dank jullie wel meiden het is ook losgebarsten hier!!! en krampen zoals ik ze nooit eerder heb gehad…
ik ga ook een beetje afstand nemen van het zwanger worden topics…
we gaan verder met het traject waar we mee bezig waren…ze namen het een beetje voor lief de posi test en zeiden verder weinig erover…
dus we mogen gewoon verder…
volgende stap is een zoek-icse
2 juli krijgen we de uitslag dus voorlopig weinig nieuws
meiden veel plezier met zwanger worden en blijven :-* en ik hou jullie in de gaten, hopelijk kan ik me gauw nog toevoegen bij jullie :-*
bedankt voor alle steun
Sophie: veel sterkte meid, en hopelijk krijgen we snel weer een update over hoe het met je gaat :hug:
Maar het liefst zien we je snel zwanger terug :-*
Oh Sophietje :hug: :hug:
Ik weet even niet wat te zeggen meis.
Ik wil wel zeggen dat ik echt met heel mijn hart hoop dat alle onderzoeken etc die jullie nu gaan krijgen geen leiden tot een heel mooi kindje
En je beslissing om even afstand te nemen begrijp ik wel hoor meis.
En we blijven zowiezo via hyves contact houden!!!
Dikke tût!!
Hey dames, ik ben er ook weer 's.
Allereerst voor iedereen die slecht nieuws hebben gehad of het gewoon kunnen gebruiken: :hug: :hug: :hug: :hug:
En voor degenen onder ons die 2 streepjes hebben gezien: Proficiat !!
Ik ben deze maand heeel weinig op KoK geweest. Geprobeerd het een beetje van me af te zetten.
Ik moet nu nog 2 dagen tot mijn NOD, en tot nu toe voelt het goed.
Het begon zaterdag dat ik weer die hele vieze bittere smaak in mijn mond kreeg bij alles wat ik eet.
Eerst waren alleen mijn tepels gevoelig, maar nu zijn mn hele borsten behóórlijk gespannen, niet normaal.
En gisteravond ging ik plassen, had ik een druppeltje bloed bij het afvegen. Dit gebeurde de keer erna weer, en toen was het over.
Na het plassen voelde het wel of heb ik blaasontsteking, dat steekje op het eind. Maar ook dát is nu weer weg… :roll:
Ik stond net op en werd misselijk. Ben even gaan zitten en het zweet brak me uit. Even bij gekomen en toen meteen maar een bakje thee en een broodje gemaakt, en nu gaat het wel weer.
Het lijkt er op dat 't dit x goed is gegaan maar eerst zien, en dan pas geloven… Het zou een prachtig verlaat verjaardagscadeautje zijn, was gisteren jarig.
Yinyang spannend zeg
Wanneer ga je eventueel testen?
Ik heb maandag om 11 uur de termijnecho
Weer ongi . Op naar ronde 19. En het ziekenhuis waarschijnlijk.
Miepel: wat kl*te voor je zeg :hug: :hug:
Ga je nu een afspraak maken dan? Ik zou in iedergeval overleggen of ze je willen helpen :hug:
YingYang: dat klinkt allemaal heel goed, wanneer ga je testen?
Marieke: wat lekker dat je maandag een echo krijgt :dance: :dance:
@ Marieke & Bigsby: Ik denk dat ik ná het weekend ga testen.
Ben de laatste maanden wel vaker 3 dagen te laat, dus als ik dÃe gehad heb, kan ik het denk ik toch niet laten om te testen.
Ik plas me echt een ongeluk. Borsten doen zeer bij elke hobbel als ik op de fiets zit en heb een soort spierpijngevoel in mijn buik, maar heb toch écht geen oefeningen gedaan :roll:
Fingers crossed
Klinkt allemaal heel goed YingYang, ik blijf voor je duimen
Ik ben verkouden :?
Spannend yingyang .
Hier is het minder . We willen nu inderdaad een afspraak bij de gyn en wel zo snel mogelijk :shifty: .
Wat een rare dag gisteren zeg!!! Man man man, wat een idioot :evil:
Ik was bij mn hubby in de winkel aan het werk, en we hadden al 11 gemiste oproepen. Iemand wilde ons laten weten wat er gebeurd was. Triest, in en in triest.
Wat bezielt iemand om zoiets te doen. Oké, het is lullig als je ontslagen bent, je je huur niet meer kunt betalen en je huis uit moet… Maar is dat dan een reden om bewust op onze Koninklijke familie in te rijden??? :think:
En dan doet 'ie dat met een Suzuki Swift!! Wat had ie daarmee willen bereiken. Hij had op zn klompen kunnen aanvoelen dat 'ie hier niet levend uit zou komen, zo’n koekblikkie. Brrrrr… :kaars: voor alle slachtoffers en nabestaanden.
Ego: nog steeds niks te bekennen van evt :twisted: Ik wacht “rustig” af, ben wel vaker 3 dgn te laat, dus … maar ik dat 't goed zit nu.
Sophie, wat balen zeg!!
Kan me wel voorstellen dat je even afstand wilt nemen.
Het is ook niet niks allemaal. Uit jezelf toch een (licht) positieve test na zo’n tijd en dan mag het toch niet zo zijn :hug:
Hopelijk leiden de onderzoeken gauw tot resultaat.
Miepel, ook hier nog even een knuffel voor jou.
Dat het nu maar eens raak mag zijn bij je. En ik heb het hier toch al vaak gezien: afspraak bij de gyn staat en vlak daarvoor is het alsnog spontaan raak. Wie weet is dat straks bij jou ook zo…
Nuage, gefeliciteerd!
Yinyang, spannend meid. Duimpjes draaien.
Monique, hoe is het bij jou???
Vanmorgen ben ik tóch ongesteld geworden. Tenminste, ik denk dat het zo is. Wat donker bloed bij het afvegen. Heb geen krampen ofzo, alleen nog dat spierpijnachtige gevoel in mijn buik rechtsonder. Wie weet stopt het nog…
YingYang: wat vervelend dat je toch ongesteld bent geworden :hug:
Ik ben nog niet ongesteld geworden maar ik had gister wel een negatieve test, dus ik wacht ook tot mijn ongesteldheid begint
Oh Marieke… ik lees net je onderschrift.
De echo was dus niet goed
Heel veel sterkte meis… :hug: :hug: :hug:
De echo was inderdaad niet goed.
Het hartje is ongeveer een week geleden gestopt.
Maar het kindje komt dus niet zelf los.
Morgen om 13.15 heb ik een afspraak bij de gyn staan.
Hij zal dan kijken wat we gaan doen, of een currettage of medicatie om het op te wekken.
Ik ben er best bang voor.
Juist omdat ik niet weet wat ik kan verwachten.
En dan natuurlijk het verdriet.
Zoveel verdriet, het kindje was gewoon zo ontzettend welkom!!!
En boosheid, dat komt nu ook opzetten.
Eigenlijk heel veel gevoelens tegelijk en met die gevoelens omgaan lukt nog niet zo best op dit moment.
@Marieke_5000 wrote:
Hij zal dan kijken wat we gaan doen, of een currettage of medicatie om het op te wekken.
Eigenlijk heel veel gevoelens tegelijk en met die gevoelens omgaan lukt nog niet zo best op dit moment.
:hug: :hug: :hug:
:-* :-* :-*
Elmo…
@Marieke_5000 wrote:
:hug: :-* Tuurlijk ben je boos lieverd… :kaars: :**: :kaars:
Even heel iets anders, maar hoe herken je het als een poes aan haar bevalling gaat beginnen?