Ik zal mijn best doen maar kom altijd met meer thuis dan ik van plan was :lol: :mrgreen:
Het is ook zulk leuk spul :inlove:
Oh dan ga ik gauw je schatje nog even bewonderen!!!
Ik hoop het toch zo voor je he, hoelang duurde het ook alweer voor Luca in aantocht was?
Maar 3 maanden :mrgreen:
En (de naïeveling) dacht dat het nu wel ff in 1x raak zou zijn :roll:
Maar als het deze keer raak is dan zit ik weer op 3 maanden.
Naatje was ronde 2 in aantocht. Gestopt met pil, nog 1 keer ongi geworden en toen niet meer, en ja dan hoop je gewoon heel stiekum dat dat nu weer zo is. Nee dus :roll:
Hier ronde 6 inmiddels.
Ik snap daar dus niks van, was de eerste dan een Lucky shot?
Wie weet hoelang het bij mij duurt, ik voel zelfs mijn ei niet meer :?
Misschien volgende ronde maar een checken of ik nog wel een ei krijg :think:
Ronde 6. Waar kan ik tekenen? Oh nee…daar ben ik al te laat mee .
@Miepel wrote:
Ronde 6. Waar kan ik tekenen? Oh nee…daar ben ik al te laat mee .
In 16 zit ook n 6 miepel…
Veel succes deze ronde :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
@yinyang; wat naar dat je vader weer naar t ziekenhuis is. Hopelijk vinden ze nu wat er aan de hand is. Aan de ene kant hoop je natuurlijk dat ze niets vinden, maar zo in onzekerheid is ook niets. Veel sterkte met de hele situatie.
Ik ga helaas door naar de volgende ronde
Das balen Bigsby :hug: Gaan we samen voor de volgende ronde. Go for it !!
Met ons allen voor november dan?
Yinyang hoe is het nu?
Elle ik wens je alvast heeeeeeeeel veel succes met verhuizen en regelen
Sproet ojee je darmen van de kaart, niet fijn :? en laat je sm de rambam krijgen, het is jullie bruiloft en jullie hebben samen bewust voor dit kleine hummeltje gekozen!!! Niet teveel van aantrekken hoor.
Miepel ach weer ongi :hug: Hoelang duurde het voordat je van Jasmijn zwanger was?
Alicia duimen draaien hier volop
Monique weet je dat ik nog steeds voor je zit te balen :evil: :hug:
Lucky shot, tja, wie weet meis.
En is het niet zo dat als je ongesteld wordt je dan zowiezo een ei hebt gelegd?? :think:
Ik heb vandaag mijn eerste ovutest gedaan, nog geen streepje maar we spelen maar wel vast vrolijk door :lol:
Marieke, dankje meid :-*
Ik baal de laatste tijd toch al zo, misschien komt het daar ook wel door.
Ik moet eerst maar ff weer wat relaxter doen
Ik kan nergens terug vinden of je altijd een ei hebt bij een normale cyclus :think: :think: maar zou je denken?
Wat ik weet wel dat je ei is geweest dat je dan altijd 14 dagen daarna ongesteld word, dus mijn ei was dan op dag 12. (bij mij werkt dat wel zo)
De eerste helft gaat voor oktober, en wij de 2e helft gaat voor november :mrgreen:
@Marieke_5000 wrote:
Elle ik wens je alvast heeeeeeeeel veel succes met verhuizen en regelen
Bedankt! Ik ben het geregel eerlijk gezegd nu wel een beetje zat; gelukkig hebben we het meeste gehad. Ik kan niet wachten tot we over zijn, want ik heb wel veel zin in ons nieuwe huis.
Ei onderweg :dance:
In het echt is het streepje wel duidelijker hoor.
Klusze Marieke :thumbup:
Heb je het weekend tenminste wat te doen :lol: :lol: :lol:
Alleen jammer dan dat de andere twee meiden er ook zijn tot dinsdagavond :roll:
Kijk, anders hadden we ook kunnen spelen als Naatje 's middags op bed ligt :mrgreen:
Die andere slapen zeker overdag niet meer?
Dan hebben jullie alleen de avond om te spelen
Nee die zijn 9 en bijna 12, die krijg ik er niet meer in voor een middagdutje helaas
stiekum 's morgens kan natuurlijk wel :mrgreen:
Maakt niet uit wanneer je het doet, als je het maar doet
En het is maar om de dag, dat scheelt :lol: :lol:
Wij hadden het op vakantie pas lastig, een keer vroegen we aan schoonzus of zij Luca ff eten wilde geven zodat wij samen konden douchen. En de andere keer deden we het ff in de badkamer terwijl Luca in de kamer aan het slapen was :mrgreen:
Dat is ook inproviceren :lol: :lol: