Hurghada naar het Marriott Hotel :dance: :dance:
wij zaten in het titanic resort :mrgreen:
Wanneer gaan jullie weg?
volgende week donderdag en ik heb er zoveel zin in :mrgreen: :mrgreen:
Ik kan me voorstellen dat je er zo’n zin in hebt, ff lekker niks doen en je gedachte verzetten :dance: Hoelang blijf je daar?
Bigsby, wat naar, die bekkenklachten! Ik weet hoe je je voelt… Dat heb ik dus ook gehad (zie onderschrift). Ben op zich hersteld, maar soms gaat 't weer even minder - vooral ook last van m’n stuitje. Daarom zie ik ook een beetje op tegen een volgende zwangerschap, hoe ontzettend graag ik ook wil!
Ben je ook misselijk? Ook dat dubbele (blij, want echt zwanger, maar oh zo beroerd en hopend dat 't eerste trimester snel om is) is heeeel herkenbaar! Heel veel sterkte ermee in ieder geval! Wachten (tot je een positieve test hebt, maar ook tot je een kindje ziet op de echo) is het ergste… Hou je taai hoor!
Nou, badje was niet nodig, Wessel is om 19.45 naar bed gegaan, heeft tot 20.30 liggen krijsen. Wel elke keer even naar hem toe, aai over zijn bolleke, muziekje aan maar niet uit bed halen. Toen is hij in slaap gevallen en heeft tot 1.45 geslapen :shock: :dance:
Hij ligt nu ook weer op bed, eens kijken hoe het nu gaat. Hij krijst (nog) niet maar is echt aan het mekkeren.
Monique zo herkenbaar die angst, het liefst zou je in slaap vallen en pas wakker worden als je de 12 weken voorbij gaat.
Komt goed meis :hug: :-*
Sophie ik kan je ook een sms sturen als Monique de echo gehad heeft :lol:
Pff vervelend dat hij zolang heeft liggen krijgen
Is ook vreselijk, doet mij meer pijn dan hem volgens mij
Vanavond is hij 20 minuten stil geweest, toen was het huilen. Flesje gegeven om kwart voor 9, kwart over 9 naar bed gebracht en nu slaapt hij.
Marieke, ja dat doet pijn aan je hart hè, als ze zo huilen. Pittig, die eerste paar maanden… Sterkte ermee, meis.
Intussen ben ik ziek geworden (griep?) dus van klussen komt niet veel. Grrrr… Wat een timing weer!
bigsby acht dagen blijven we daar :dance:
marieke is ook goed meis :-*
Beterschap hilde :hug:
@marieke, wat heftig is dat zo’n krijsende baby pff. Er is weinig wat je kan doen maar het komt uit eindelijk weer goed.
@bigsby, begint het al een beetje te wennen?
@hilde, beterschap
@sophie, fijne vakantie
@yvonne, hoe gaat het bij jou… Wachten duurt soms zo lang…
@mim, ik ken je nog niet, maar tuurlijk welkom
Ik beleef niet zo veel op het moment. Ik probeer me alleen door de peuterpuberdriftbuien van mijn dochter heen te worstelen.
Ik heb al heerlijke scenes gehad… :oops:
Dan heb je van die mensen die zich er tegen aan gaan staan bemoeien als jou kind krijzend op de vloer licht midden in de supermarkt. Ik kon toen mijn hoofd niet helemaal meer koel houden en ben boos geworden op die vrouw. Arghh ik kan er nu nog boos om worden…
Jans, wat raar dat iemand zich met jou en je kind ging bemoeien :?
dat doe je toch niet???
Ja ondertussen heb ik door dat ik zwanger ben, alleen had ik vandaag bijna geen klachten en dat terwijl het vanaf de eerste dag al flink doorbrak :think:
Ik hoop dat het snel echo tijd is :shifty:
Enne hier ook last van een lastige kleuter :roll:
Jans, zal me heel even kort introduceren… Ik ben 36 jaar, woon samen (vriend is 42), werk (nu parttime) bij een gemeente en heb in december 2009 een dochtertje gekregen. De zwangerschap liet even op zich wachten (ruim een jaar) maar verliep verder vlekkeloos. We hebben deze maand dus besloten om voor een tweede zwangerschap te gaan. In theorie zou het al gelukt kunnen zijn maar daar ga ik uiteraard niet van uit… :roll:
En m’n kleine meisje is zich momenteel echt heerlijk aan het ontwikkelen, beetje stappen (vast) en wat brabbelen. Erg gezellig! :inlove:
Meiden, ik lees wel mee hoor… maar lig ziek op bed.
Dus even weinig puf om te reageren! :-*
Beterschap Sproetje :hug: :hug:
Mim, jullie beginnen mooi optijd, en wie weet gaat het deze keer sneller (of niet natuurlijk) maar het voordeel is als je vroeg begint dat dan de leeftijd niet zoveel verschilt stel dat het weer lang duurt (zoals bij ons)
Ik vind het wel een raar idee hoor, om nu alweer te ‘beginnen’. Suzan is eigenlijk net baby-af en het idee dat er dan alweer een kleintje bijkomt… Maar goed, als het inderdaad weer zo lang duurt dan valt het leeftijdsverschil nog wel mee. En onze eigen leeftijd speelt ook mee natuurlijk.
Sproetje, beterschap! Er heerst wel van alles nu volgens mij…
Ik zie het voordeel wel van 2 kinderen wat meer op elkaar.
Lotte wil nu steeds dat we mee spelen. Ze is echt aan een broertje of zusje toe. Ik vind het nog steeds heel jammer dat er nu zo lang tussen zit.
Bij Emma* was het al bijna 2 jaar geweest. Nu wordt het in elk geval 3 jaar.
Maar ja we hebben het niet voor het uit kiezen…
Ik moet zeggen dat hier het leeftijdsverschil van 4,5 jaar heel goed is.
We kunnen meer aan Nathalie uitleggen en ze begrijpt meer. Ook als ik even niet met haar bezig kan zijn omdat ik Wessel moet verzorgen.
Ze helpt ook veel met spulletjes pakken, in badje doen etc.
Van jaloersheid hebben we dan ook eigenlijk zo goed als niks gemerkt.
Ze heeft ook haar eigen dingetjes op deze leeftijd zoals school, vriendinnetjes, gymnastiek etc.
We hebben hier niet voor dit leeftijdsverschil gekozen door de miskramen maar het bevalt dus prima :thumbup:
Wij hebben er ook niet voor gekozen, maar als nr 2 straks 3 maanden is gaat luca net maar school. Opzich ook wel weer makkelijk