijn dat het wat beter gaat met hub, krijg jij binnenkort wat meer rust.

@yvonne :pray:

Meiden, wij zijn een weekend op pad naar de familie.

Kom later reageren! :-*

Jans :hug: en geniet van je meisje…

YY, voorzichtig ja uitkijken hoor!!

Marieke, leuke foto’s inderdaad, staat me wat te wachten :smiley:

Sproetje bedankt voor het lijstje, wel handig.

Ik hoop dat je hem aan moet passen voor mij, het is toh zo spannend allemaal!!!

Ik heb nog helemaal geen ongigevoel, maar ja dat kan nog komen.

Yvonne hoe is het bij jou???

Van de week lekker weekje vrij met mijn schatje, ff genieten en misshien wel testje doen samen…

Liefs Poci :vlinder:

Spannend Poci :pray: :pray:

YY :hug:

Jans, :hug:

Sproetje, veel plezier

Wij gaan zo naar Ikea, ff wat dingen voor Luca kijken. Wij willen hem oververhuizen naar een grotere kamer.

wauw wat ben ik dankbaar…

eergister een licht plusje… maar hij staat er echt… en dat na 2 maanden

Ben dr even stil van …

Hoera Amara!! Gefeliciteerd!!! :clap:

gefeliciteerd amara.

hoe gaat het allemaal…

heir gaat het wel redelijk… donderddag veel te veel gelopen… stomme 9292ov het stukje van 4 min lopen werd omlopen en 30 minuten… ben helemaal stuk nog. last van mijn rug en bekken. en verder gewoon niet lekker… nergens zin in eten smaakt mij nog steeds niet en sla het liever over maar ja dan word ik misselijk van de honger. en heb dan echt nog steeds geen trek… weet er geen raad meer mee. gister wil verse groentesoep gemaakt dat ging er wel lekker in en smaakte wel goed. en verder leef ik wat op fruit en muslierepen en koekje snoepjes… ja tis slecht maar je moet toch iets… owja yoghurt is ook nog wel lekker…

:frowning: ik wil gewoon weer kunnen eten en genieten zonder er gelijk misselijk van te worden… de vk noteerde dat ik snel vol was en dat het aan mijn maagverkleining lag. nou dacht het niet… voor de zs kon ik normaal alles eten en nu niks… ben een kilo afgevallen…

vandaag gaan we lekker samen met mijn ouders almere onveilig maken en ergens lekker eten

Gefeliciteerd Amara :dance:

Pearly, volgende keer toch maar voor de deur opstappen :hug:

Armara!!! :inlove: wat fijn, geniet er maar van!

ik ben nog aan het duimen hoor, ben nog niet ongi, wel soortgelijk gevoel. pffff… dat wachten… :shock:

en bigsby, ikea nog leeggekocht???

Amara gefeliciteerd !!! :inlove:

Poci :pray:

Pearlie :hug: wel goed blijven eten hoor. Met Lotte bleef ik de hele zwangerschap geen trek houden. De misselijkheid ging wel weg, maar had gewoon geen trek in eten. Ik was bevallen en 2 dagen later had ik weer zin in alles wat ik altijd al lekker vond. Vol houden dus.

bigsby nog leuke dingen gekocht.

Marieke wat een mooie buiken foto’s.

Hier zijn we een lekkere luie zondag aan het houden. Lotte trekt zich natuurlijk nog niks aan van de wintertijd. Wilde net op schrijven dat ze dat morgen maar op het KDV moesten oplossen, maar ik moet morgen met haar inentingen tegen tuberculose halen. Ik heb dus een dagje vrij genomen. Ach dan mag ik het zelf oplossen… :eh:

Poci, ik duim nog steeds :pray: :pray: :pray:

Nee we hebben alleen wat kleine dingen bij Ikea gekocht :mrgreen: verder hebben we wat rond gekeken voor ideeen.

Armara… gefeliciteerd!!! :dance: :dance:

Poci, al nieuws? Hier nog niets…

@yvonne Wat bedoel je met nog niets? Je hebt getest en de test was nog niet positief… Of je bent nog steeds niet ongi…? Ach met allebij is het afwachten… :pray:

Ik was pas donderdag van plan om bloed te gaan prikken, maar ik kreeg het op mijn heupen ben dus vandaag toch maar even bloed gaan prikken. Nu wordt ik morgen gebeld met de uitslag. Ben benieuwd wat ze me weer te vertellen hebben.