30+ (deel 5)

@UeberHilde wrote:

Bigsby, heb je lang moeten wachten? Ben heel blij voor je!

Hier begint de volgende ronde. Het lukt me niet om 's ochtends rustig te temperaturen, dus we “klussen” om de dag tot (na) de vermoede NOD. De ouderwetse methode, zal ik maar zeggen… Nu is het nog leuk, maar tegen de NOD loopt de spanning wel op. Afgelopen maand was m’n cyclus 35 dagen - spanning?

Ik heb maar 1 ronde moeten temperaturen, ik vond het maar niks. Achteraf zag ik pas wanneer ik mij ei had. Ik vond ovulatietesten makkelijker.

Wij waren nu 2 jaar en 3 maanden bezig voor nr 2 :?

Meiden, vinden jullie het goed als ik hier mee schrijf? Een aantal van jullie ken ik nog van ca. 2 jaar geleden. Wij hebben net besloten dat we het voor een 2e kindje gaan proberen. Ik had al in de gaten dat dit een gezellig schrijfclubje is :smiley:

Bigsby, gefeliciteerd!!! Jou ken ik nog uit het grote test topic. Jullie geduld is eindelijk beloond! :dance:

Welkom Mim.

Hey Mim, gesellie :mrgreen: :-

Ik ga Wessel zijn laatste fles geven en hopelijk gaat hij dan eindelijk slapen zodat ik er ook in kan, ben op :zzz: :zzz: :zzz:

Oant moarn :-

Trusten Marieke

Ik duik ook zo mijn bedje in… Moet morgenochtend naar fysio :cry:

Welkom Mim! En welterusten allemaal. Ik blijf nog eventjes wakker… :wink:

he mim wat leuk dat jullie voor een tweede gaan :dance:

bigsby hoe voel je je?? :-*

marieke heeft wessel doorgeslapen??

ueberhilde niet vervelend om zoveel te klussen :mrgreen:

Dank :mrgreen:

Sophie, aan je onderschrift te lezen gaat er 7 maart weer iets gebeuren? Is dat een eenmalige poging of een serie?

Sophie, Wessel heeft tot 4.45 geslapen dus het is goed gegaan, vanmorgen was hij echter weer aan het miepen, nu slaapt hij :dance:

Monique prachtige banner :inlove:

mim 7 maart is de operatie bij hub als er dan niks wordt gevonden is het over en uit om een biologisch kindje van ons samen te krijgen…spannende dag dus

marieke fijn dat ie toch een paar uurtjes heeft doorgeslapen :-*

's avonds gaat het ook beter?

Sophie, ja wel leuk al dat klussen, maar mijn vruchtbare periode ligt precies in een superdrukke periode in zowel werk als privé! Ben best moe, hahaha…

Hilde altijd lastig spelen in een drukke periode :?

Misschien de sfeer wat extra romantisch maken met een wijntje en kaarsjes :inlove: :lol:

Sophie, eergisteravond heeft hij dus van kwart voor 8 tot half 1 geslapen in zijn eigen bed :shock:

Moest hem zelfs wakker maken voor zijn fles maar gisteravond was het weer feest :?

Eens zien hoe het vanavond gaat, misschien dat een badje vantevoren helpt :think:

ja met lavendelolie erin hahahahahaha

hmmm dat mag vast nog niet :think:

hilde ja dat is dan lastig!!! maak er wat leuks van :mrgreen:

Nou hij heeft dus wel babyolie met lavendel, voor na het badje :mrgreen:

Ik ga dat eens proberen vanavond, eerst het badje, dan pyama’tje aan, flesje en naar bed. Je weet maar nooit :pray:

En Marieke, heeft het badje gewerkt?

Marieke, het blijft nog lastig h’e met die kleintjes, maar een echt bedtijd ritueel schijnt te helpen.

Welkom Mim, leuk om jou weer te zien :mrgreen:

Sophie, tja ik durf het bijna niet te zeggen maar ik voel me beroerd :lol: :lol:

Ik had met Luca al zo’n bekkenklachten, en ik heb daar nu alweer last van. Maar goed ik ben toch blij dat ik zwanger ben. :wink:

Verder vind ik deze periode nog wel eng, ben wel bang dat ze straks geen hartje zien of dat het alsnog mis gaat. Maar ik denk dat iedereen dat heeft, van mij mag de tijd nog wel wat sneller gaan :lol: :lol:

bigsby wel zwaar dat je daar nu al last van hebt meis :hug:

wanneer heb je ook alweer je eerste echo?

Ik heb 25 januari mijn eerste echo in het zkh, van mij mag dat nu al wel zijn :roll: :lol:

Duurt nog zoooolang :lol: :lol:

hmmm dan moet ik vanuit Egypte maar even kijken hoe je echo is gegaan :think:

Oh Egypte… daar zijn we heen geweest toen Luca net 1 jaar was geworden.

Waar gaan jullie heen?