Deeltje 3!!
Klik hier voor ons: showforum
Meld!
Hier zijn de :evil: :evil: gisteren gearriveerd. Mijn nieuwe NOD is 1 maart denk ik (cyclus 27 dagen).
Alles goed met iedereen verder?
Oh Elle, wat jammer zeg.
Vooral als ze eerder komen dan verwacht is het zo’n domper :hug:
Ach, t was maar 1 dagje eerder dan ‘gepland’ (eerste keer ’ echt’ ongi na pil) en ik wist dat t niet raak kon zijn deze keer (met cd’s geklust)…
Ik heb me er al bij neergelegd (nou ja, bijna) dat ik tot na onze aanstaande verhuizing moet wachten tot ik echt vol aan de klus mag.
gevonden! :thumbup:
Ook gevonden! :lol:
Ook gevonden :thumbup:
Elle balen meid :evil: :hug:
Gaat dan spannend worden volgende maand, veel nod’s dicht op elkaar
Ik heb ´t hier ook weer gevonden… :thumbup:
Ik ook gevonden :mrgreen: Ik vond het al zo stil op het vorige, zag net pas dat 'ie gesloten was … slim van mij :roll:
Elle, das jammer zeg. Maar met volle positiviteit op naar de volgende ronde.
Mijn NOD zit er ook aan te komen, dinsdag om precies te zijn. Ik ben heel benieuwd hoor. Wel wat kwaaltjes waarvan ik denk: Hm zou 't dan toch??
(lees pijnlijke tepels, moe moe moe, veel slijm, steken in rechter onderbuik en rommelende buik)
Bigsby hoe is 't bij jou? Jouw NOD is toch ook volgende week??
YingYang: ja mijn nod is volgende week donderdag :shifty: :shifty:
Voor jou nog eerder, spannend hoor!
Het zou wat zijn hé, gelijk eerste ronde raak hihihihihihi
ik heb de gewoonlijke steken af en toe, maar ik heb nu meer last van afscheiding :think:
Hopelijk is het deze ronde raak
M’n ei is net geweest en ik voelde hem goed ook! Voelen jullie ook je eisprong?
Willen jullie trouwens ook een nekplooitmeting etc?
Druk aan het werk geweest, gelukkig is het morgen vrijdag!! :dance:
Hee! Een nieuw deel!! :mrgreen:
Bisby, we huren nu nog. Dus geen haast voor iets nieuws… en als we wat vinden kunnen we hier meteen uit.
Irry-me, ik las goed nieuws! Gefeliciteerd!!!
Ik heb een creatief beroep. Het is een fulltime functie. Ben goed in mooie lijstjes maken (zie januaristoppers) :lol: :lol: Mijn hobbie is nu babies maken, tot afgelopen augustus was dat het plannen van de bruiloft. :mrgreen: (voor foto’s van de bruiloft moet je maar ff pb’en voor hyves gegevens…)
Irene, ik voel m´n eisprong niet (helaas).
En ik geloof niet dat ik een nekplooimeting zou laten doen, of er zou aanleiding voor moeten zijn…
volgens mij voel ik mijn ei wel
en deze maand echt mega!
heb al 2 dagen pijn in buik wat doorstraalt naar mijn rug
nu maar hopen dat het niet voor niets is
Ik voel niks van mijn eisprong Zou wel handig zijn als, dan weet je precies wanneer er geklust kan worden. Een vriendin van me zegt ook dat ze 'm altijd voelt, dan beginnen ze te klepperen zegt ze dan :mrgreen:
Ik weet niet of ik een nekplooimeting zou willen. Als het echt noodzakelijk is dan natuurlijk wel
Ik voel mijn ei meestal ook, maar de afgelopen 2x ineens niet :think: Snap er nog steeds niks van :think:
Ik heb net de HA gebeld om te vragen tot wanneer we die oordruppels moesten gebruiken, hij vind dat we daar nu wel weer me mogen stoppen :dance:
Hij eet weer beter (laten we hopen dat dat zo blijft )
HIj heeft ook weer wat dikkere ontlasting :dance:
Alleen is hij nog erg moe, en daarom ook wat mopperiger.
Ik ga ook vast gedag zeggen want ik weet niet of ik vandaag nog op het forum kom.
Wij gaan morgen ochtend heel vroeg op weg naar Duitsland om te gaan skieën, we komen zondag ergens weer terug.
Fijn weekend allemaal!
Veel skiplezier dan Bigsby. Lekker hoor er even tussen uit.
@bigsby wrote:
YingYang: ja mijn nod is volgende week donderdag :shifty: :shifty:
Voor jou nog eerder, spannend hoor!
Het zou wat zijn hé, gelijk eerste ronde raak hihihihihihi
Ja dat zou inderdaad wat zijn!! Ik heb vorig jaar september of oktober ergens een paragnost gesproken. Over mijn moeder gepraat enzo, en zo vanuit het niets zei hij dat hij in februari een zwangerschap zag.... Ik ben benieuwd!!
Ik moet ook nog even mijn verhaal kwijt...
Ik vertelde toch laatst dat mijn contract op mijn werk niet zeker is??
Nou, vanochtend moest ik bij het hoofd van de financiële administratie komen. Vóór mij moest eerst mijn leidinggevende naar binnen, en toen hij naar buiten kwam werd ik naar binnen geroepen. Even schrikken dus wel.
Baas vertelde me dat het management-team heeft besloten om alle tijdelijke contracten niet te gaan verlengen. Reden hiervoor is dat een grote leverancier van ons heeft besloten om rechtstreeks aan zijn/haar klanten te gaan leveren, dus lopen we daar een omzet van zo'n 80 miljoen mee mis ... :shock:
Voor mijn leidinggevende betekent dat dat hij over TWEE WEKEN op straat staat, want dan loopt zijn contract af. Lekker tactisch van dit bedrijf hè? Maar voor betekent dit voor mij???
IK MAG BLIJVEN !!! :dance: Ik krijg vanaf 7 april weer een verlenging van een half jaar, maar hij zei er wel bij dat dit natuurlijk geen garantie voor de toekomst is. Na dit 3e halfjaarcontract zou ik voor vast moeten worden aangenomen, maar ik denk dat dat niet gaat gebeuren vermoed ik. Maar goed, ik kan voorlopig weer even opgelucht adem halen.
Ik moet er nog wel mijn mond over houden voorlopig tegenover mijn collega's. Als mijn leidinggevende weg is, zou hij het op de afdeling kenbaar maken dat ik tóch mag blijven....
Vind het natuurlijk super om te horen dat ik kan blijven, maar voor mijn baas vind ik 't wel héél lullig. :thumbdown:
Monique heel veel skiplezier en kom zonder gebroken ledematen weer terug oke? :-*
En hartstikke goed dat je met de oordruppels mag stoppen. Je mag ze ook niet te lang gebruiken. Gelukkig is Luca weer aan het opknappen :thumbup:
Naatje ik zal zo je mooie lijstje eens bewonderen :mrgreen:
Irene ik weet niet of ik mijn eisprong voel. Vaak voel ik rond die tijd wel wat in mijn buik maar ben er dus niet zeker van.
Wij gaan vanaf deze ronde met ovutesten werken. Eens zien wat dat oplevert.
Nekplooimeting alleen als daar echt aanleiding toe is.
Toen ik van Naatje zwanger was vroeg de vk me ook of ik testen wilde doen ivm mijn leeftijd. Ik heb toen folders etc. meegekregen en veel erover gelezen. Maar hoe meer ik erover las hoe meer mijn gevoel zei: niet doen!! Dus wij hebben het niet laten doen. Ik kreeg al buikpijn als ik er alleen maar aan dacht :?
Ziet hopelijk werpt je eipijn zijn vruchten af :thumbup:
Yinyang gefeliciteerd dat je op je werk mag blijven :dance: Inderdaad wel lullig voor je leidinggevende :? Maar voor jou wel goed nieuws!!
Ik ben benieuwd of die paragnost gelijk krijgt
Mijn gastjes hebben geen zin om te slapen volgens mij, nou ze blijven maar mooi nog even liggen
Ik werd net gebeld door mijn broer. Helemaal verrast, want die spreek ik eigenlijk heel weinig. Zie hem eigenlijk alleen met verjaardagen van de familie. Hij is zelf maandag jarig en dacht dat 'ie daarvoor belde om te zeggen dat 'ie het morgen zou houden ofzo. Maar niet dus…
Mijn vader is zojuist met de ambulance naar het ziekenhuis gebracht.
Op het voetbalveld is hij niet goed geworden, het is zijn hart.
Ik ben zo ongelofelijk geschrokken, ik sta nog te trillen op mijn benen.
En nu is het wachten op een telefoontje van mijn broer en/of zus. Mijn zus en zwager zijn met hem meegegaan. Ik baal nu wel zo dat ik helemaal in Brabant woon. Mijn familie woont namelijk allemaal in Friesland.
Ik heb mijn vriend net gebeld en die komt straks naar huis. En ik denk dat we vandaag nog wel richting Friesland gaan. Ik wil toch wel in de buurt zijn en weten hoe het precies gaat.
Dit moest ik even aan iemand kwijt, zo fijn dat dat hier kan :thumbup: