Whahahaha, Naatje is in frankrijk verwekt in een stacaravan en ik blijf erbij dat het die ene dag is geweest na ons bezoekje aan “la grotte rose” whahahahaha.
Wij tegen de meiden zeggen dat we ons om gingen kleden omdat we van die warme kleren in die grot aanhadden, deurtje op slot en het resultaat zit nu met haar bips in de duplobak.
uh meiden… ik geloof dat ik zwanger ben :shock: :shock: Ik had net, zeer licht weliswaar, een positieve test!!!
:thumbup: Gefeliciteerd Irene!! Das hartstikke goed nieuws.
Mijn vader is nog steeds in het ziekenhuis. Vanmorgen is hij gedotterd. Er bleek dus wel degelijk een vernauwing in de kransslagader te zitten. :shock: Beetje vreemd achteraf dat ze 'm dan zondag gewoon naar huis hebben gestuurd en gezegd hebben dat er niks met zijn hart was :think:
Maar ja, het gaat goed met hem, dotteren is goed gegaan en misschien mag 'ie morgen weer lekker naar huis. Kan 'ie daar verder uitrusten
Had er zo´n goede hoop op dit keer
Vanmiddag om 1 uur arriveerden de :evil: :evil: hier weer…
Op naar de november mama´s
Irene, gefeliciteerd! :dance:
Geniet er van meid!
Laat de moed niet zakken Alicia. We doen vrolijk met je mee!!! :hug:
Whaaaaaaaaaa Irene, gefeliciteerd :dance:
Foto van de test graag :mrgreen:
Alicia ook hier een dikke knuf voor jou meis :hug: samen novembermama gaan worden dan?
Yinyang inderdaad raar dat ze toen niks gevonden hebben maar fijn dat er nu wat aan gedaan is. Geeft toch weer wat rust of niet?
Thanks meiden!! Morgen doe ik nog een test!! Dan ook een foto!!Heb wel veel steken in m’n buik en een beetje bruin slijm… Ik weet niet meer of ik dat de vorige keren ook had… Volgens m’n man wel… Duimen dus nog even!!!
Ik heb ook weer wat raars… :think:
Zondag werd ik dus ongesteld, woensdag was de laatste dag.
Donderdag en vrijdag helemaal niet gevloeid, maar vanmiddag was er bij het afvegen ineens bruin goedje… En mijn buik zeurt nu alsof ik ongesteld moet worden…dat duurt al de hele avond.
Sprak mijn vriendin vanmiddag en die zei dat ik mss wel een innestelingsbloeding had gehad. Maar die duurt dan toch geen 3 dagen?
Ik snap er niks meer van…
Meiden, hier ben ik ook weer eens.
Drie avonden achter elkaar niet thuis geweest dus dat was even een ban op kok :?
Bigsby en Alicia, jammer dat jullie door zijn naar de volgende ronde :hug:
Yinyang, gelukkig gaan ze je vader nu grondig onderzoeken.
En wat las ik verder…
Marieke aan de klus en
Irene, gefeliciteerd!!! :dance: :dance: :dance:
@Irene wrote:
uh meiden… ik geloof dat ik zwanger ben :shock: :shock: Ik had net, zeer licht weliswaar, een positieve test!!!
Gefeliciteerd en een hele fijne zwangerschap gewenst!
Gisteravond deze test… maar veel krampen en vanmorgen bloedverlies… Gaat dus weer niet goed helaas…
He meis… nee toch… :hug:
Gatver Irene, wat kl*te zeg :hug:
Yingyang: stom dat ze daar de vorige keer niet goed naar gekeken hadden :eh:
Hopelijk gaat nu alles goed met hem?
Ach Irene nee toch :hug: :hug: :hug:
Lief meiden, dat jullie zo meeleven! :-*
Gister amper bloedverlies gehad… Maar het voelt gewoon niet goed… Vandaag afwachten, anders doe ik nog een test vanavond…
xxx
Dus het blijft nog even onduidelijk… wat vervelend zeg!
Onbewust hou je dan toch hoop dat het misschien nog goed zit…
Sterkte meis!!
HOe gaat het nu Irene?
Als je ongesteld moet worden dan kan het maar gelijk doorbreken, nu weet je nog niet waar je aan toe bent :hug:
Vandaag weer een test gedaan: mega negatief… Als het nou maar snel op gang komt dan…
De laatste cyclussen zijn erg kort… En de tijd tussen m’n eisprong en menstruatie is net 10 dagen… Ik begin te vermoeden dat die luteale fase tekort is… Nog 1 cyclus afwachten en anders ga ik even naar de huisarts toe.
Marieke, je vroeg nog (een paar pagina’s geleden :oops: ) hoelang we erover hadden gedaan om zwanger te worden van Jasmijn. Daar hebben we toen een jaar over gedaan. Inmiddels alweer langer dus :? .