@sophie wrote:
ja???
gezellie hihihihihi je kan nou op mijn hyves zien waar ik woon
oh oh :eh:
dus pas op jij, niet lopen als dat ene zaadje zijn weg heeft gevonden :naughty:
@sophie wrote:
ja???
@Marieke_5000 wrote:
@sophie wrote:ja???
dus pas op jij, niet lopen als dat ene zaadje zijn weg heeft gevonden :naughty:
2006 was abnormaal.
Wij gingen vroeger vaak naar de zomerfeesten eromheen, ben geboren Arnhemse he, dus Nimwegen is nie zo heel ver nie :lol:
En als meisjes van zo’n 16 jaar vonden wij al die militairen ook wel heel euh… charmant :mrgreen:
ja maar mijn eerste dag ging super goed…vond het erg jammer dat het werd afgelast…maar ze vielen bij bosjes op de dijk en op het plein!!
dat was niet leuk
en ja er lopen leuke militairen rond :drool: altijd gezellig om even mee te kletsen :thumbup:
heb mijn eigen mannen mee hahahahaa
er lopen 44.999 medeslachtoffers met je mee
niet genoeg hihihihihi??
1 grote familie joh :mrgreen:
hahahaha
Ik ben een muts als het gaat om IRL sociale interactie met mensen die ik niet ken! :oops:
Nou volgens mij ben jij in IRL een hartstikke leuke meid!!!
@Sproetje wrote:
Sophie en Miepel… ik duim voor jullie!!!
En Elle voor jou nu dus ook
Zou zo mooi zijn :-*
@sophie wrote:
ja ben al zo vaak teleurgesteld en weet gewoon niet wat ik ervan moet denken maar ja laat mij maar lekker verder mutsen hihihihihi
morgen eerst maar lekker 35 km wandelen…
Sophie… streep is streep heh Showen dat testje!!
@Marieke_5000 wrote:
Nou volgens mij ben jij in IRL een hartstikke leuke meid!!!
Sophie: ik loop het je niet na :shock:
enne heb je al getest???
@Tweet wrote:
Miepel: wat een ontzettend mooie naam heeft jullie dochter… Naam met een verleden voor mij…
Meisje dat bij ons bij de zwemclub zat, en bij mijn jongere broer op de basisschool heeft gezeten, heette ook Jasmijn, en is helaas aan een hersenvliesontsteking overleden toen ze 15 was…
Jasmijn altijd een schitterende naam gevonden voor een meisje, maar ik zal nu nooit meer een dochter zo kunnen noemen, en krijg nog altijd tranen in mijn ogen als ik de naam tegen kom, zelfs al is het al bijna 15 jaar geleden…
Ben ook benieuwd hoor Sophie :oops: :mrgreen: …
Dat denk ik niet hoor Miepel, naam is voor mij gewoon te zwaar beladen om hem aan mijn kindje te geven. :-*
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHH dat lijkt wel op een heel klein streepje!!! :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
Joehoe!!!Sophie! Het is wel een wazige foto maar zie daar inderdaad toch een streepje.
Wil je dus wel al feliciteren als het mag :mrgreen: .
Sophie, foto is inderdaad wat wazig maar ik zie toch ook echt een heel licht streepje.
Oh meid, wat spannend zeg!!
:think: Marieke zien we hier voorlopig niet denk ik :mrgreen: :mrgreen: