30+ (deel 5)

Hoi allemaal, zojuist opnieuw een test gedaan, maar helaas…

Ach Yvonne wat ontzettend jammer :hug: :hug:

Hier nog B.I.B. hoor :mrgreen:

Straks om 11 uur nog een echo ivm de ligging van de placenta en niet ingedaalde schedel. Nu maakt dat niet indalen niet zo uit hoor, tweede kindje hoeft ook niet ingedaald te liggen maar onze Nathalie lag dus ook niet ingedaald, zelfs tijdens de bevalling niet dus de vk wil gewoon eventjes wat zekerheden en wij mogen even extra gluren :inlove:

Hoi Marieke, is een natuurlijke bevalling dan wel mogelijk? Of heb je sowieso gepland dat het via een keizersnede moet komen?

Weet je trouwens al wat het gaat worden?

Yvonne ja hoor een natuurlijke bevalling is zeer goed mogelijk. Hij kan zelfs tijdens de bevalling nog indalen.

En wij krijgen een klein kereltje :inlove: :inlove:

Echo goed vanmorgen, hij heeft een klein koppie dus dat is niet waarom hij niet indaalt, hij heeft gewoon teveel ruimte nog, mijn baarmoeder is een grote ballon, hij heeft nog veel bewegingsruimte waardoor hij waarschijnlijk dus niet indaalt. Zal vanavond wel even een foto in ons showforum zetten :inlove:

Oh marieke, fijn dat alles goed gaat :mrgreen:

Zo nu mag je bevallen!

Yvonne, balen zeg :hug:

Jans, succes morgen!

Ja maar morgen nog maar even niet Monique, dan is er een neefje jarig en dat hebben we liever niet, Harry moet nog even zitten blijven :mrgreen:

Foto’s in showforum :smiley:

Marieke, Femke is geboren op de verjaardag van mijn getuige.

Dag erna was mijn oma jarig en daarna hadden we geloof ik drie weken niks, ha ha!

Dit keer gaat het ook weer spannend worden.

Ben op 27 maart uitgerekend en we hebben in de familie verjaardagen op de 25e en op 1 april :smiley:

Ach gossie dan maar niet op 1 april :lol:

Wij hebben liever de 12e ook niet, dat is de verjaardag van mijn lieve opa die er helaas niet meer is en de 26e ook liever niet, dat is de verjaardag van mijn schoonpaps, de eerste na hun overlijden :cry:

26e… dat ga je echt niet halen!! :wink: :lol:

Daar gaan we inderdaad maar niet van uit :smiley:

Marieke, de 26e wordt 'm niet hoor. Ik heb ook wel het idee dat je buik nu iets lager is dan bij de vorige foto. Spannend!!!

Ik heb afgelopen vrijdag weer een echo gehad, om te kijken of de cyste weg was. En ze heeft heel uitgebreid naar onze kleine gekeken.

En na een paar keer tegen de billen geduwd te hebben, gingen de beentjes opzij. En it’s a…
boy :inlove:

Ahhhhhhhh YY ook een jochie :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

Enne… is de cyste weg? :mrgreen:

YY ahh een jochie :inlove:

yvonne jammer deze maand :hug: op naar de volgende…

Verder was er allemaal positief nieuw!!!

Ik ook. Het onderzoek naar mijn baarmoeder, gaf geen rest of vleesboom aan. Wel is mijn baarmoeder aan de voorkant wat onregelmatig, maar dat kan… Nu is dus ook duidelijk waarom er bij mij een lege baarmoeder een ander beeld geeft op een echo.

Wij kunnen er volgende maand weer voor gaan :mrgreen: Maar eerste de ongi nog even afwachten volgende week

Hee Jans wat fijn!!! Lekker voor gaan de volgende maand!! :wink:

YY een jongetje wat leuk!!

Hier nog steeds op een enorme grote roze wolk… heerlijk genieten.

Maarreh, wanneer is het de beste tijd om te vertellen.

Ik vind het zo lastig om mijn mond te houden…

Zo´n geheim is natuurlijk ook wel spannend, maar je wilt het ook graag delen.

Wat is jullie ervaring hiermee?

liefs Poci

Hier nog steeds op een enorme grote roze wolk… heerlijk genieten. Wel beetje misselijk af en toe en beetje buikpijn, maar dat hoort erbij!

(is juist bevestiging voor mij)

liefs Poci

Hier nog steeds op een enorme grote roze wolk… heerlijk genieten. Wel beetje misselijk af en toe en beetje buikpijn, maar dat hoort erbij!

(is juist bevestiging voor mij)

liefs Poci

Ik heb het bij Lotte en Emma* erg snel verteld aan mijn familie en close vrienden. Dat was wel prettig zeker toen het bij Emma niet goed ging. Bij de laatste miskraam heb ik het nog aan bijna niemand verteld. Toen moest ik mijn ouders gaan vertellen dat ik zwanger was… Ik vond dat niks. Ik zal het volgende keer weer snel vertellen, aan wie ik het wil vertellen.

Aan mensen die verder af staan vertel ik het pas als er meer duidelijk is.

Op mijn werk moet ik het wel gelijk vertellen. Bij sommige projecten werk ik met afvalwater en dat mag ik dan niet meer. Je hebt pas recht op de bescherming als je het je leidinggevende verteld hebt. Inmiddels is mijn kinderwens bekent op mijn werk dus krijg ik die projecten zo ie zo niet meer :smiley:

Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Hee dankje wel!!

Ik beslis het natuurlijk samen met mij vriend, maar ik wil eerst afspraak bij verloskundige, zodat ik wat meer weet.

oja, Mijn computer draaide beetje door, heb bericht 3 x geplaatst.

weet niet goed hoe ik het weg moet halen.

:oops:

Weet iemand dit?

Bij Nathalie hebben we het met 10 weken verteld.

Bij deze zwangerschap pas na de 12 weken omdat ik hiervoor dus 2 miskramen gehad heb.