Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Monique gefeliciteerd lieverd :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
:inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
wooooooooooooooot finally…
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :lol: :lol: :lol: :lol:
gefeliciteerd meis geniet er van
Ik droomde vannacht trouwens dat ik weer zwanger was :shock: :shock: :shock: :shock:
Nou mooi niet, maar die rubbertjes moeten we toch maar gaan gebruiken en vriendlief maar snel naar de dokter
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah bigsby
2011 is nu al jouw jaar :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
super gefeliciteerd meis :-
ehm marieke dat soort dromen komen vaak uit :shifty: :-
GEFELICITEERD!!! Wat onzettend leuk bericht om het jaar mee te beginnen…!!! :inlove: :inlove: :dance: :dance: :dance: :dance:
:dance: :dance: :dance: :dance: Yes yes yes yes yes!!! Super Bigsby, gefeliciteerd!!! :mrgreen:
Bigsby, wat een heerlijk nieuws :dance: :dance:
YY, volgens mij kun jij niet wachten tot we een week verder zijn…
Bigsby wat een heerlijk nieuws :inlove: :inlove:
Ik móest gewoon even kijken vanaf hier
WHOOOEEHAAAAA!!! :dance: :dance: :dance:
Monique, onwijs gefeliciteerd.
Wat heerlijk na al die tijd wordt je geduld beloond.
Het is je zoooo gegund :-*
Hieperdepiep hoera voor bigsby!! Gefeliciteerd - wat een heerlijk nieuws! Dat geeft de burger moed Geniet ervan!
Sproetje, volgens mij wordt het weer tijd om het lijstje te gaan bijwerken. :mrgreen: :mrgreen:
(Mijn NOD is rond 17 januari.)
@Yvonne77 wrote:
YY, volgens mij kun jij niet wachten tot we een week verder zijn…
:mrgreen: Hahaha, nou inderdaad. We zijn wel héél benieuwd hoor… hopelijk werkt ons kereltje een beetje mee en laat 'ie zijn gezichtje zien. Krijgen een DVD én foto’s mee. Kan ik elke dag even naar mijn mannetje kijken :inlove:
YY onze Wessel hield dus elke keer zijn knuistjes voor zijn gezichtje :lol: :lol:
Hoewel met de 20 wekenecho ging het goed, wij hebben toen ook 3D gehad.
Voor wie onze Wessel wil zien:
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=96674
:inlove: :inlove:
Hoi Marieke, er zitten er wel ontzettende leuke foto’s bij… :inlove: :inlove: Om een paar heb ik smakelijk moeten lachen, zo’n leuk koppie dat hij heeft!! Ik ben meteen verkocht… :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
hahaha Yvonne, ik vind ook dat hij op sommige momenten zo’n grappig gezichtje heeft :lol:
Hij is nu steeds meer aan het lachen, ook met geluid afentoe maar ik krijg het helaas niet op de foto tot nu toe :?
Ik heb echt een nieuwjaarscadeautje :inlove:
Bracht het toch geluk, geinsemineerd worden op Luca zijn verjaardag :lol: :lol:
YY, leuk hoor! nog maar een paar dagen wachten :mrgreen:
Bigsby, heb je lang moeten wachten? Ben heel blij voor je!
Hier begint de volgende ronde. Het lukt me niet om 's ochtends rustig te temperaturen, dus we “klussen” om de dag tot (na) de vermoede NOD. De ouderwetse methode, zal ik maar zeggen… Nu is het nog leuk, maar tegen de NOD loopt de spanning wel op. Afgelopen maand was m’n cyclus 35 dagen - spanning?
bigsby wat een prachtige banner :inlove: :inlove:
marieke argh smelt :inlove: :inlove: