30+ (deel 3)

Wat is dat balen dat het zo lang moet duren, dan is je geduldheid toch echt wel weg :?

Miepel, ben je toen op de natuurlijke wijze zwanger geraakt?

Vanmorgen met de gyn gebeld om een afspraak te maken ivm die korte cyclussen en die korte tijd tussen eisprong en menstruatie. Toen ook verteld van m’n postieve test. Ik moest direct langskomen… Uit de echo bleek wel dat er “iets” zit/zat, maar gezien m’n negatieve testen (vanmiddag weer 1 gedaan: ook negatief) zal het idd een miskraam zijn. Ik moest ook bloed laten prikken en bellen als het echt doorzet. Dan evt. maandag weer bloed laten prikken en volgende week dinsdag zowiezo weer terug om mijn cyclus onder de loep te nemen.

xxx

Ja, ben gewoon via de natuurlijke weg zwanger geworden toen.

Hey meiden, ben al een paar dagen niet meer op het forum geweest en moet in zoveel topics bijlezen dat het me ff niet lukt om op iedereen te reageren. Ik ga straks nog wel ff teruglezen hier.

Heb nog niet zo veel te melden. Zondag is mijn NOD, maar ik ga denk ik woensdag testen. (heb testjes liggen die 6 dagen voor NOD te gebruiken zijn) Dus woensdag misschien meer nieuws!

Zag alleen de test van Irene voorbij komen. Hopelijk gaat het toch nog goedkomen! :pray:

Irene… balen zeg!

Gelukkig wordt er wel gelijk naar gekeken :hug:

Naatje, spannend hoor!

Ik geloof zelf eerlijk gezegd niet zo in die vroege testen, maar het zou natuurlijk ontzettend gaaf zijn als je woensdag al een tweede streep te zien krijgt :dance:

Ik moet zeggen dat ik het wel heel eng vind om al zo vroeg te testen, er kan nog van alles mis gaan voor je NOD

En ik betwijfel of er al wat te zien is :think:

@Irene wrote:

Vanmorgen met de gyn gebeld om een afspraak te maken ivm die korte cyclussen en die korte tijd tussen eisprong en menstruatie. Toen ook verteld van m’n postieve test. Ik moest direct langskomen… Uit de echo bleek wel dat er “iets” zit/zat, maar gezien m’n negatieve testen (vanmiddag weer 1 gedaan: ook negatief) zal het idd een miskraam zijn. Ik moest ook bloed laten prikken en bellen als het echt doorzet. Dan evt. maandag weer bloed laten prikken en volgende week dinsdag zowiezo weer terug om mijn cyclus onder de loep te nemen.

xxx

Irene wat verdrietig dat dit kindje niet bij je mag blijven. Hopelijk kan de gyn je helpen een betere cyclus te krijgen en ben (en blijf) je snel weer zwanger :-* .

Thanks Elle,

Vandaag moest ik weer naar het zkh… M’n lijf doet het gelukkig helemaal zelf, er was niets meer te zien!! Gek hoor, dat je daar blij mee kan zijn! Maar gelukkig dus geen curretage of iets dergelijks!!

Hoe is het verder meiden??

Irene: gelukkig (voor zover je gelukkig kan zijn in deze situatie) heeft je lichaam het zelf opgeknapt.

Hopelijk raak je snel weer zwanger, en komt daar een mooi gezond kindje uit!

Om eerlijk te zijn heb ik de laatste tijd niet zo’n zin om te kletsen, ik reageer wel maar verder ff niet. Ik zit al een tijdje niet zo lekker in mijn vel, en ik hou me ook een beetje met andere dingen bezig. Werk zoeken, en thuis aan de klus. Het zal vast wel weer komen.

Irene, gelukkig was je lichamelijk weer gauw op orde!

Hopelijk mag het snel opnieuw raak zijn :hug:

Bigsby, gewoon even je ding doen joh! Ik kom hier ook wat minder maar heeft absoluut niks met jullie te maken. Dus zolang we dat van elkaar weten… :-*

Succes met het zoeken naar een job. Zal nu niet meevallen :?

Laten we het helemaal maar ff niet hebben over een baan zoeken :?

Mijn zus zit in hetzelfde schuitje… hoewel zij een fulltime baan zoekt en niet aan dagen gebonden is. Pfff… lastig nu ja! :roll:

Full-time is een eitje, dan had ik allang weer wat anders gehad.

Voor mij bedoel ik dan hé :wink:

Zo, en nu hier eens goed bijlezen :mrgreen:

Yinyang hoe is het nu met je vader? Is hij alweer thuis? En ik heb weleens gehoord dat een innestelingsbloeding inderdaad wel 3 dagen kan duren. Ook jij een vreemde cyclus dus deze keer :?

Sproet hihi een ban op kok :lol: Morgen alweer 8 weken meis :thumbup: Ik geloof ook niet in vroege testen voor je nod, ik ben zowiezo niet voor testen voor je nod, net als Monique vind ik dat wat eng :? Enne… nog steeds zo blij met je boobs? :mrgreen:

Irene helaas toch misgegaan :hug: Inderdaad heel raar dat je blij kan zijn dat je lichaam het zelf “oplost”. Beetje dubbel. Hopelijk lukt het snel opnieuw en mag dat kindje wel bij jullie blijven :pray:

Luteale fase te kort :think: Daar ga ik even op googelen want dat zegt me niks :oops:

Miepel weet je, ik vind dat jij als eerste van ons een positieve test moet hebben. Jullie wachten nu al zolang zeg :hug:

Naatje zondag nod :pray: En pas zondag testen oke? :mrgreen:

Monique we zitten allemaal weleens niet lekker in ons velletje. Wat sproet al zegt, zolang we dat van elkaar weten… :hug:

Hier is het druk, vriendlief wordt dus morgen 50 en we zijn druk met de voorbereidingen.

Het sneeuwt hier :dance: :dance:

Speeldagen hebben we goed benut. Het moet gewoon deze of volgende ronde raak zijn anders moeten we verplicht een ronde overslaan en dat zie ik niet zitten!!! Maarja, heb helaas geen andere keus :?

Ik ga even fruithapjes en drinken aan de kiddies hier geven.

Marieke: ach het gaat wel weer over, ik doe mijn best om me niet meer al te druk te maken over allles. Zo raak ik natuurlijk nooit zwanger, met al die stress.

Hopelijk is het deze ronde een keer raak voor je, het zou wel eens tijd worden :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

En alvast gefeliciteerd met hub zijn 50e verjaardag! hopelijk hebben jullie een fijne dag morgen :dance:

Dankjewel, gaat vast en zeker lukken :-*

En inderdaad stress is niet goed voor je als je zwanger wilt worden!!!

@Marieke_5000 wrote:

Dankjewel, gaat vast en zeker lukken :-*

En inderdaad stress is niet goed voor je als je zwanger wilt worden!!!

Daarom probeer ik nu relax te doen :angel: :angel: :angel:

Bigsby, ik vind het helemaal niet zo’n slecht plan van je. Ik begin ook een klein beetje KOK-moe te worden. Moet inmiddels in zoveel topics reageren. Kost me eigenlijk teveel tijd. Misschien ga ik wel een paar topics schrappen… nu nog bepalen welke. :?

Naatje: ik wil niet scrappen, en dat hoeft ook niet alleen heb ik nu niet zoveel zin om iets te zeggen. Ik reageer alleen ff kort, en wacht de dag af dat ik wel weer zin heb :wink: