30+ (deel 5)

Jammer Jans :hug:

bigsby hoe gaat het bij jou?? Ik :pray: dat je gewoon straks een mooie positieve test in je handen hebt.

jans balen van je ongi :hug:

We wachten nog steeds af :wink: :pray:

oh je maakt het spannend meis

ga je morgen vroeg een testje er tegen aan gooien??

:pray: :pray: :pray: :pray: blijf doorduimen voor je

als het het nog nodig is ga ik morgenochtend testen, net voordat ik na het werk ga :wink:

Maar ik ben al zovaak teleurgesteld, ik durf gewoon niet te testen :cry:

Die keren dat ik echt dacht dat ik zwanger was… werd ik gelijk na het testen ongesteld :cry:

ja ik weet hoe je je voelt

het liefst wil je het uitstellen en niet testen om teleurstellingen te voorkomen

maar ja je wil het ook wel weer weten en uit die onzekerheid

pffff het valt niet mee

hopelijk kan je lekker slapen en heb je morgen een vet positieve test

Tja ik moet wat h’e, ik kan ook blijven wachten maar daar wordt ik alleen maar ongeduldiger van :roll: En ik moet morgen ook nog een beetje kunnen werken :mrgreen: :mrgreen:

@Bigsby: Je maakt het wel spannend joh!! Ik blijf :pray: voor een positieve test. Het moet het moet het moet het moet!!! :pray:

Monique je maakt het spannend :pray: :pray: :pray:

Vandaag voor het eerst naar het cb geweest met Wessel.

Helemaal goedgekeurd, 4965 gram en 57,2 cm :shock:

Ook de eerste prikjes gehad, kleine schat moest zo huilen en mama ook :oops: :mrgreen:

Hij had er vanmiddag wel last van, veel huilen en last van zijn beentjes. Ik heb hem toen maar een zetpilletje gegeven en daarop heeft hij lekker geslapen.

ahhh arme knul :cry: :cry:

Enne spekkie :inlove: foto :inlove:

haha nah zo’n spekkie is hij niet, hij zit wel met lengte en gewicht heel iets boven het gemiddelde maar omdat het dus bij beide zo is is er geen enkel probleem.

Zal morgen even wat foto’s uploaden :smiley:

gaat mooi snel marieke met het gewicht

hoe gaat het met het drinken zit er meer tijd tussen?

Nou dat heb ik dus nagevraagd, hij mag gewoon meer flesjes hebben, dan maar met minder voeding erin zodat hij wat hoeveelheid betreft niet teveel krijgt. Hij mag zelfs tot 8 flesjes per dag hebben. Tot 3 maanden hoeven ze nog geen vast ritme daarin te hebben. Ik weer gerust gesteld, hoeven we ook niet meer te proberen hem af te leiden :mrgreen:

En die uitslag is niet van de voeding maar schijnt heel normaal te zijn voor baby’s tussen de 5 en 8 weken.

Wil hij zovaak drinken dan Marieke?

gelukkig maar dat geeft je iets meer rust toch zo??

ik vond het helemaal niet erg om hem af te leiden hoor :oops:

ben superflieft :inlove:

Hahaha Sophie maar weet je, ik heb net zelfs kunnen douchen terwijl Wessel op bed lag te slapen :shock: :shock:

Manneke heeft dus echt last van de prikjes. Nu is hij weer wakker en ligt in de kinderwagen naast me. Zometeen maar een flesje.

Monique, ja hij komt dus best vaak voor een fles maar drinkt ze dan meestal ook niet helemaal leeg. Ik dacht dus braaf de aanwijzingen op het pak voeding te volgen, ofwel 5 x 150 per dag (aangemaakt 165) maar dat is dus helemaal niet nodig de eerste 3 maanden, hij mag gerust vaker komen.

Ene kant ook wel logisch maar je moet het maar net weten he. En je leest altijd dst je flesvoeding niet op verzoek hoort te geven :think:

Bigsby, wat een spanning!! We duimen voor een positief bericht morgen!

Jans, balen zeg. Ik ben net klaar… Geen idee wanneer ik ovuleer, maar we gaan 't maar gauw weer proberen!

Marieke, wat fijn dat 't zo goed gaat met Wessel! Ik weet nog hoe lastig ik het vond - ik was continu bang dat ik iets fout deed, haha! Gelukkig is Kick een stevig kereltje geworden. :slight_smile:

Kick wordt al een flinke vent - eind april gaat hij al naar school! En hoe trots ik ook op 'm ben, daardoor neemt het verlangen naar een tweede kindje alleen nog maar toe!

Tja, een baby met honger moet gewoon eten toch? Misschien gewoon een groeispurt… Kick eet ook soms een tijdje veel, en daarna schiet-ie omhoog. Kan ik weer nieuwe kleertjes kopen :slight_smile:

Hij is positief :lol: