30+ (deel 5)

@sproetje, De menstruatie is idd nadat ik bij de gyn geweest was van zelf snel minder geworden. Toen wist ik natuurlijk niet meer wanneer mijn eisprong zou plaats vinden… :think: Toch maar eens ovulatie testen gebruikt… LH-piek vast kunnen stellen. ong 2 dagen later dan ik normaal ongeveer mijn eisprong zou moeten hebben… :pray: Dus in theorie heb ik deze maand kans :mrgreen:

Als ik goed lees houden jullie het geheim… Lekker spannend voor iedereen :inlove:

@bigsby, hoe gaat het bij jou?

Hier gaat alles goed Jans, wij zitten nu weer in de klusperiode :mrgreen: misschien heeft het een keer nut na 2 jaar :wink: Beter zo dan helemaal niks doen vind ik :lol: :lol:

Jij nog een spannende 7 dagen :pray: :pray:

Bigsby, hoe gaat het? Mag je alweer klussen? :wink:

ja wij zijn weer aan de klus :mrgreen: alleen heb ik mijn ei nog niet eens gespot :think: normaal heb ik een positieve ovulatietest rond dag 12 (kan ik de klok op gelijk zetten) Het is nu dag 13 en ik heb nog steeds geen positieve test :think: volgens mij is mijn cyclus ontregeld door de hormonen :think:

Hoe gaat het met jou?

Hoi bigsby, voor mij is het nu weer afwachten, al denk ik dat deze maand gewoon weer :twisted: komt…, dus mijn hoop is eigenlijk alweer gevestigd op volgende maand…

Bigs, al een ei gespot?

Yvonne… nog twee dagen. Deze maand is nog niet voorbij dus ik blijf gewoon nog even duimen hoor :pray:

Marieke, hoe gaat het met Wessel… al een beetje een ritme te pakken?

Nee ik heb geen ei gespot, ik ben er op dag 14 mee opgehouden, wel raar. Ik denk dat hij eerder is gekomen, zo’n gevoel had ik steeds :think:

Hoe gaat het met jou Sproetje?

Monique wat raar dat je geen ei gespot hebt :think:

Hier gaat het goed, moet nog even mijn ritme zien te vinden met 2 kindjes en het huishouden.

Wessel doet het prima!!

Hij heeft dus een moeilijke start gehad met een apgar van 2-6-8 maar het is een klein sterk kereltje die 3 hele lieve beschermengeltjes heeft gehad.

Hij komt alleen nog wat onregelmatig voor de fles en dan met name 's avonds. Volgens de vpk van het cb heeft dat ook met zijn start te maken en het feit dat hij zoveel is afgevallen de eerste dagen waardoor hij nu reserves aan het kweken is. Hij is in ieder geval goed aangekomen en zit nu op 3620 gram!!

Ik had vanmorgen de intake van het cb thuis en ze had de weegschaal meegenomen vandaar dat ik het weet.

En hoe is het verder met de dames?

Sproet ben je er al uit of je thuis of in het ziekenhuis wilt bevallen?

Ik wilde dus thuis maar het werd ziekenhuis, gelukkig maar omdat de hele bevalling een half uur geduurd heeft en de start van Wessel niet vlekkeloos was en hij gelijk beademd moest worden.

Helaas zal ik nooit een thuisbevalling meemaken want het gezinnetje is klaar nu :inlove:

Wat fijn dat Wessel nu in ieder geval weer op goed gewicht is.

Even lekker aansterkten :thumbup:

Ik zit er wel steeds meer aan te denken om het thuis te gaan proberen.

Als het dan zkh wordt, is het ook geen ramp want die ervaringen waren de vorige keer erg goed.

Femke lijkt van twee slaapjes naar 1 slaapje te gaan.

Vanmorgen heeft ze een uurlang volgehouden dat ze niet wilde slapen en daarom ligt ze er nu sinds 13.00 uur in. Ben benieuwd.

Ondertussen ga ik dus maar gauw even wat in huis doen :wink:

Wat fijn dat Wessel de “schade” weer inhaalt. Wordt vast ook een grote sterke vent :inlove:

Hier gaat alles goed. Ik merk wel dat het wat zwaarder begint te worden, met name om te werken. Ik sta en loop de continu. Na een paar uur merk ik echt dat het genoeg is. Ik werk nu 3 x 5 uurtjes, en dan om de dag in principe. Das nog wel te doen. Maar helaas krijg ik niet zulke positieve reacties van mijn collega. “Ach, er is er nog nooit een kindje minder van geworden als een mama hard werkt.”

Ik zie voornamelijk op tegen de kerst- en oudjaarsdrukte in ons winkeltje. Dan beginnen we 's nachts om 2 of 3 uur al, en dan tot de volgende dag 5. Ik vrees dat ik dat gewoon niet trek, en als je dan van die opmerkingen krijgt, word ik niet vrolijk van.

Maar met ons mannetje gaat het heel goed. Groeit lekker. Mijn buikje begint steeds ronder te worden en we beginnen 'm steeds meer te voelen. Heb er nu al zin in :inlove:

Ik beval in het ziekenhuis. En als het lukt dan in een kraamsuite. Voel ik me toch iets fijner bij. En als het allemaal goed is ben ik na 2,5 uur ook weer gewoon lekker thuis

Marieke, fijn dat het nu allemaal goed gaat met Wessel, en die ritme heb je ook zo weer te pakken. Alleen zit je nu weer aan slaapjes gebonden :wink:

Sproetje, oh lekker 1 slaapje minder, nu is het iets makkelijker om ff de deur uit te gaan :smiley:

YingYang, wat vervelend die opmerkingen, ik zou daar ook niet vrolijk van worden. En is er niks te regelen betreft die lange dagen?Kun je niet wat later beginnen ipv middernacht?

Ik heb weer last van bruine afscheiding, het lijkt erop dat ik ongesteld ga worden

:think: Laten we het hopen, des de eerder kan ik weer beginnen :mrgreen:

Nou, het was vals alarm hier hoor. Ze heeft gewoon allebei haar slaapjes van vandaag overgeslagen. Vanmiddag was ze er weer na drie kwartier.

Toen ben ik inderdaad maar even boodschappen met haar gaan doen :wink:

Bigs, had je nu een hele korte cyclus dan… vraagteken

Mijn toetsenbord is nieuw en de leestekens zitten niet op hun plek.

Nog even uitvogelen hoe dat moet :think:

YY, balen dat je van die opmerkingen krijgt idd.

Ik doe zittend werk en vind het nu ook wel zwaarder worden. Maarja… ik heb ook gigantisch last van mijn heup en op een mama-dag doe je dan toch net even te veel :roll:

Ik zit altijd op 27/28 dagen maar door de hormonen loopt het wat anders

Hoi dames,

Wat een verhalen zeg! Vervelende collega’s met rare opmerkingen… Niets van aantrekken hoor YY! :hug: :hug: Ieder persoon is weer anders, iedere zwangerschap is weer anders… Niemand kan daar over oordelen…! :snooty:

Marieke, wat fijn dat Wessel nu z’n inhaalslag heeft kunnen maken. Mijn vriendin heeft haar dochter ook behoorlijk onder haar gewicht gekregen vanwege diverse verklevingen in haar buik. Haar dochter kwam sterk vermagerd ter wereld… Gelukkig gaat het nu weer beter met Wessel :dance: :lol:

Bigsby, ik krijg het vermoeden dat het geen korte cyclus is maar iets anders… :mrgreen: (maar ik wil je ook niet onnodig blij maken…) Ik hoop in ieder geval dat het is wat ik denk dat het is… :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :pray: :pray: :pray: :pray:

Jans, wanneer weet jij meer?

YY wat een rotopmerkingen zeg :hug:

Wel heel fijn om te horen dat alles goed gaat op wat klachten na.

Sproet leuk he dat geklier met de slaapjes, weet er nog alles van :mrgreen:

Succes ermee, hopelijk vind Femke snel een ritme.

Yvonne Wessel is na zijn geboorte zo afgevallen, op 5 gram na is hij niet door de 10% gegaan gelukkig.

Jans en?? :pray:

Monique ik begrijp dat jullie buiten de inseminatie om ook gewoon mogen spelen?

Oja ik had Wessel hier nog niet geshowd :inlove: :inlove: :inlove:

Wat een lekker ventje… :inlove: :inlove:

Yvonne al ongi gespot bij jou? :pray:

Hoi Marieke,

Ik heb hem zojuist maar bijgesteld. Ik had de cyclus op 29 gezet, maar aangezien vorige keer ook 37 dagen is geweest en ik nu nog niets heb, heb ik 'm maar bijgesteld naar 35 dagen… Nu maar weer afwachten…

@marieke, wat een heerlijk ventje, ik kan zo verliefd worden op zulke baby foto’s.

@Yvonne, dat wachten is lastig he

@bigsby, ik hoop dat je weer snel mag beginnen…

@sproetje, lastig kinderen die tussen hun slaapjes zitten. Lotte zit nu op de overgang naar niet meer slapen. Als ik haar wel laat slapen, wil ze 's avonds niet meer slapen, maar zonder slaap is het ook nog geen succes.

Ik dacht dat mijn ongi door gekomen was, maar ik weet het nog niet…

Ik had maandag bruinverlies (had gelijk mijn tikker aangepast), en toen dinsdag de hele dag niets meer, dinsdagavond op eens weer wat en nu niet meer…??? :think:

Ik denk zelf niet dat ik nu zwanger ben, maar de ongi komt nu wel raar op gang. Ach ja ik was natuurlijk ook wel raar lang aan het vloeien…

We zullen zien.

Jans, zo komt die bij mij juist op gang, vandaag weer bloedverlies. Ik denk toch dat het eraan zit te komen op dag 18 :think:

Hopelijk betekend het bij jou wat anders :wink: :pray: :pray:

Marieke, wat een lekker ding :inlove:

Ja deze ronde mogen we wel spelen, vorige ronde niet :mrgreen:

Hoe gaat het verder met jou?

Yvonne, :pray: :pray: