30+ (deel 5)

Jullie ook een fijne jaarwisseling! Dat het nieuwe jaar maar veel gezonde kindjes mag opleveren :slight_smile:

Marieke, nog gefeliciteerd met je zoon! Ben je goed hersteld?

Inderdaad, de revalidatie viel vies tegen, maar toch heb ik weer zin in een zwangerschap :-). Mijn zoontje is natuurlijk ook het liefste kind ter wereld, hahaā€¦ Nou ja, als hij goed heeft geslapen tenminste :wink:

Fijn oud en nieuw allemaal! Ik ga maar gauw naar bed, want moet nog veel voorbereiden morgenā€¦

Dames, ik wil jullie allemaal een fijne jaarwisseling wensenā€¦

Marieke, niet teveel bubbels he :wink:

Hier voor het eerst geen bubbels voor mij :mrgreen: Heb wel kinderchampagne gehaald vorige week bij Action. Zit een echte knalkurk op :mrgreen:

Doen jullie voorzichtig met vuurwerk??

:-*

Fijne jaarwisseling allemaal!

Welkom hilde

En een fijne jaarwisseling allemaal! Hopelijk wordt 2011 een goed jaar :wink:

ik wilde ook nog even iedereen een fijne jaarwisseling en een spetterend 2011 wensen

fijne jaar wisseling iedereenā€¦

hier is onze smurf vandaag weer goedgekeurdā€¦ heerlijk met opgetrokken knietjes en aan het sabbelen op zijn vingersā€¦ heerlijk om elke controle bij de gyn te kunnen spiekenā€¦ Hij is heerlijk actief voel hem echt de hele dag, vast van zijn moeder die kan ook niet stil ztten.

zo nog ff wat oliebollen laten rollen in de olie en een poging niet op die appe;beignets iets ofzoā€¦

owja ik heb ook bubbles van de deka ook met knal kurkā€¦ mijn man lag dubbel van het lachenā€¦ ja ik wil ook beetje feestelijk inluiden hahaha

Lieve meiden,

ik wil jullie allemaal een heel goed, gezond, liefdevol en vooral vruchtbaar 2011 toewensen!!!

Ik hoop dat dit jaar alle lang gekoesterde wensen uit mogen komen!

Pearlie, wat heerlijk om een actief kindje te zien op de echo! Fijn hoor :slight_smile:

Allemaal een gelukkig nieuwjaar met gezonde kindertjes! Voor ons breekt zo (pas) ronde drie aanā€¦ Duimen :slight_smile:

Allemaal de beste wensen voor het nieuwe jaar. Hopelijk een jaar met mooie beebs en mooie positieve testen :-*

Jeetje wat is er veel bij geschreven :mrgreen:

Iedereen de beste wensen voor 2011.

Hilde welkom, lastig zoƂĀ“n onregelmatige cyclus, maar ik hoop dat je toch snel je weg weet te vinden. Ben je tijdens het lezen ook nog gegevens over je cervixslijm-billingsmethode tegengekomen. Bij mij werkt dat altijd wel redelijk. Tenminste om ongeveer de juiste periode te bepalenā€¦

Bigsby nog even een paar :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Yvonne zet hƂĀ“m op met klussenā€¦ :lol:

Voor de zwangeren onder ons, dat jullie kindje maar gezond ter wereld mogen komen.

Voor de pas bevallen mamaƂĀ“s nog veel meer plezier dit jaar.

Ik vond van de week mijn bh op eens verdacht strak zitten, dus ik kreeg helemaal vlinders in mijn buik, maar Dday is pas over 5 dagen dus het zou wel erg vroeg zijnā€¦ Inmiddels is het gevoel van een te krappe bh weer afgenomenā€¦ We zullen zienā€¦

Meiden, wij zijn een midweekje weg, dus ik hoop natuurlijk wel goed nieuws te lezen als ik terug ben!

Er wordt in ieder geval hard geduimd :pray: :pray:

Zwaai :lol:

Veel plezier Sproetje :-*

Een heel gelukkig 2011 meiden, dat alle dromen en wensen uit mogen komen :-*

Sproet je bent al weg maar veel plezier!!

Kom later even bijkletsen.

Te laat om Sproetje nu nog veel plezier te wensen :wink:

Maar goed, dat heeft ze zoiezo wel :mrgreen: :mrgreen:

Sproetje veel plezier.

Bigsby nog even een paar laatste duimpjes :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Bij mij zijn de :evil: inmiddels weer gekomen. Op naar de volgende ronde :frowning:

Wie weet wordt het wel een 2e oktober baby :inlove:

Balen dat je weer door moet naar de volgende ronde jans :hug:

bigsby spannend voor jou dezer dagen

duim stug door voor je dat je niet ongi wordt :pray:

Dankje we zullen zien vandaag :shifty:

hoe voel je je??

Jammer Jansā€¦ :hug: :hug:

Bigsby, spannendā€¦ :pray: :pray: :pray: :pray: