YinYang, wat balen van de :evil: … juist nu. Ben wel erg benieuwd wat het nou geweest is met je vader. Hopelijk leek het gewoon erger dan het was.
Sproetje, jammer dat het zo niet echt meer een verrassing was.
Marieke, ik heb ook zo’n hekel aan het wachtbankje. Hoewel mijn cyclys voor mijn ei een stuk langer is dan erna, lijkt het echt omgekeerd. De periode ervoor vind ik niet zo erg. Duurd wel lang, maar dan ben ik tenminste nog een beetje ontspannen. Nu beginnen alle zenuwen weer te komen.
Marieke: nee lijkt me niet fijn dat je vriend zolang weg gaat, al is het voor hem een hele mooie kans.
Ik heb nu buikpijn, en een negatieve test
Monique misschien te vroeg getest? :hug: :hug: :hug:
Ik hoop het, we zullen het morgen of overmorgen wel zien
Marieke, hopelijk knap je gauw op.
Ik heb er best lang mee gelopen en helaas zin mijn darmen nu helemaal van de kaart.
En balen dat je straks je lief drie weken moet missen
Leuk voor hem natuurlijk, maar niet voor jou :hug:
Geloof dat mijn sm het niet echt zag zitten straks met de bruiloft trouwens.
Nou, ik ga eerst even eten regelen.
Kom later weer terug
Sproetje: Het is toch jou bruiloft niet de hare
Ja dat is ook zo.
Hoop niet dat ik gigantisch word, maarja… dat is een kwestie van afwachten.
En dan nog even bedenken hoe we het gaan doen met de huwelijksreis :think:
Hier weer ongi :twisted: . Ronde 16 nu .
Miepel, ik had je al een pb gestuurd.
Hopelijk is 17 ook jouw lucky number
Oh… dacht dat dit ronde 17 werd… sorry… :oops:
YinYang, dat was schrikken zeg. Weten ze inmiddels wat het wel was?
Marieke, is inderdaad niet leuk als je man straks 3 weken weg gaat. Bah, lijkt me echt niet gezellig… :hug:
Balen bigsby die negatieve test, maar… je weet maar nooit, misschien te vroeg?
Balen Miepel :hug:
Alicia: ja ik hoop ook dat het te vroeg was, ik had gister ineens het gevoel. Daarom ging ik eigenlijk ook testen, maar we wachten nog steeds af
En hoe zit het met jou? al een gevoel?
Geeft niet Sproetje, ik zou al blij zijn als het ronde 17 wordt :mrgreen: .
Vanmorgen is mijn vader wéér met de ambu naar het ziekenhuis gebracht Hij had weer dezelfde klachten alleen in iets mindere mate. Maar nu hebben ze in het ziekenhuis ook gezegd dat ze 'm nu voorlopig gaan houden en van alles gaan onderzoeken.
Dit is toch niet goed??? Het moet toch ergens vandaan komen :think:
Ach jeetje Yinyang dat is beslist niet goed lijkt me.
Maar wel fijn dat ze hem nu in het MCL houden en goed gaan kijken wat er nu precies aan de hand is :hug:
@yinyang73 wrote:
Vanmorgen is mijn vader wéér met de ambu naar het ziekenhuis gebracht Hij had weer dezelfde klachten alleen in iets mindere mate. Maar nu hebben ze in het ziekenhuis ook gezegd dat ze 'm nu voorlopig gaan houden en van alles gaan onderzoeken.
ahh neee!
Maar gelukkig houden ze hem nu wel ff daar, laat ze eerst maar eens goed kijken wat hij heeft.
Sterkte meid :hug:
@bigsby wrote:
Balen Miepel :hug:
Alicia: ja ik hoop ook dat het te vroeg was, ik had gister ineens het gevoel. Daarom ging ik eigenlijk ook testen, maar we wachten nog steeds af
En hoe zit het met jou? al een gevoel?
M´n gevoel is op het ene moment goed en het andere twijfel ik weer, dus ik wacht het af. Zeker nog tot zaterdag… en dan hopelijk testen (met positieve afloop)
@yinyang73 wrote:
Jee YinYang, wat vervelend. Hopelijk gaan ze nu goed uitzoeken waar het vandaan komt, en kunnen ze hem medicijnen geven ofzo waardoor het vanaf nu beter met hem zal gaan. :hug:
Ik wil hier echt positieve testen zien hoor dames
Monique wat zegt je gevoel nu?
Lees morgen wel even bij, zometeen Naatje op bed doen en dan straks kinderkledingparty bij de buren. Maar dan moet vriendlief wel eerst thuiskomen, die is fitnessen en dan altijd wat later thuis.
Marieke: tja ik weet het niet zo goed, ik had er een heel positief gevoel bij, en stiekum nog een beetje stttttt… :silenced: :shifty:
Maar misschien is het mijn lichaam die me voor de gek houd :roll:
We zullen zien
Veel plezier straks, niet teveel kopen hoor hihihihihihi
Ik heb het showtopic weer bevuild met mijn schatje :inlove: