Tja 2 beste vriendinnen raadde het bij mij al met 5 weken, geen idee waarom :think:
En verder heb ik het pas rond de 12 weken verteld, vind ik toch wat " veiliger"
Jans, goed nieuws, hopelijk komt je ongesteldheid snel :mrgreen:
Heerlijk he dat nieuws :mrgreen:
Loop al de hele avond/middag te stuiteren, ook al heb ik onwijse ongi krampen van het onderzoek. Ik word nu niet ongi hoor maar het zijn de zelfde krampen…
Jans, wat fijn dat jullie er alweer voor kunnen gaan.
Volgende week al ongi, dus dat is al best snel… super!
Poci, wij hebben het dit keer de familie en een paar goede vrienden met 9,5 week verteld nadat ik het hartje had gehoord bij de vk.
Bij Femke en de zwangerschap (ma) daarvoor tot 12 weken gewacht (althans, na de termijnecho). Heb daardoor alleen met de ouders kunnen delen dat het mis was gegaan, maar op zich vond ik het wel prettig zo.
Ik zou als je echt niet kunt wachten wel de oudders/fam inlichten en verder wachten… maar dat is voor iedereen verschillend
He marieke, steek je wel af en toe je hoofd om onze 30±ers hoek.
Ben maar even naar je meimama’s topic gesurfd en zag dat je in ieder geval nog niet bevallen bent…
Haha nee ik waggel nog vrolijk rond hoor hoewel ik vandaag wel flinke steken van onderen heb, niet echt fijn :?
Ik heb zelf niet het idee dat de kleine een dezer dagen komt, we zien het wel.
Ik ben het zwanger zijn in ieder geval nog niet zat, ik geniet er nog teveel van :inlove:
he marieke gewoon lekker rustig aan doen en hij komt van zelf :inlove:
Ik ben al ongi geworden :o Volgende cyclus kan van start :mrgreen:
Jans, fijn dat de nieuwe ronde al begonnen is!
Hopelijk kunnen jullie hem meteen goed benutten
Jans zet hem op he
Sproet je bent gewoon alweer over de helft :shock:
Oja, hier nog een H.I.B. :mrgreen:
Ja, het gaat voor mijn eigen gevoel ook echt hard.
Volgende week de echo…
Marieke, hopelijk hoef je niet al te lang meer te wachten ook al geniet je er nog steeds van.
Sproetje, spannend volgende week de echo, wil je dan ook w eten wat het wordt?
@sproetje, ik ben benieuwd naar de echo… Maar dat zie ik wel bij de aprilmama’s ik lees nog steeds mee…
@marieke genietse…
Het is wel raar als het deze maand zou lukken. Dan loop deze zwangerschap precies gelijk op met de zwangerschap van Emma* :think: Misschien had moet dat dan wel gewoon zo zijn…
Het heeft zijn voor en tegens, maar ik ben liever gisteren dan vandaag zwanger :mrgreen: Dat gevoel kent iedereen wel denk ik.
Hier net met mijn dochtertje via uitzending gemist de intocht van sinterklaas zitten kijken.
Terwijl ik we dat aan het doen waren bedacht ik me dat als ze weer eens schaatsen uitzenden ipv sesamstaat, dat ik een oude aflevering van sesamstraat ook via uitzending gemist kan op zoeken… :wall: Had ik dat niet eerder kunnen verzinnen… dat had een aantal drift buien gescheeld.
Als je sesamstraat beloofd en er is schaatsen :doh: Kan je het madam ook niet echt kwalijk nemen dat ze het niet leuk vind :eh: maar hoe ga je het dan oplossen…
Ik heb nu de oplossing gevonden :mrgreen:
haha Jans heb je ook weer wat geleerd :lol: :lol:
En ik ken het gevoel, het maakt mij niet uit wanneer ik uitgerekend zou zijn, en ben ook liever vandaag dan morgen zwanger
Hoi Jans, ik kan zelf ook niet wachten tot einde van de maand… tweede week december ik pas weer testen. Ik hoop nu toch echt dat binnen de komende drie maanden raak is…!! Uiterlijk januari zou ik toch erg graag zwanger willen zijn…
Sproetje en Marieke, geniet er nog maar even van. Sproetje, wel laten weten hoe het gegaan is he?
Poci, hoe is het met jou? Wanneer heb jij je eerste echo?
hallo allemaal,
het is gister niet goed gegaan…
erge buikkrampen, ziekenhuis geweest, echo gehad en is eraf gekomen…
Erg verdrietig nu, we waren zo blij…
liefs poci :vlinder:
:hug: :hug: :hug:
Oh wat verschrikkelijk balen zeg :hug:
Hier is de ronde afgeblazen, er zijn te veel eiblaasjes die op springen staan. Wat baal ik nu zeg :evil:
Ah poci wat ontzettend triest zeg :hug: :hug: :hug:
Weet even niet wat te zeggen maar wil je wel een dikke knuf geven :hug:
Monique wat zijn teveel dan? Meer kans zou je dan toch zeggen of zie ik dat verkeerd.
He ik baal echt met je mee :hug: :hug: :hug:
En hier een BIB on D-day :mrgreen:
ach Poci… :hug: :hug: :hug: :hug:
Bigsby, hoe kan teveel nu niet goed zijn…? :hug: :hug:
Mij is sterk afgeraden om nu te klussen, tuurlijk komt het wel stiekem in mij op om het toch te doen. Ik denk ook dat ik nu meer kans heb, maar…
Er staan 5 eiblaasjes op springen (veel kans op een 3 ling of zelfs 5 ling) en er kunnen er nog 3 springen (die zijn nog niet zeker) en dan heb ik nog 5 kleineren. Dit is samen echt veel te veel, het is medisch niet verantwoord om door te gaan. Ze kunnen nl allemaal bevrucht raken. Enne hub heeft er een knoop ingelegd :lol: :lol: :lol:
Maar goed ik baal zo dat ik deze ronde over moet slaan op dag 2/3 moet ik komen voor een uitgangsecho om te kijken of alle grote weg zijn.
He Marieke, het is nu wel de hoogste tijd hoor :snooty:
He Bigs, wat balen zeg! :hug:
En komt dit vaak voor?
Hopelijk kunnen jullie volgende ronde wel weer volop benutten