Yinyang, wat een nieuws! Ik schrik er zelf van. Ik hoop voor je dat het goed af loopt met je vader. Heel veel sterkte!!! :hug:
Verder geloof ik nooit zo erg in de verhalen van paragnosten enzo, maar in dit geval hoop ik heel erg dat deze het goed heeft gezien…
Ik voel mijn ei trouwens. Eergisteren dacht ik weer wat te voelen, dit keer niet zo heel duidelijk als de voorgaande keren. En wat denk je, de ovutestjes zijn sinds gisteren ineens een stuk donkerder! Ik ben nou alleen wel heel erg benieuwd wanneer ik nou precies m’n ei heb. Kan best dat wat ik voel gewoon een waarschuwing is dat hij eraan komt ofzo. Weet niet of dat kan. Maar dat zou dan wel betekenen dat we de vorige ronde misschien te vroeg met klussen zijn gestopt. Over een week of twee zullen we het zien.
Naatje bedankt. Wij gaan zo richting Friesland.
Mijn vriend is eerder thuis gekomen. Mijn vader ligt nu op de afdeling cardiologie aan de hartbewaking. Moet zowieso even blijven.
Dit weekend dus even geen KOK voor mij.
Zo, even bijgelezen!
Wel even afkicken hoor, zo zonder kok overdag
En 's avonds had ik ook afspraken, dus vandaar!
Yinyang en Bigsby spannend nu, maar yinyang ik begrijp dat je nu iets anders aan je hoofd hebt. Logisch dat de schrik dan in je benen zit :hug:
Maarreh… lekker dat je contract verlengd wordt!
Nu nog even duimen dat die paragnost het bij het juiste eind had.
En Bigsby lekker even skien dus. Heerlijk.
Ik hoor het nu van steeds meer mensen om mij heen.
Wij zijn vorig jaar in januari geweest, maar dit jaar dus niet.
De boot afgehouden omdat ik zwanger was toen het gepland werd, nou ja… het resultaat daarvan weten jullie :?
Op dit moment gaat het hier z’n gangetje.
Mijn borsten zijn flink gevoelig. Ik was nog wel zo blij met ze he Marieke :lol:
Maargoed, nu beginnen ze dus ook wel een beetje zeer te doen af en toe (lees: als mijn bh uitgaat).
Mijn broeken beginnen ook al wat strak te zitten…
En waarschijnlijk gaan we het morgen mijn schoonouders vertellen :dance:
Elle, ik begrijp dat jullie nu willen wachten tot na de verhuizing…
Wanneer gaan jullie verhuizen?
Meld :roll: (had niet eens door dat er een nieuw deeltje geopend was :oops: …)
Hoi, ik ben weer terug :mrgreen:
We hebben het erg leuk gehad, we hebben 2 uurtjes gelest, dat had je ook wel nodig. En we gingen als een speer, het is alleen zo jammer dat er een aantal mensen niet weten wat ze doen en dan gewoon van die grote helling afgaan om vervolgens iemand om ver te gooien :?
Daardoor ben ik ook een paar keer gevallen, heb heb mijn knie ook bezeerd. Ik kan hem niet draaien, en opstaan wil niet, slapen ook niet erg goed. Maar als ik eenmaal loop dan gaat het wel weer ff. Verder hebben we wat spierpijn :mrgreen:
Het is zeker de moeite waard om weer te doen :mrgreen:
YingYang: hoe gaat het met je vader?
En wat lekker dat je nog een half jaartje zekerheid hebt :dance:
Naatje: goed dat je door bent gegaan met testen, nu weet je ongeveer wanneer je ei komt. Hopelijk heb je hem goed benut
Sproetje: jammer dat je toen niet gegaan bent hé, maar ja dit kon je ook niet weten :-*
Sproetje, hoe reageerden je schoonouders?
Hier is het streepje op de ovutest weer een stuk minder duidelijk geworden. De piek is dus geweest. Dus zou vandaag m’n ei moeten hebben gehad. Of misschien morgen. Heb verder niet meer iets gevoeld… maar wel genoeg geklust. Nog twee weekjes wachten. Heb meteen m’n banner even definitief aangepast. Hij staat nu op 35 dagen. Nieuwe NOD is nu 22 feb.
Ik kom morgen even bijlezen maar wilde even Yinyang een dikke knuf geven en heel, heel veel sterkte wensen :hug:
In welk ziekenhuis ligt je vader? En hoe is het nu met hem?
Tot morgen meiden :-*
YingYang hoe gaat het nu?
Pffff wat een weekend.
De schrik zat er even behoorlijk in. Zaterdag waren we om 18:00 uur in het ziekenhuis in Leeuwarden. Gelukkig ging het toen alweer wat beter met mijn vader.
De klachten die hij had leken heel erg op een hartinfarct. Hij zat 's ochtends rustig zijn krantje te lezen en kreeg het opeens heel erg warm en begon vreselijk te zweten. Daarna werd hij heel erg duizelig. Hij was naar de wc geweest zei 'ie en toen kon hij zijn broek bijna niet eens meer aan krijgen, zo naar voelde hij zich.
Hij is naar de woonkamer gestrompeld en heeft meteen de telefoon gepakt en mijn zus gebeld dat hij zich niet goed voelde en dat ze moesten komen.
Al wachtend op de bank werd hij erg misselijk en moest overgeven maar hij kon niet meer overeind komen om iets te pakken. Toen heeft 'ie zijn trui maar uitgetrokken en het daarin gedaan…
Toen mijn zus en zwager bij hem aankwamen zat 'ie als een dood vogeltje op de bank. Ze vroegen 'm: Moeten we de dokter bellen?
Nee zei mn vader, bel meteen 112 maar. En die waren er dus binnen 5 minuten. Kwamen met veel lawaai aangereden.
Eenmaal in het ziekenhuis is 'ie helemaal nagekeken, foto’s, bloedonderzoek, hartfilmpjes etc. Maar de cardioloog kon niks vinden wat op een cardiologisch kwaal leek. Hij had een hartslag van ong 40/44 en zijn temperatuur was 34 :shock: Maar waar kwam dit dan vandaan???
Tja, dat weten we dus nu nog niet, en hij mocht gistermiddag om 16:00 uur naar huis.
Aan de ene kant een opluchting maar van de andere kant is het wel vreemd dat hij ineens zo ziek was.
Hij moet nog wel voor controle weer bij de cardioloog terugkomen, en voorlopig houdt 'ie zich dus wel even rustig.
En tot overmaat van ramp zijn gisteravond ook nog de :twisted: :twisted: gearriveerd. De paragnost zat er dus naast
Nu vraag ik me alleen even af of ik gister nou mee moet tellen of niet, want het kwam pas rond 20:00 uur.
YingYang: wat een goed nieuws dat het geen hartinfarct was, maar ja wat is het dan wel :think:
Gaan ze nog verdere onderzoeken doen?
En dan komen de :twisted: uitgerekend ook nog :hug:
Tja wat is het dan wel? Dat vragen wij ons ook allemaal af.
Hij zou nog wel een controle afspraak krijgen voor de cardioloog, dus in elk geval wordt 't wel in de gaten gehouden.
Maar mijn gevoel zegt dat hij een flinke waarschuwing heeft gehad.
Yinyang… balen dat hij het mis had inderdaad.
Je hoopt er dan toch een beetje extra op kan ik me zo voorstellen… :hug:
Naatje, nu dus in de wachtperiode… spannend altijd! En die dagen zijn altijd veel langer dan de dagen voor je eisprong
Maar Bigsby, jij zit al bijna aan het eind ervan.
Nog een voorgevoel? Valentijnscadeautje misschien??
Mijn schoonouders hadden een fles champagne mee die ze van vrienden hadden gekregen. Tja, en ik (champagnemonster ) hoefde niet.
Dus toen zie mijn sv: is het weer zover?
Weg verrassing! :lol:
In de toekomst toch mijn drinkgedrag maar een beetje varieren. Anders val ik op deze manier door de mand :?
haha wat een reactie van je sm :lol: :lol: :lol:
Nou je hoefde het gelijk niet meer te vertellen
Ja het is bijna zover :shifty:
Ik voel vanalles maar of het wat betekend :think:
Even bakje koffie maken en dan kom ik bijlezen.
Heeee Marieke, voel je je al wat beter?
Ik ga zo juist weer naar beneden, dus waarschijnlijk tot morgen.
Bigsby spannend meid!! Ben je dan nog in oktober uitgerekend?
Ja toch… gezellig hoor :mrgreen:
Monique mwah voel me niet echt beter maar even wat afleiding
Naatje dus jij voelt je ei ook. Wheeeeeeeeee ik wil ook mijn ei voelen :? Ik voel wel iets zo rond die tijd, wat steken, wat lichte krampjes, misschien dat ik het dan toch ook voel. Toch maar aan de ovutesten deze keer
En inderdaad die wachtbank na je ei duurt zo vreselijk lang :shock:
Sproetje kun je ook niet heel stiekum op kok op je werk? Whahaha begin je al minder blij te worden met je borsten :lol: :lol: :lol: Wacht maar tot je kleintje er is en je stuwing krijgt :lol: :lol: :lol:
Dus jullie hoefden zelf niks meer te vertellen tegen je so hahaha, maar wat was hun reactie nu?
Ingrid kijk dat heet nu zwangerschapsdementie als je zelfs niet ziet dat er een nieuw deeltje is :mrgreen:
Monique heerlijk om te horen dat je het zo leuk hebt gehad. Was Luca ook mee? En inderdaad afentoe zitten er van die boomvruchten tussen op die pistes :evil: Hoe is het nu met je knie? En wat voel je nu allemaal in je lichaam?? Zo spannend en ik hoop zo dat het raak is
Yinyang het MCL dus. Was je vlak bij me in de buurt, onze Nathalie is daar ook geboren. Maar wat vreemd dat ze niks kunnen vinden want dit klinkt toch echt als een hartaanval oid :think: Misschien is het wat jij al zegt een hele fikse waarschuwing geweest. Leeft je vader ongezond?
Is de ergste schrik nu weg? En dan ook nog ongesteld geworden :hug: :hug:
Ik heb dus de griep, voel me zielig, kan niks ruiken (wel makkelijk met poepluiers ) hele dag al hoofdpijn, spierpijn en ik heb ut zo koud.
Net even een flinke paracetamol genomen en voel me nu iets beter 8)
Wat dan weer niet leuk is is dat mijn vriend voor 3 weken naar het buitenland gaat voor zijn werk. Dit zal waarschijnlijk al half maart zijn. Hij werkt bij de drinkwatermij. en gaat daar helpen de lokale bevolking te leren hoe ze het beste leidingen etc kunnen aanleggen. De hele infra rond drinkwater zeg maar. Oja hij gaat dan naar Ghana. Ik weet dat hij dit dolgraag wil, heeft hij het al jaren over en ik vind het zo leuk voor hem dat hij nu ook die kans krijgt maar voor mezelf vind ik het zo niet leuk, mis hem nu al en dan is hij nog geeneens weg.
Koffie…
En even wat Naatje spam in ons showforum :mrgreen:
@Sproetje wrote:
Elle, ik begrijp dat jullie nu willen wachten tot na de verhuizing…
Wanneer gaan jullie verhuizen?
Over een maand ongeveer. Nu druk van alles aan het regelen.
@yinyang; wat een schrik. Maar hopen dat het niets ernstigs was. Hoe gaat het nu met je vader?
@naatje; spannend dat afwachten; hopelijk is t raak
@marieke; :hug: beterschap!