30+ (deel 5)

Poci, nee toch… :hug: :hug:

Net een beetje gewend aan het besef van een kindje in je buik en nu mag het toch niet zo zijn.

Heel veel sterkte met deze situatie!

@Sproetje wrote:

He Bigs, wat balen zeg! :hug:

En komt dit vaak voor?

Hopelijk kunnen jullie volgende ronde wel weer volop benutten :pray:

ja balen h’e

Ja dit komt regelmatig voor, ze schrijven een standaart begin dosis hormonen voor.En voor sommige is dat al teveel, volgende keer krijg ik een stuk minder.

agh Poci :hug: Een hele dikke knuffel

Bigsby :hug: Voor jou ook. Reageerde je nu te goed op de medicatie? Hoe moet ik dat zien?

Marieke val je onder de 3% vrouwen die op de uitgerekende dag bevalt :wink: Begint het al te zwaar te worden of geniet je nog steeds zo als vorige week?

Yvonne Het zou heerlijk zijn als je in januari zwanger zou zijn. Ik duim voor je :pray:

Hier is niet zo veel gebeurd. Alles gaat gewoon zijn gangetje.

jans, de dosis was gewoon teveel voor mij, daardoor maakte ik teveel eiblaasjes aan :wink:

Ik zag het al bij een ander berichtje staan. Ik had wat langer gedaan over mijn berichtje. Toen had je er al op geantwoord.

Het lijkt me heel moeilijk om in zo’n mmm te zitten. Je zit steeds in de onzekerheid… Een hele dikke :hug: Ik hoop dat het volgende ronde beter gaat.

Hallo, allemaal.

Bedankt voor jullie lieve berichtjes… :slight_smile:

Het gaat weer een beetje met mij, nog erg slapjes.

Vergt best veel van je lichaam. Ook nog verdrietig, we waren zo blij…

Heb nog echo gehad en gelukkig ziet mijn baarmoeder en eierstokken er goed uit.

We gaan maar gewoon door met kindjes maken…

Hopelijk volgende keer meer geluk.

Alleen wanneer komt alles weer op gang?

Nu ben ik nog beetje aan het vloeien.

We wachten af.

En Bigsby, wat een gedoe. Teveel eitjes? Tjonge dat kan dus ook. :shock:

Marieke, succes komende tijd :wink:

liefs Poci

@poci mijn cycles na mijn miskraam (bij ong. 10w) was wat langer dan normaal 34 dagen ipv 28 dagen. De ongi erna was ook een heftige… Ik weet niet of dit normaal is…

Rust goed uit en neem je tijd.

Hier heb ik heerlijke rustige dagen. Gewoon lekker in huis rommelen, boodschappen doen, lekker naar peuterzwemmen…

Werd gisteren nog gebeld door het Vu was helemaal vergeten :oops: dat ik nog een uitslag van een kweek zou krijgen. Ze hadden voor de zekerheid een onderzoek naar chlamidia op kweek gezet. Omdat ze tijdens het laatste onderzoek met een slangetje mijn baarmoeder in gingen konden een eventuele infectie mijn baarmoeder in brengen. Alleen als ik zeker wist dat het niet zo kon zijn zouden ze het onderzoek niet doen. Ik dacht toen ik ben nooit getest, dan weet ik het nu in elk geval zeker… Het was dus ook negatief :smiley:

Lotte ligt te bed, ga nog even heerlijk een boekje lezen…

Poci, nog ff een dikke :hug: van mij, ik vind het zo balen voor je :hug:

Eventjes gejat… :slight_smile:

@Marieke_5000 wrote:

Ik mag morgen om 7.00 de verloskamers bellen of er plek is.

We waren ook pas om 15.45 aan de beurt, was kapot na bijna 2 uur zitten wachten dus thuis even lekker gelegen.

Ook gezegd dat ik het gewoon echt niet meer trek. Dat is geestelijk op ben en dat dat ook zijn weerslag op mijn lichamelijke conditie heeft.

En toen zei hij ineens dat we het gaan proberen :shock:

Dus morgen eerst bellen en als er plek is gaan ze eerst primen met gel om de boel te verweken. Ik heb geen laptop dus jullie zullen afhankelijk zijn van Eppo :mrgreen: Het kan morgen aanslaan maar het kan ook zomaar zijn dat het nog 2/3 dagen duurt voor Harry er is. Maar er wordt in ieder geval aan gewerkt.

Wij hebben vorige week de 20 weken echo gehad en alles zag er prima uit. Deze vrouw deed het ook veel leuker dan de vorige keer en vertelde veel en benoemde alles wat ze tegenkwam… erg leuk!!

Ohh spannend Marieke, hopelijk heb je je kleintje nu al in je armen :mrgreen:

en Sproetje weet je wat het wordt?

Marieke, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Wessel!! :dance: :dance:

haha tegelijk gepost :mrgreen:

Marieke van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon :dance: :dance:

Marieke, van harte!!

Marieke van harte gefeliciteerd met Wessel :inlove: :inlove:

Marieke gefeliciteerd!!! :smiley:

Heel veel geluk en geniet ervan!

Even berichtje van mijn zijde, vandaag terug geweest voor controle bij geanecoloog. Alles was goed en de HCG waarde was zo goed als weg, gelukkig, nu staat ons niets meer in de weg om er weer voor te gaan!

We zien wel hoe het loopt, als het goed is dan komt alles vanzelf weer in orde! Maar zal het nooit vergeten… :**:

@poci :hug: Dit vergeet je niet hoor… Maar je moet weer verder… Je moet er mee omgaan… Maar vergeten nee…

Ik heb deze keer nog een hele rare heftige ongi gehad. Ben er nog steeds niet van af… Nu al bijna 2 weken… Toch maar even contact gezocht met de Gyn. Ze vond het nog steeds passen bij een ongi (2e) na een miskraam. Het moest deze week wel duidelijk afnemen anders moest ik na het weekend toch maar weer contact zoeken… Ach ja dat kan er ook nog wel bij.

Ik ga me zo maar even in het zweet werken in de sport school. Misschien knap ik daar van op…

Poci, fijn dat jullie er weer voor mogen gaan, maar vergeten zal je het niet :hug: :hug:

Jans, was je menstruatie nog vanzelf minder geworden?

Poci, fijn dat jullie er weer voor mogen gaan.

Hopelijk mag het snel weer raak zijn.

Bigs, we weten inderdaad wat het wordt.

We zijn nu bezig met Femke d’r nieuwe kamertje (gisteren leeg gehaald) en daarna gaan we de babykamer transformeren :wink:

Je maakt me wel heel nieuwgierig Sproetje :mrgreen: