30+ (deel 5)

Het is zo ver… Ik ben ongi… Zo volgende ronde… He he eindelijk duidelijkheid.

@bigsby, Ik heb altijd begrepen dat als je cyclus korter is dan 21 dgn dat je dan geen ei kan hebben gehad, omdat er te kort tijd is voor de ei om te rijpen…Als je dus nu al bloedverlies hebt zou dat het uitblijven van de ei verklaren… :think:

Ach ja de natuur :roll:

heel duidelijk Jans, ik zit nu op dag 1 van een nieuwe ronde :lol:

Morgenochtend heb ik een uitgangsecho, hopelijk zijn alle lege eiblaasjes nu weg en kan ik weer aan een nieuwe ronde beginnen :pray: :pray:

Bigs, hopelijk inderdaad een mooie nieuwe ronde voor jullie.

En Jans, voor jullie natuurlijk ook!

Ik zal het lijstje van 't weekend even aanpassen.

Tenzij ik naar mijn ouders ga, ha ha.

Mijn man is van morgen t/m maandag weg, dus in principe meidenweekend hier. Zit dus nog te twijfelen of ik lekker thuis blijf of met haar naar mijn ouders rijd.

Morgen een lange dag cursus en daarna Femke bij mijn schoonouders ophalen.

Marieke, hoe gaat het nu met Wessel? Gezond kereltje geworden?

Bigsby en Jans, lekker knutselen voor de volgende ronde :lol: :lol:

YY, hoe gaat het bij jou? Uitzet al compleet?

Ik kan ieder moment ongi worden (dat neem ik aan althans) en heb thuis beloofd nog een week te wachten alvorens te gaan testen, maar… ik hou het nu al bijna niet meer uit… :pray: :pray: De vorige keer werd ik ook ongi na 37 dagen, nu zit ik rond de 30 dagen. Dat wordt flink afleiding zoeken… :inlove:

Spannend Jans, hopelijk heb je een mooie dikke vette streep op je test :pray: :pray:

Vanmorgen een uitgangsecho gehad, links was alles schoon maar rechts… zat nog een hele grote cyste :shock: Ik kon nog een ronde overslaan maar de kans dat hij vanzelf weg gaat is heel klein. Dus ze hebben hem leeggezogen :shifty: Het was een heel gedoe omdat mijn darmen steeds in de weg lagen konden ze niet prikken, maar het is toch gelukt dus mag ik morgen weer met hormonen gaan beginnen :lol: :lol: Vrijdag heb ik dan mijn eerste follikelmeting :smiley:

Hoi Bigsby, moet je naast de echo nog medicijnen als hormonen nemen of zoiets? Of ben je nu ‘schoon’? Hoe was je er ook alweer achter gekomen?? :-*

@bigsby, :pray: dat het nu wel goed gaat met de hormonen… en dat je straks een dikke vette positieve test hebt… :pray:

@yvonne, ohhh nog steeds niet ongi? :pray: Hopen dat ie echt uitblijft. Spannend hoor als (nog) niet precies weet hoe je cyclus loopt, en ook slopend… Lukt het een beetje om afleiding te zoeken?

Hier is de ongi al weer bijna over. Na de vorige van bijna 2,5 week, was ik helemaal verbaasd. Dan kan de volgende ronde echt van start :mrgreen:

Met een NOD op 6 januari is dit mijn goede voornemen voor het nieuwe jaar :inlove:

Hebben jullie nog goede voornemes?

Ik wil Lotte naar haar nieuwe kamer, want dan kan ze naar een groot bed. Moet alle ‘zooi’ in die kamer opruimen/uizoeken/weggooien. Die kamer is onze opslag en daar moet nu eens wat aangedaan worden.

Dat is dus mijn goede voornemen voor het nieuwe jaar. Ga de komende dagen eens verzinnen wat een haalbaar plan is. :lol:

Hoi Jans, gister een bloeding gehad, daarna niets meer. 's Avonds bij het klussen iets verkleuring gehad en daarna wat kramp in m’n buik… Volgens mij gaat het niets worden deze maand. :frowning:

Komende weken extra hard trainen (wel goed met al die etentjes en hapjes overal… :wink: )

Groetjes :-*

Yvonne Wessel doet het prima nu hoewel hij wel moet leren om meer tijd tussen zijn voedingen te laten, vandaag al overleg met het cb gehad.

En wat balen dat het deze maand niks wordt :hug:

Ik had ook een rare bloeding, achteraf gezien is dat mogelijk een innestelingsbloeding geweest maar dat wist ik niet omdat ik net anderhalve maand daarvoor de curretage gehad had en dacht dat mijn cyclus van de rel was.

Bigsby en Jans, op naar de volgende ronde… :lol: :lol:

Sproetje, hoe gaat het met jouw zwangerschap? 8) Geen last van kwaaltjes? Ik krijg het idee dat alles goed gaat… Ben je al klaar voor de komst van jouw kleintje? Uitzet zul je wel haast wel compleet hebben of nog niet?? :mrgreen:

YY, hoe is het met jou?? Moet je nog veel staan? (Je werkt in een winkel toch??) :inlove:

Marieke, hoe is het met Wessel? Slaapt hij al goed door?

Over mijzelf: Ik weet niet wat te denken. Ik heb maandag een bloeding gehad, maar daarna niet meer, wel iets ‘restanten’… Ben ik nu ongi geweest of niet?? :roll:

Groetjes :-*

@Yvonne77 wrote:

Hoi Bigsby, moet je naast de echo nog medicijnen als hormonen nemen of zoiets? Of ben je nu ‘schoon’? Hoe was je er ook alweer achter gekomen?? :-*

Ik had na de eeste ronde een overstimulatie, toen moest ik dus op mijn ongie wachten. Toen ik ongesteld werd kreeg ik een uitgangsecho om te kijken of ik schoon was, niet dus weer een ronde wachten. Daarna kreeg ik weer een echo en toen was ik nog steeds niet schoon, ze hebben het eiblaasje leeggezogen ten toen mocht ik verder. Nu mocht ik op dag 3 weer met hormonen beginnen.

Jij weer op naar een nieuwe ronde?

Morgen heb ik een fm, hopelijk heb ik neit weer een overstimulatie :pray: :pray:

Bigs, ik hoop met je mee :-*

En ik hoop ook mee dat je straks goed nieuws komt brengen :pray: :pray:

Succes Bigsby

Ik had vandaag een fm, gelukkig had ik dit keer niet teveel eiblaasjes. Dinsdag ochtend om 9 uur heb ik de inseminatie :lol:

Ik ga voor je duimen :pray:

spannend Bigsby duimen draaien hier weer overuren :pray: :pray: :pray: :pray:

ohhh bigsby :pray: Ook ik ga voor je duimen…

Bedankt allemaal :-*

Ik heb toenstraks de pregnyl gespoten, en het is alweer bijna dinsdag :mrgreen: :mrgreen:

ik hoop zo dat het deze ronde een keer raak is :pray: :pray:

Bigsby, nog anderhalve dag en het is zover!! Spannend…!! :pray: :pray: