30+ (deel 3)

haha dat zei ik toch Sproetje :wink: :mrgreen:

Sophie: jaaaaaa er staat toch echt een streep :dance: :dance:

Gefeliciteerd meid :dance: :dance:

helaas er was nu niets te zien, helemaal negatief :cry: :cry: :cry:

het scheelt dat ik van mezelf niet blij kon zijn nog dat de klap niet zo hard aan is gekomen, maar ik denk dat het mis is gegaanā€¦

vannacht bloedverlies gehad ook en enorme krampenā€¦gisteren overdag veel ongi krampenā€¦

het wonder mocht niet zo zijn :cry: :cry:

ahhh Sophie wat is dat kl*te voor je meid :hug: :hug:

Oh Sophie :hug: .

In augustus ben ik 5 dagen overtijd geweest en had ik ook een test met zoā€™n heel licht streepje. Toen kwam er toch ineens die ongi :? . Dus wat bij jouw misschien ook gebeurt is had ik toen ook denk ik. Wel een bevruchting maar met het innestelen iets niet goed gegaan waarschijnlijk.

Echt balen voor je hoor :frowning: .

Heb vanmorgen ook een testje gedaan. Moet donderdag ongesteld worden. Testje was negatief dus ik ben heel erg bang dat het ook deze maand weer niks gaat worden. En de voorspeller dus niet gelijk gaat krijgen.

Ow sophie tochā€¦ :frowning: :hug:

Miepel: wat balen zeg! hopelijk was het nog te vroeg om te testen :hug:

Miepel, jammer!!! :hug: Hopen dat er snel een positief resultaat mag zijnā€¦

Sophie, wat enorm K voor jullie :hug: . Hopelijk wel snel goed resultaat door de TESE (was het toch??) . :pray: Heel veel succes vandaag in het ziekenhuis.

Miepel, nog niet de moed opgeven hoor!! Er zijn zat meiden die pas nƃĀ” NOD een (licht) positieve test hebben en gewoon een goede zwangerschap doorlopen :pray: .

Dat is wel zo. Maar bij Jasmijn was de test ook meteen een dag na nod een dikke plus.

Je zit nu nog niet op een dag na NOD heh :wink:

Nee. dat is waar :lol: . Maar wilde er eigenlijk ook mee zeggen dat het dan op zijn minst een heel licht streepje zou moeten zijnā€¦toch :think: ?

Kan, hoeft niet natuurlijk. Is misschien ook een beetje afhankelijk van de test die je gebruiktā€¦ Heb je het idee dat je zwanger bent??

Miepel, je kunt de ene zwangerschap niet met de ander vergelijken, al snap ik wel dat je dat doet. Maar je hoeft natuurlijk niet te beginnen met allerlei klachten, ja je verwacht van wel maar dat is niet bij iedereen zo. Hopelijk krijg jij de dag na je NOD weer een dikke plus :pray: :pray: :pray:

:pray: :pray: :pray: Voor iedereen!!!

:dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Ik heb een streep!

Nou, twee dan :mrgreen:

Wat ik dus wil zeggen, ik ben zwanger!

Nu hopen dat het goed gaat deze keer :pray:

Gefeliciteerd Nuage!!! :dance:

Nuage: van harte gefeliciteerd :dance: :dance:

Hopelijk gaat nu alles goed :pray: :pray:

@sophie wrote:

helaas er was nu niets te zien, helemaal negatief :cry: :cry: :cry:

het scheelt dat ik van mezelf niet blij kon zijn nog dat de klap niet zo hard aan is gekomen, maar ik denk dat het mis is gegaanā€¦

vannacht bloedverlies gehad ook en enorme krampenā€¦gisteren overdag veel ongi krampenā€¦

het wonder mocht niet zo zijn :cry: :cry:

He bah, meis; wat k*t! Even een dikke :hug: voor jou.

@Nuage wrote:

:dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Ik heb een streep!

Nou, twee dan :mrgreen:

Wat ik dus wil zeggen, ik ben zwanger!

Nu hopen dat het goed gaat deze keer :pray:

Gefeliciteerd!!!

nuage gefeliciteerd!!! :clap: :dance: