Zoals zo vaak… Alles heeft z’n voor- en z’n nadelen :mrgreen: Maar belangrijk is dat ze gezond ter wereld komen hoeveel tijd er ook tussenzit…
Marieke, went het al een beetje, zo’n ventje? Is het heel anders dan met je meisje?
Dat is inderdaad het allerbelangrijkste Mim :thumbup:
Ja hoor, het is al helemaal gewend, ik heb eigenlijk nieteens hoeven wennen. Zo klein is er geen verschil. Ja oké, ik moet bij Wessel oppassen dat zijn piemke naar beneden ligt in de luier en hij heeft me in de eerste week meerdere keren naast de luier geplast toen ik hem verschoonde :mrgreen:
Ik denk dat die verschillen pas later komen.
Maar ohhhh wat is het toch een heerlijk kereltje, ik ben zo verliefd op hem.
Hij lacht nu ook echt dagelijks meerdere keren, zo’n scheef lachje :inlove: :inlove:
Ach, mijn meiske heeft ook een periode gehad dat ze elke keer ging liggen plassen als ik net de luier had weggetrokken dus hoe groot is het verschil… :mrgreen: Mannetjes hebben alleen een iets grotere reikwijdte
Haha luca ging ook elke keer plassen als ik net zijn luier uit had, en ik maar weer vriend kijken als alles weer nat was
ehm marieke wil je wel even tegen wessel zeggen dat hij mij vanmiddag niet onderplast :eh: :mrgreen: :mrgreen:
sproetje voel je je alweer wat beter??
bigsby hoe voel je je??
mim hoop echt dat het nu minder lang duurt voordat jullie zwanger zijn
:-*
Met mij gaat het goed sophie, overdag wat misselijk en ik slaap slecht. Hoe gaat het met Jou?
begin je al een buikje te krijgen?? :mrgreen:
gaat wel goed hoor aftellen tot de vakantie, nog een weekje
en de laatste loodjes zijn zo zwaar
en hub is zwaar verkouden :? gelukkig nog geen koorts want dan moet het allemaal uitgesteld worden dus ik hoop dat hij niet echt goed ziek wordt
Hier helaas nog steeds ziek op bed.
Heb vanmorgen vroeg toch maar een paracetamol genomen tegen de hoofdpijn… mijn holtes zitten verstopt en dat doet echt zeer.
Morgen zou ik een cursus hebben en vanuit mijn werk zeiden ze: de kans dat jij bent opgeknapt is groter dan de kans dat we iemand anders voor de cursus vinden. Nou, als ik me nog zo voel morgen, ga ik er dus niet heen.
Bigs, balen dat je nu al slecht slaapt. Hopelijk is dat tijdelijk.
Sophie, hopelijk knapt je hub snel op. En bijna vakantie, heerlijk :dance:
Groetjes aan Wessel en zijn mama
Sproetje, hopelijk knap je snel weer op :hug:
Sophie, in de middag heb ik wel een buik ja :lol: lekker bijna vakantie :dance: en ik duim dat je mannetje geen koorts krijgt
Ik kan me ook echt niet concentreren op het werk tegenwoordig :roll:
sproetje heel veel beterschap bah als je zo naar voelt :hug:
waarom is dat eigenlijk zo dat het pas in de middag opspeelt meer buikje :think:
Geen idee waarom dat is, ik had 's avonds in het begin ook meer buik dan overdag. Schijnt met je darmen te maken te hebben :think:
Sophie ik heb het net tegen Wessel gezegd maar de laatste tijd plast hij niet meer naast zijn luier :mrgreen:
En ik duim hard met je mee dat hubbie snel weer opknapt zodat jullie lekker volgende week naar Egypte kunnen
Sproet heel veel beterschap meis :-*
Alles wat na het ontbijt erin komt zie je, dus ook het gebakje van net d
Gebakjes! :mrgreen: :drool:
Hoi meiden, daar ben ik weer! Wat fijn dat het goed gaat met de zwangerschappen
Ik ben weer beter, maar nu heeft de oma van m’n man een beroerte gehad. We vliegen van de ene emotie in de andere, dus van klussen komt niet veel hier.
Ik zit ook wel met het leeftijdsverschil - Kick wordt in april alweer vier! - en ook met m’n eigen leeftijd. 37 is niet echt piep meer, en als 't dan niet lukt met regelmatig klussen (en dan die onregelmatige cyclus erbij…). Nou ja, we houden de moed erin (Sorry voor 't egobericht…).
Marieke, wat heerlijk om te lezen over je plassende baby, haha! Die kleine dingen maken het toch extra leuk Wij legden altijd een doekje over z’n piemeltje, dat scheelt in het bereik… Later zul je wel verschil gaan merken, hoor! Zit je rustig aan tafel, roept-ie ineens ROOOAAAR!! hormonen…
Hilde, jullie zijn dus ook net ‘begonnen’ voor een 2e? Lijkt me erg balen om dan ook nog zo’n onregelmatige cyclus te hebben. Ik merk dat ik nu toch alweer behoorlijk gefocused raak op m’n cyclus, had gehoopt dat het minder zou worden. Zit ondertussen wel op dag 30 dus ik ben benieuwd. Heb je enig idee hoe lang jullie het willen proberen en/of of jullie verdere stappen gaan ondernemen? Ik denk nu namelijk dat ik ook prima kan leven met 1 kindje maar ik weet niet hoe ik daar na een jaar proberen tegenaan kijk…
Hilde, sterkte met je oma :hug:
Mim, ik dacht dat ik ook wel kon leven met 1 kind. Maar de drang na een 2e is alleen maar sterker geworden. Ik heb zelfs meer nadelen dan voordelen gevonden om aan een 2e te beginnen :lol: :lol: maar toch wil ik er nog 1 :lol: :lol:
Bedankt voor de lieve berichten, meiden! Met oma gaat 't wisselend - ze heeft last van haar kortetermijngeheugen, dus ze vergeet soms waarom ze in het ziekenhuis ligt. Soms is ze heel “bij” en wil ze naar huis (maar ze is nog steeds eenzijdig verlamd). Het lijkt erop dat ze naar een verpleegtehuis moet. Zielig, want ze is altijd zelfstandig geweest - en ze is al 90. Poeh.
Van klussen komt dus niks, ook omdat ik een heel druk weekend heb. En dat terwijl ik heb uitgerekend dat dit weekend midden in m’n vruchtbare periode ligt… Nou ja, nieuwe ronde, nieuwe kansen zullen we maar denken!
Bigsby en Mim: ik had al wel eerder willen proberen, maar dat ging toen niet vanwege m’n bekken. Mijn man zag het ook niet zitten eerst, maar toen ik weer mocht sporten, werd-ie weer enthousiast We hebben al wel besloten dat we geen hulpmiddelen gaan toepassen - als 't op de natuurlijke weg niet lukt, houdt 't op. Ik reageer heel heftig op hormonen, dus ik zie zo’n behandeling niet zitten. Veel te bang dat ik weer depressief word ofzo… Dat zou wel anders zijn als ik nog geen kind had, hoor! Maar nu heb ik een lieve, gezonde, slimme zoon, en ik moet ook aan hem denken.
Sorry voor het (alweer!) egobericht. Ben wel erg met mezelf bezig de laatste tijd! Nog ca 13-20 dagen tot de NOD…
Hallo allemal, weer terug van een weekje wintersport. Erg leuk, maar moet nu even flink bijlezen zie ik al… :shock: :shock:
Tijdens mijn vakantie kwam mijn :twisted: , dus dat is minder, maar wel enorm kunnen genieten van mijn neefje van bijna een jaar die ook mee was…
@yvonne, heerlijk zo’n skivakantie. Ik ben gek op snowboarden. Fijn dat zo’n weekje toch wat afleiding geeft.
@hilde, moedige beslissing om te zeggen dat een 2e alleen komt op de natuurlijke weg :thumbup: Ik weet niet of ik dat zou kunnen.
Sterkte met je oma. Ik heb nog een oma en opa beide 93. Nu mijn ouders weg zijn probeer ik mijn tante nog een beetje te helpen, maar wat zijn ze dan een zorg. Ze kunnen wel nog zo lekker genieten van Lotte… Ik kan me helemaal voorstellen wat jij voelt.
@bigsby, ik snap het wel dat het verlangen voor de 2e steeds sterker wordt. Als het niet goed gaat, wordt je gevoel bevestigd dat je toch wel heel sterk verlangd naar nog een kindje.
@mim, sterkte met het maken van een keuze. Het is soms zo moeilijk om na te gaan hoe je ergens met je gevoel in staat. Je hoeft nu ook nog geen beslissing te nemen, dan kun je ook doen als de tijd daar is.
@sophie, heerlijk op vakantie heb ik ook wel zin in na al die dagen pet weer.
@marieke, slaap wessel al wat beter… Ik wilde bijna Harry op schrijven :mrgreen: