Hilde, knap dat jullie voor jezelf een grens hebben getrokken
@Sproetje, ik zie dat het lijstje tijdelijk is weggehaald? Mijn volgende NOD is rond 9 februari denk ik…
Hoe gaat het met jou verder? Lang niet gezien/gesproken…
@Bigsby, nog van harte gefeliciteerd!! (volgens mij had ik dat nog niet gedaan… :oops: )
@Marieke, Hoe gaat het met Wessel?
Voor alle andere meiden: veel sterkte! Ik zie dat jullie allemaal moeilijke beslissingen moeten nemen… Lijkt mij erg lastig om dergelijke dingen te moeten besluiten… :-*
Ja, Yvonne, drukte in ons topic hè
Hier nog steeds een ziekenboeg.
Ik heb een bijholteontsteking en daarbij echt ontzettend veel hoofdpijn.
Met lichte verhoging.
Femke heeft het RS virus volgens de HA, met haar zijn we sinds gisteren in de weer en hub is nu met haar naar de kinderarts.
Dus vandaar even weinig puf…
Ai, bijholteontsteking is best naar… Sterkte Sproetje!! Ik heb dat vorig jaar ook heel heftig gehad (geur en reuk was zelfs verdwenen). Ik ben trouwens nog nooit zo vaak ziek geweest in een jaar als vorig jaar, wat zo’n kindje toch allemaal met je doet!! :eh:
Wij hoeven gelukkig voorlopig nog nergens over te beslissen, ik vond het al een hele stap om te beslissen dat we het voor een 2e gaan proberen ook omdat Suzan voor m’n gevoel nog zo klein is. Ik kan nu ook nog niet bedenken hoe ik er na een jaar proberen tegenover sta en wat het me waard is.
Voorlopig nog steeds niet ongesteld… :think: Voor m’n zwangerschap zat ik op 32-33 dagen maar ik heb nog maar 2 cycli achter de rug dus ik weet nog niet waar ik vanuit kan gaan…
Ik heb vroeger wel kaakholteontsteking gehad en weet nog dat ik toen veel hoofdpijn had, maar het duurt nu wel lang…
Twee jaar geleden was ik trouwens ook rond deze tijd ziek (weet ik nog omdat we toen in ondertrouw gingen )
Mim, jij geeft geen BV (meer) toch?
Nee, nu niet meer. De laatste keer was op Suzan’s 1e verjaardag! Vanwaar deze vraag?
Omdat ik tot 10 maanden bv heb gegeven en je cyclus dan vaak daarna pas weer op gang komt. Ik had de eerste keer een cyclus van iets van 72 dagen, toen 46 uit mijn hoofd en dit zou een ouderwetse van 32 dagen zijn geweest… vandaar
Mijn cyclus kwam net voordat ik stopte met bv weer op gang maar ik heb er nu eentje van 19 dagen en 24 dagen achter de rug en zit nu op dag 31. Kan me niet voorstellen dat ik zwanger zou zijn, we hebben er amper iets aan gedaan maar het zou dus wel kunnen…
Spannend :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
Mim je weet maar nooit het gebeurt altijd als je denkt dat het nog wel ff kan duren
Sproetje, jij blijft aan het kwakkelen he :hug:
Hopelijk voel je je snel weer wat beter :hug:
Enne jij schiet ook al lekker op zeg :shock:
Ik had vandaag een lekkere rustige dag, helemaal voor mezelf :mrgreen:
Zo had ik het ook gepland, ik heb wel wat dingen in het huis gedaan maar verder lekker gelezen en rustig aan gedaan.
Bigs, gaat inderdaad hard.
30 klinkt toch heel anders dan 29, ook met een zwangerschap, ha ha!
Lekker een dagje voor jezelf.
Ik ga straks eerst naar de ha voor mezelf en daarna naar het zkh, want Femke moest een nachtje blijven.
@bigsby wrote:
Mim je weet maar nooit het gebeurt altijd als je denkt dat het nog wel ff kan duren
Het zou wel helemaal geweldig zijn! Niet alleen omdat het de vorige keer nogal op zich liet wachten maar ook omdat ik in november jarig ben, Suzan in december en m’n vriend in februari dus een kindje in september zou wel erg leuk zijn Een vriendin van mij heeft vanwege de decembermaand bewust een maandje overgeslagen (februari) maar dat gaat mij dus veel te ver. Elke kans is er één vind ik, dan nog maar een verjaardag in december!!
lekker bigsby zo´n dagje voor jezelf heb je af en toe echt nodig
sproetje waarom moest femke blijven? en jij ook beterschap
mim zou zo mooi zijn zo snel al :mrgreen:
ikke heb nu lekker vakantie heerlijk even twee weken niks moeten :dance:
Sophie, fijne vakantie meid, geniet er lekker van :dance: :dance:
Mim, haha dan komt september idd wel heel mooi uit :lol:
Een aantal van mijn gestopt forum gingen toen ook een ronde overslaan omdat ze anders een decemberkindje kregen. Nou ik niet, vind ik zo raar…en toen raakte ik zwanger :lol: :lol: en gelukkig kwam hij eerder en niet op 1e kerstdag
Sproetje, ja waarom moest Femke blijven in het zkh?
En wat zei de HA?
Sophie, je leest het niet meer denk ik, maar ook namens mij fijne vakantie!!
Sproetje, domme vraag misschien, maar wat is RS virus? :oops: Sterkte nog met jouw bijholteontsteking. :hug:
jawel hoor yvonne want we vliegen morgen pas
vandaag even de laatste dingen kopen, mijn pa komt vanmiddag, want die komt in ons huis een weekje dus vanaf vanmiddag zal ik niet meer online zijn
Geniet ervan sophie :mrgreen:
thanks meis en ik duim ook in egypte voor een hele mooie echo volgende week :-*
Dankje, ik hoop zo dat alles goed is :shifty:
gaan we wel van uit :-* :-*
hoe voel je je verder??