30+ (deel 5)

Moe en misselijk, :mrgreen:

Hoe gaat het met Jou? Hou je het wachten nog vol?

Sophie, fijne vakantie alvast!!! 8)

dank je mim :-*

@bigsby wrote:

Moe en misselijk, :mrgreen:

Hoe gaat het met Jou? Hou je het wachten nog vol?

heel goed houden zo die moeheid en misselijkheid :oops: :mrgreen:

ja ben er niet zo heel erg mee bezig hoor nu

heb nu vakantiestress :wall:

nergens een onderwatercamera te koop gewoon zo´n wegwerpding

pffffff :roll: ben echt aan vakantie toe

:lol: is maar goed dat je niet lang meer hoeft te wachten.

Ik ben ook helemaal niet jaloers :liar: mijn vakantie duurt nog ff :wink:

Bigsby, hoe lang nog tot je echo? We duimen voor een mooie echo - zo fijn als je dat hartje ziet kloppen, en je hoort dat “treintje” gaan :slight_smile:

Had zelf een erg druk weekend - hubby nauwelijks gezien, laat staan geklust… Tja. Nu heb ik 't gevoel dat ik deze maand m’n kans gemist heb.

Hubby’s oma moet naar een verpleeg-/verzorgingstehuis. Ze was eenzijdig verlamd, maar kan gelukkig haar arm weer een beetje bewegen. Maar haar kortetermijngeheugen is aangetast door de beroerte. Ze woonde altijd zelfstandig, dus het is verdrietig. We gaan misschien binnenkort naar Duitsland om te helpen haar huis te ontruimen, dat verkocht moet worden. Arme oma - ze is zo’n pittig wijffie, en vindt 't verschrikkelijk om hulp te moeten aannemen.

Zo, en afsluitend nog een leuk bericht: ik heb, ondanks de drukte, een heerlijk weekend gehad! Ik heb gezongen, en ik was er echt even uit. Heerlijk!

Hoe gaat 't met de rest? Wiens NOD nadert (en voor wie moeten we dus duimen?)

Oh ja, Sproetje, voor 't lijstje: met mijn variabele cyclus ga ik maar even uit van de laatst mogelijke NOD - dat is ongeveer 1 februari.

Sophie, geniet van je vakantie!

Hier weinig verbetering in mijn eigen situatie omdat ik nog steeds heel veel hoofdpijn heb van de bijholte-ontsteking.

Femke begint gelukkig aardig op te knappen en mag waarschijnlijk vanmiddag naar huis :dance:

Bigs, volgende week je echo?

Sproetje, heb je antibiotica voor de bijholteontsteking? Ik heb ook eens voorhoofdholteontsteking gehad, oh, wat deed dat een pijn! Kun je paracetamol nemen? En stomen, of helpt dat niet? Nou ja, in ieder geval heel veel sterkte ermee! Fijn dat Femke weer naar huis mag - da’s niet leuk, zo’n klein dreuteltje in 't ziekenhuis…

:zzz: :zzz: :zzz: :zzz:

Sproetje, hoe gaat het nu met Femke? en voel jij je al iets beter?

Jaaa ik heb dinsdag de echo :shifty: :shifty: :dance:

Bigsby, ben je zo moe… ? Spannend, dinsdag de echo!!

Hier is de spanning er weer af… Ach, had het ook niet verwacht en het lijkt erop dat m’n cyclus weer wat op orde is. Ik heb er gelukkig ook weinig last van!

Ja mim ik ben zoo moe, ik ga lekker mijn bedje in.

Balen dat je ongesteld bent geworden :hug:

Bigsby, nog een paar dagen… :dance: :dance:

jaaaa nog maar een paar dagen :dance: :dance:

En die paar dagen kunnen zo stressvol zijn :hug:

Ik kom weinig aan kok toe op het moment :roll:

Deze week veel kraamvisite gehad en morgen komt familie van mij uit Arnhem op kraamvisite, blijven gelijk de hele dag, gezellig :smiley:

Euh… weet het niet meer :oops:

Hier alles goed verder, Wessel doet het prima en begint de nachten door te slapen :dance: :dance: :dance:

Hij heeft wel de afgelopen 2 dagen 's middags flink zitten miepen maar ik denk dat hij in een sprongetje zit. Maar het is zo’n lekker bulleke :inlove:

Nieuwe foto’s van hem staan in zijn eigen topicje in het showforum.

Fijne dag meiden :-*

Marieke, altijd pittig die ontwikkelingssprongetjes! Even zelf zoveel mogelijk bijslapen :slight_smile:

Hier zijn man en kind beiden ziek (dus heb ik ineens twee kinderen, haha… Je weet hoe mannen zijn!) Kick heeft gisteren drie keer de boel ondergekotst: eerst op de crèche, net voor ik daar aankwam, toen in de auto (getsie) en toen - gelukkig, want makkelijk schoonmaken - in bad. Ik geloof dat klussen deze maand niet voorbestemd is… Gelukkig gaat 't met beide mannen al wat beter…

Ik denk erover voor volgende maand een ovulatietest te kopen, dan is 't wat minder op de gok allemaal :slight_smile:

Fijn weekend allemaal!

Hilde, zijn je mannen vandaag alweer beter(der)?

Bij m’n vorige zwangerschap heb ik ook veel ovutests gebruikt, het was altijd wel heel duidelijk. Voorlopig doe ik het nu zonder omdat ik het meestal wel goed kan merken of het al (bijna) zover is…

Marieke, wat lekker dat Wessel al begint door te slapen :dance: :dance:

Hilde, beterschap voor je mannen!

Mim, op een gegeven moment ken je je lichaam ook wel h’e.

Ik heb hele erge keelpijn, en hoofdpijn, volgens mij wordt ik ook nog eens verkouden :?

Bigsby, wat naar! Er waart een heftige verkoudheid rond! Ik hoop dat je snel beter bent…

Mim, ja, het is bij mij zo onvoorspelbaar… Ik voel ook wel vanalles, maar een buikpijntje kan de ene keer PMS zijn en de andere keer m’n ovulatie. Dus het lijkt me fijn iets meer te weten!

Kick is weer beter. Hij zei dat hij brood met pindakaas van een ander kindje had gekregen (hij is allergisch, vandaar het kotsfest van vrijdag)… Ik ga maar eens een hartig woordje spreken met de juffen van de crèche. Ze weten dat hij allergisch is, dus ze moeten wel opletten als andere kinderen aan zijn tafel pindakaas eten! Grrrr…

M’n man hoest nog wel (en houdt mij uit m’n slaap) maar heeft gelukkig geen koorts meer. En ik heb buikpijn (PMS??). we zijn een lekker stel!

Bisby, morgen is het zover…!! :dance: :dance: :dance:

UeberHilde, zorg dat je zelf niet verkouden wordt met die twee heren thuis… :naughty: Zijn ze al weer iets beter? :mrgreen: Sterkte met de buikpijn…! Veel last van PMS?? :o

Marieke, wat fijn dat Wessel nu een beetje doorslaapt. Nog geen zieken bij jou thuis?? Foto’s moet ik nog even kijken…

Mim, jammer… :hug: :hug:

Sproetje, hoe is het met jou? Alweer iets beter??

Na 1 1/2 uur aanwezig te zijn op mijn werk ben ik maar ziek naar huis gegaan, dat is zoo niks voor mij. Maar ik voel me echt beroerd. Hopelijk gaat het morgen beter!

Hilde, haha idd lekker stel :wink: