30+ (deel 5)

Flier, ik zag al in het test-topic dat je het wel erg spannend maakte :wink:

Van harte gefeliciteerd!! :dance: :dance:

Gefeliciteerd voor de zwangeren! Heerlijk hoor (nou ja, iets minder heerlijk als de misselijkheid toeslaatā€¦).

Marieke, ja, daā€™s inderdaad een beetje afscheid nemen he? Ik werd na ruim 6 maanden weer ongesteld; tot die tijd gaf ik borstvoeding. En daarna kwam de zondvloed - echt heftig, die eerste keerā€¦ Ik vond 't ook niet leuk om te stoppen met borstvoeding, maar het ging zo slecht met mijn bekken, ik kon bijna niet zitten van de pijn. Toen ik gestopt was ging 't wel snel(ler) vooruit.

Met oma gaat 't redelijk. Ze is nu aan het revalideren en komt daarna in een verzorgingstehuis. Dat is wel verdrietig, maar het kan niet anders. Ze is aan ƃĀ©ĆƒĀ©n kant nog steeds gedeeltelijk verlamd, en dat komt niet meer goed waarschijnlijk. Maar ja, ze is 90 en is altijd fit geweest, en daar mogen we ook dankbaar voor zijnā€¦

Mim, ja, nu was het maar 26 dagen! Ik schommel meestal tussen de 28 en 35 dagen, dus dit was verrassend inderdaadā€¦ Ik verga al twee dagen van de buikpijn, zucht! Ik tel de dagen tot ik kan gaan testenā€¦ (wel duur trouwens, die ovulatietests!!)

hey meiden ben er weer

flier gefeliciteerd :dance:

Hoi Sophie, hoe was de vakantie??

@UeberHilde wrote:

Mim, ja, nu was het maar 26 dagen! Ik schommel meestal tussen de 28 en 35 dagen, dus dit was verrassend inderdaadā€¦ Ik verga al twee dagen van de buikpijn, zucht! Ik tel de dagen tot ik kan gaan testenā€¦ (wel duur trouwens, die ovulatietests!!)

Volgens mij vond ik die ovulatietests niet zo duur maar ik had zoā€™n pakketje dipsticks via internet gekochtā€¦ Je gebruikt er zo 5 per maand dus zoā€™n uitgebreid pakketje voor een paar tientjes (met een paar zwangerschapsdipsticks) vond ik goed te doen.

yvonne was heerlijk alles zat mee mooi weer prachtig hotel en we hadden elkaar :inlove:

goed bijgetankt dus!!

enne we zijn net op het goede moment vertrokken met al die demonstraties

jij weer in je laatste 2 spannende weken :dance:

Sophie, welkom terug! :smiley:

Sophie, fijn dat je genoten hebt!! en goed bijgetankt :thumbup:

thanks meiden voor het warme welkom terug

sproetje hoe is het met jouw gezondheid en van femke??

Femke is gelukkig alweer aardig de oude. Ze heeft gisteren voor de laatste keer pufjes gehad en haar ademhaling is niet meer zo snel.

Bij mij wordt de hoofdpijn wel iets minder.

Alleen nu niet, omdat ik vanmorgen wat dingetjes in huis heb gedaan.

Het blijft dus nog een kwestie van me erg rustig houden.

Hopelijk maandag weer aan het werk.

pff lastig hoor fijn dat het met femke beter gaat nu

rustig aan doen het weekend dus :hug:

@sophie, heerlijk he vakantie. Fijn dat je toch op tijd weg bent. Ik moest daar van de week toch wel ffies aan denken.

@ Flier, gefeliciteerd!!! :inlove:

@ sproetje fijn dat het met femke weer beter gaat. Het is toch altijd zorgelijk als het niet lekker gaat met je kleineā€¦

@hilde, de ovulatie testen in de winkel zijn idd best duur. Ik heb ze dan ook bijna niet gebruikt. Ik heb ze een paar keer gebruikt om te zien of mijn eisprong regelmatig was en in welke periode van de maand (volgens de theorieā€¦). Daarna ben ik weer gestopt, omdat ik ze zo duur vond.

Het is heftig he om dat met de situatie met je oma van zo dicht bij mee te maken. Ik heb ook een opa en oma (zijn 93 en nog samen) die nu aan het kwakkelen zijn, maar nog behoorlijk zelfstandig wonen. Het zelfstandig wonen gaat nu echt niet meerā€¦ Dus mijn ouders zijn nu aan het kijken wat er voor mogelijkheden zijn.

HIer is het een beetje druk geweest. Veel zieke, maar gelukkig gaan we nu allemaal weer wat beter.

Hoop weer wat meer te komen kijken.

Leuk dat je terug bent Sophie, en fijn dat jullie het leuk hebben gehad :mrgreen:

Hilde, ik bestelde de testen via internet, dat scheelt heel veel in kosten :wink:

Bedankt voor het warme welkom terug :wink:

Was van de week ontzettend moe dus 's avonds niet meer op internet geweest.

Marieke, al heerlijk aan het genieten van Wessel! :inlove: Hoe gaat het er mee?

Bigsby, ook zwanger inmiddels en een mooie echo gehad :thumbup:

En Mim weer volop in de race :wink: hopelijk gaat het nu wat sneller lukken.

Flier gefeliciteerd! :dance:

Tjonge, de tijd vliegtā€¦ Wat een hoop berichten alweer. Fijn dat je veilig thuis bent, Sophie!

Kick had de nacht van donderdag op vrijdag een pseudo-kroep aanval. De hoest klonk naar, maar de benauwdheid was wel eng! Maar omdat wij rustig bleven ging 't wel. Gelukkig geen ziekenhuistaferelen! Ben even in de badkamer gaan zitten met hem, met de hete douche aan. Door de stoom ging het hoesten snel beter. Maar ja, wel twee nachten bijzonder slecht geslapen! Ik ga nu gauw naar bedā€¦ Even bijslapen want als ik niet fit ben, wordt er niet geklust de komende weekā€¦ :smiley: Ik ga maandag beginnen met testen!

Hilde, wat onzettend naar voor zoā€™n ventjeā€¦ en voor jullie natuurlijk! Gelukkig is het door jullie goede handelen snel beter gegaanā€¦

Wanneer ga je maandag testen?? Ik duim voor je :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Yvonne, even ter verduidelijking: ik heb een ovulatietest gekocht vanwege mijn bizarre cyclus (ergens tussen de 26 en 35 dagenā€¦). Daar ga ik morgen mee beginnen, hahaā€¦ Dus nog geen spannend nieuws te verwachten voorlopig!!

Hilde, hoe gaat het nu met Kick dan? jeetje wat goed dat jij zo rustig bleefā€¦

Zo Sophie, ben jij even blij dat je terug bent uit Egypte!! Wat een toestand zegā€¦

Hilde, gelukkig viel het mee met Kick! Lijkt me erg naar als je kindje zo benauwd isā€¦

Sorry Hilde, ik werd een beetje enthousiastā€¦ :oops:

Ik zit er zelf ook over te denken om ovutesten te kopenā€¦