30+ (deel 5)

ja dat is waar maar als je volgende week niet ongi ben dan ben je toch overtijd? :mrgreen:

Ids dan ga ik woensdag testen :mrgreen:

@bigsby wrote:

Ik voel me wel redelijk goed, maar ik heb niet het gevoel of het raak is :? Bij Luca voelde ik dat wel, maar goed geen zwangerschap is het zelfde maar toch…

Hoe gaat het met jou Sophie? lukt het wachten nog een beetje? :-*

Monique ik voelde bij Wessel totaal niet dat ik zwanger was, had echt geen idee dus dat zegt niets. Bij Nathalie had ik wel een gevoel.

Enne… Sophie komt hier gezellig met hubbie oud- en nieuw vieren :mrgreen:

oh ja bigsby woensdag dan :mrgreen:

jaaaaaaaaaaa marieke wij hebben er zin in :lol: :lol:

Oh gezellig dames, heel veel plezier. Hebben jullie elkaar al eens ontmoet?

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa al heel vaak hoor :mrgreen:

ik pas wel eens op de kleine Naat :inlove: :inlove:

Hallo,

Wat een gezellig clubje, mag ik me aansluiten?

Ik ben Hilde, 37 jaar, getrouwd, en moeder van een prachtige zoon (Kick, alweer 3 jaar en 8 maanden!) Vanwege zware bekkeninstabiliteit heb ik 3 1/2 jaar moeten revalideren na de geboorte, maar nu gaat het goed - ik sport zelfs weer 2 of 3 keer per week! Ook noodzakelijk hoor, om alle spieren zo strak mogelijk te houden, anders kunnen de klachten terugkeren.

Maar zoals gezegd gaat het nu goed, en hebben we besloten toch voor een tweede te gaan! Twee rondes was het tot nu toe mis - ben gisteren weer ongesteld geworden, boehoe! Vanwege mijn leeftijd hoop ik natuurlijk dat 't snel raak is… Heb een onregelmatige cyclus (28-35 dagen) en weet ook niet goed hoe ik m’n ovulatie dan moet berekenen. De vorige keer was 't in één keer raak (ik weet 't… Lucky me!) maar nu ben ik ruim vier jaar ouder…

Ik wens jullie allemaal veel succes en hoop dat iedereen gauw zwanger is!

Hilde

Welkom hier… Hopelijk hoef je niet al te lang te wachten op een brusje.

Bedankt voor het welkom, Pattycoat!

Ja, ik realiseer me natuurlijk dat twee maanden proberen peanuts is, maar nu ik na 3 1/2 jaar revalideren eindelijk weer zwanger “mag” worden, wil ik het ook zo snel mogelijk! (Mevrouw ongeduld…). Nu maar afwachten of het ons nog gegeven is…

Als iemand tips heeft over het uitrekenen van de ovulatie bij een onregelmatige cyclus houd ik me aanbevolen!

welkom ueberhilde

je zou het kunnen zien aan je temperatuur

dus elke morgen je temperatuur opnemen of ovu sticks gebruken

succes met zwanger worden :thumbup:

hallo ben der ook nog wel maar niet zo actief…

welkom UeberHilde

Hoi, bedankt voor de info! En Pearlie, gefeliciteerd met je zwagerschap!

Heb nog een beetje gegoogled. Ik begrijp dat je met het temperatuur meten alleen kunt gaan voorspellen wanneer je eisprong is als je redelijk regelmatig bent… :cry: Dat geldt voor mij helaas niet. Dan wordt 't toch weer de ouderwetse methode: vanaf kort na de menstruatie om de dag “klussen” :-D. Vindt m’n man vast niet erg, haha… Ik las dat je soms zelfs al 7 dagen vóór de verwachte eisprong vruchtbaar kunt zijn! Helemaal als je cyclus zo variabel is als bij mij… Dat wist ik nog niet.

Ik vind het afwachten rond de NOD het moeilijkste, jullie ook?

je kan aan je temperatuur zien wanneer je eisprong hebt want dan gaat hij omhoog of dat nou na 14 dagen of 18 dagen is hij stijgt dan gewoon.

En hij blijft hoog als je zwanger bent…als ie weer zakt dan ben je niet zwanger

Hilde welkom hier, hopelijk snel goed nieuws voor jullie.

4 Jaar revalideren dat is ook niet zomaar iets.

Ik ben trouwens Marieke, 40 jaar, de oudste hier en moeder van 2 kids, Nathalie van 4,5 jaar en Wessel is nu 5 weken :inlove:

Monique, Sophie heeft ook op Naat gepast toen ik aan het bevallen was :mrgreen:

Oja Sophie, komen jullie nog bij een supermarkt vandaag of morgen??

We zijn de bubbels voor 12 uur vergeten :?

ehm wij drinken dat toch niet hihi

maarre ik kan wel wat kinderbubbels halen :mrgreen: :mrgreen: in de stad

W. mag niet teveel hebben en heeft twee biertjes mee

maarre als je bubbels wil ik weet niet of de winkels open zijn nog morgen als ik klaar ben, we hebben net alle boodschappen gedaan

Ik wil altijd toasten met bubbels en daarna drink ik de fles zo ver mogelijk leeg hahaha.

Ik kijk morgen nog wel even.

zal ik nog wat kindervuurwerk halen of denk je dat naatje doorslaapt of vindt ze het eng?

denk dat we tegen een uur of zes bij jullie zijn goed? moet tot vijf uur werken en dan nog even douchen enzo alles staat al in de auto

Uurtje of 6 is prima.

We gaan Nathalie dit jaar voor het eerst wakker maken, hebben we haar beloofd, ze wordt anders toch wel wakker omdat haar kamer aan de voorkant ligt.

Even afwachten wat Wessel gaat doen.

Wat een gezelligheid :wink:

Ook voor de rest: alvast een fijne jaarwisseling!