30+ (deel 3)

Bigsby, dat kan natuurlijk ook… gewoon een beetje meelezen.

Ik ga weer door naar de volgende ronde. Vanmiddag zijn de :evil: gekomen… Ik zit nu op 33 dagen. Dus de cyclus wordt gelukkig wel steeds korter. Als het in dit tempo doorgaat zit ik komende ronde misschien wel aan de 28 dagen!

Bigsby, neem gewoon lekker de tijd voor jezelf. KOK komt vanzelf wel weer. Je eigen gemoedsrust is toch het belangrijkste hoor!!

Marieke: Met mijn vader gaat het gelukkig weer wat beter. Hij is vorige week donderdag dus gecatheriseerd. Dat ging niet helemaal zoals het hoorde en hebben daarbij op een cruciaal punt een wand beschadigd en daardoor hebben ze een dubbele stand moeten plaatsen om die wand stevig te houden. Das dus een soort dotter operatie geweest.

Hij heeft nu 4 verschillende medicijnen, oa voor zijn bloeddruk te verlagen en cholesterolverlagers. Over een week of 5 moet hij weer voor controle terugkomen in het MCL en over een klein half jaar volgt er weer een catherisatie om te kijken of alles nog goed is.

Verder is het hier eigenlijk rustig. Zit nu wel in mijn vruchtbare periode maar of het er deze maand van komt … :eh: Vriendlief werkt niet echt mee. En morgen begint voor ons de carnaval dus dan komt het er ook niet van. Zal 'ie weinig presteren door de alcohol denk ik :oops:

YingYang: fijn dat het met je vader wat beter gaat :dance:

Hoezo werkt vriendjelief niet mee? :eh: sleur hem mee naar bed, klustijd!

Naatje: nee alleen lezen doe ik niet aan, daar hou ik niet van :snooty: :wink:

Balen dat je doorgaat naar de volgende ronde :hug:

Yingyang, fijn dat het het weer beter gaat met je vader… en hopelijk komt het er toch nog van om te klussen tussen de carnaval door.

Bigsby, ik vind alleen maar meelezen ook best lastig. Meestal heb ik toch wel weer wat te melden…

… nu alleen niet echt. Behalve dan dat ik het best kl*te vind dat de :evil: :evil: zijn gekomen.

Naatje… balen zeg dat je door bent naar de volgende ronde!

Maarreh, niet dit topic schrappen hoor. Want ik heb de andere geschrapt waar we samen schrijven :mrgreen:

Wel lekker dat er wat regelmaat in je cyclus lijkt te komen, althans dat ie weer wat korter is…

Marieke, ik geloof dat mijn vriend nu meer van mijn boobs geniet.

Als ik langs loopt zegt hij: hee, waar gaan die tieten met mijn vriendinnetje naartoe :lol:

Maar ze doen wel een beetje zeer eigenlijk. En een goede bh heb ik nu ook niet meer :frowning:

Yinyang, gelukkig gaat het weer wat beter met je vader.

Wij lopen al een paar jaar te tobben met de gezondheid van mijn moeder en dat is toch steeds weer erg spannend allemaal qua operaties en medicijnen etc.

Ik schrap jou niet hoor Sproet! :mrgreen:

haha die reactie van je man sproetje :lol: :lol: :lol:

Ik snap niet waarom mannen altijd zo groot mogelijk willen :think:

hoi meiden,

mag ik hier ook alvast mee gaan schrijven…ik word dit jaar 30 en ik moet toch echt aan het idee gaan wennen…sommige ken ik al wel van het topic wie gaat er voor het 1ste kindje, dus zoals sommigen weten gaat het bij ons niet vanzelf. Toch vind ik het leuk om mee te kleppen met iedereen.

liefs Sophie

Sophie welkom :smiley:

Yinyang heel fijn om te horen dat het beter gaat met je vader!!!

En die vriend van je gewoon de slaapkamer insleuren en bespringen :mrgreen:

Naatje ah wat jammer meid :hug:

Sproet whoehahaha heerlijk zulke opmerkingen van die mannen whahahaha, ze zijn ook allemaal hetzelfde :angel:

Monique zolang je zo nu en dan maar iets van je laat horen vind ik het prima, en zoniet dan zie ik me genoodzaakt je op hyves te stalken :twisted:

Hier druk weekend gehad, feestje was zeer geslaagd maar het is zeer laat geworden. Of moet ik zeggen vroeg :mrgreen:

Zaterdagochtend had ik Becca van kok op de koffie. Mijn medemeimama 2006. We hadden elkaar al zo’n 9 maanden niet gezien en we hebben even heerlijk emo staan knuffelen :inlove:

's Avonds had ik meidenavond met 4 vriendinnen. Lekker een chineesje en dan bij 1 van ons thuis opeten en kletsen enzo. Heerlijk!!!

Naatje zit in de -hahaikhoorjewelmaarikluisterlekkertochniet- fase. Heel fijn :liar:

Ik ben zelf weer totaal niet fit, vreselijk verkouden en keelpijn.

En ik mag niet ziek worden gewoon want woensdagavond gaan we naar de musical Sunset Boulevard :dance: . Heb er zin aan!!!

Sophie, gezellig dat je alvast mee komt kletsen hier! Ik ben in december 30 geworden… steld weinig voor hoor. :wink:

Naatje wacht maar tot je aan de “verkeerde” kant van de 30 komt :angel:

hahaha ik vind het vreselijk, maar zo kan ik er alvast aan wennen

he marieke zie dat jij ook uit leeuwarden komt…ik woon ook in de big city :mrgreen:

Welkom Sophie, hopelijk is het nu snel raak voor jullie :pray:

Zijn jullie de hele mm al door geweest dan? en wat gaan ze er aan doen?

Marieke: haha ik blijf wel gewoon komen hoor, en op dit moment voel ik me al wat beter :wink: (hopelijk blijft het ook zo)

Leuk dat je een minimeeting hebt gehad met Becca :mrgreen:

ja we gaan nu voor intake naar AMC…en we moeten voor eerst voor TESE gaan en als ze dan wat vinden voor ICSE…

Nah Sophie wat leuk!!! :smiley: welk deel zit jij? Ikke Zuiderburen.

Monique Becca is gewoon een schatje, vriendlief zit dus met de pasen in Ghana en nu komen zij, haar hubbie en kinderspul met de pasen bij mij.

Lief he :inlove: :inlove:

Sophie, welkom hier!

Hopelijk wordt jullie lange wachten straks beloond!!

Heb net zuurkool op met een hele worst in mijn eentje.

Zit nu een beetje vol… :mrgreen:

Ga even wat dingetjes doen en dan eindelijk kok eens bijlezen :shifty:

dank jullie meiden voor het warme welkom!!!

marieke ik woon aan de EE burg…

veel vrienden in zuiderburen hihihi

ja sproetje jij hebt ook even meegeschreven bij topic van eerste kindje toch?

ach ja wachten is het kernwoord in de mmm

ja idd… maar ik ben een beetje aan het afkicken nu ik niet meer op mijn werk kan gluren op kok :stuck_out_tongue:

Dus even iets minder topics volgen.

's Avonds ben ik ook vaak weg en dan is het gewoon niet bij te houden allemaal. En dit is ook een mooi clubje qua omvang.

Als ik het lijstje aan ga passen, zal ik je erbij zetten :smiley:

ja dank je, hadden jullie ook voorstelrondje gedaan?

zal ik anders nog even doen!!

Ik ben dus Sophie, 29 jaar , dit is wel mijn nickname en niet mijn echte naam. Ik woon samen met W. en onze 4 katten. Wij zijn al sinds dec 2006 bezig en gaan voor ons eerste kindje.

Mijn hub heeft helaas alleen bewegingloze zaadjes en we moeten nu ook voor de TESE operatie. 27 april hebben we hier de intake voor…

Een lange weg nog te gaan, maar vind het gewoon ook leuk om met jullie mee te leven enzo…

Oke ik heb ondertussen opgezocht wat een TESE operatie inhoud, er is dus 90% kans op bewegende zaadjes stond er. Dat klinkt toch heel positief!

Ik heb me nooit echt voorgesteld, bij het topic voorstellen. Maar ik wil het voor jou Sophie wel ff hier doen. Kun jij ons ook leren kennen :wink:

Ik ben Monique (1 van mijn katten heet Bigsby) ik ben 31 jaar oud, ga sinds december 2008 voor een brusje voor Luca. Ik woon samen met G. en heb ook 4 katten :mrgreen: