Monique hoe laat heb je morgen je echo?
Hilde hoe is het met de ziekenboeg?
Yvonne hier gelukkig geen zieken maar in de klas van Nathalie zijn er meerdere kindjes ziek, hopelijk ontspringt zij de dans :?
Sproet hoe is het met Femke? Knapt ze alweer op en is ze alweer thuis?
En met jou? Beterschap meis :hug:
Krijgen jullie eigenlijk een broertje of een zusje voor Femke?
Kindjes liggen lief te slapen dus ik duik zo lekker even onder de douche of zal ik eens een bad nemen :think:
Bigsby, succes vandaag! Ik hoop voor je op een mooie echo
Bigsby, vandaag je echo, toch? Ik duim voor een mooie hartslag!
Sproetje, hoe gaat 't met je hoofd? Ik hoop dat je je weer wat beter voelt.
Hier is iedereen weer beter… Alleen ik ben ongesteld geworden Het zat er ook echt niet in deze maand met alle emoties rondom oma’s beroerte enzo. Nou ja, volgende maand weer een kans. Ik had gisteren buikpijn, en toen heb ik ook meteen een ovulatietest gekocht. Kan ik over zes dagen beginnen met testen! Ben alleen wel bang dat hubby op 't moment suprème in Duitsland zit… Zou wel weer typisch zijn, haha!
Fijne dag allemaal!
Hilde balen :hug:
Hoe is het nu met je oma?
Enne… ik ben ook ongesteld geworden :mrgreen:
Ene kant was ik er wel blij om na al die tijd maar aan de andere kant was het definitief afscheid nemen van de zwangerschap en kraamperiode, tenminste zo voelde het voor mij
Monique waar ben je???
Tja Monique het duurde zo lang en ik moest gewoon weten hoe het gegaan is dus ik heb even bij de sept.mama’s gespiekt :oops:
Maar de echo was goed :dance: :dance: :inlove:
@bigsby wrote:
Ff snel, ik reageer vanavond wel verder.
We hebben een mooi knipperlichtje gezien :inlove: ik heb ook een foto mee gekregen maar je ziet daar niet veel op.
Alleen mijn bloeddruk was een beetje hoog, daarom moet ik vrijdag over een week terug komen :shifty: ik heb nog nooit een hoge bloeddruk gehad :think:
Fijn dat de echo goed was bigsby!!!
even vanuit egypte speciaal een berichtje voor bigsby
gefeliciteerd met je mooie echo :inlove:
marieke bedankt voor je sms :-*
:lol: :lol: jullie konden het weer niet laten h’e :naughty: :mrgreen:
Maar wel lief van jullie dat jullie zo meeleven :-*
Ik moet over 1 1/2 week terugkomen omdat mijn bloeddruk iets hoger was, ach dan vraag ik wel of ik nog een keer mag kijken :lol:
Hilde, wat balen dat je ongesteld bent geworden :hug:
Het is niet te hopen dat manlief net in klustijd van huis is :shock:
Bigs, wat ontzettend fijn :dance: :dance: :dance:
Mijn BD was in het begin juist laag. Maar bij de zwangerschap van Femke heb ik dat helemaal niet gehad. Kan dus best verschillen.
Fijn dat ze in de gaten houden in ieder geval.
De hoofdpijn is nog steeds niet over, maar ik had me voorgenomen om te kijken of het eens een dag lukt zonder paracetamol.
Maar als het erger wordt dan nu moet ik er toch maar weer aan geloven vrees ik :roll:
Femke is nog wat moe en kortademig, maar gaat gelukkig de goede kant weer op. Ze is ook weer naar het kdv.
Marieke, wel een soort afsluiting, maar aan de andere kant ook wel lekker dat je lichaam het weer oppakt toch?
En als je naar Wessel kijkt, dan zie je vanzelf dat je nog volop in die periode zit :inlove:
Bigsby, wat fijn dat de echo goed was!! Blijft toch bijzonder dat ze met 7 weken (- 2 eigenlijk) al een knipperlichtje kunnen zien…
Hilde, balen van je ongi. Sneller dan je dacht toch ook?
Bij mij heeft het 11 maanden geduurd voordat ik weer ongesteld was, op zich wel prima maar op een gegeven moment wil je toch dat de boel weer gaat draaien (vooral ook als je een 2e kindje wil… )
Ik vond ineens dit topic weer!
Schreef hier een paar jaar geleden af en toe ook mee maar doordat het allemaal wat langer geduurd heeft heb ik toen even afscheid genomen van KoK. Zie hier ook een aantal ‘oude bekenden’
Ik ben inmiddels 13 weken zwanger en ben daar dolgelukkig mee natuurlijk. Lijkt me gezellig om hier af en toe mee te schrijven. (al hoor ik misschien niet op ‘zwanger worden’ :lol: )
Alicia wat ontzettend leuk weer iets van jou te horen
En zwanger :inlove:
Gefeliciteerd :-*
En ach… ik schrijf ook mee en ga toch echt niet meer zwanger worden als het goed is :mrgreen:
Lekker meeschrijven Alicia, er zijn er wel meer die hier niet horen
Ik ook niet meer dus :lol: :lol:
Mim, lijkt me best lekker als je ongesteldheid tot 11 maanden wegblijft :thumbup:
Maar goed wel lastig als je voor een 2e wil gaan ja, ik was met 4 maanden alweer ongesteld.
Alicia, welkom! Ik ben jaloers… :oops: Ik ga nog voor mijn eerste…!
Alicia, GEFELICITEERD!!! Wat heerlijk dat je zwanger bent zeg!!
Flier jij ook van harte gefeliciteerd :dance:
Ik zie ineens je bannen terwijl ik door dit topic scroll :lol:
Hihi, dankje! Ik kan het nog niet geloven :inlove: , en ik voel ook nix… :roll:
Nou wees daar maar mee, komt straks snel genoeg
Maar die positieve test was dus echt een verrassing?
Hmm min of meer wel, ik werd niet ongi, maar voor de rest voel ik nix… en andere maanden voelde ik altijd van alles (darmen etc) en bleek ik niet zwanger…
Flier, eindelijk goed bericht!! Gefeliciteerd!!! :dance: :dance: :dance: