30+ (deel 3)

Oh… en even niet op het lijstje letten hoor.

Zal binnenkort even een hele nieuwe maken.

Iemand nog iets van Ziet, Alicia en Lieke gehoord?? :think:

Succes met schrijven Sproetje!

Wij hebben de adressen op stickers geprint, scheelt zere vingers… :wink: :mrgreen:

Miepel: haha je teste ook wel erg vroeg, hopelijk test je over een paar dagen alsnog positief :pray: :pray:

Sproetje: met mij gaat alles goed hoor, zit alleen een beetje met een dilema. Oh en dat heb ik in elk topic neergezet behalve hier :doh:

Hoe gaat het met jou? jij schiet ook al lekker op h’e :mrgreen:

@sophie wrote:

spannend miepel hopelijk test je volgende week wel positief

en welke voorspeller? :think:

Ik ben thuiskapster en heb een klant die de eerste zwangerschap ook had voorspelt (die van Jasmijn). En dat klopte toen. Vervolgens voorspelde hij dat ik in augustus (2008) of in april zwanger zou worden. Augustus is dus niet doorgegaan maar ben toen wel 5 dagen overtijd geweest. Wat ik anders nooooooit ben. En het is nu April dus… zal nog even geduld moeten hebben. Het is niet een bekend iemand ofzo en het is ook niet zijn beroep maar af en toe weet hij dat soort dingen gewoon. Althans :shifty: we hopen dat hij het weet… :mrgreen:

Miepel: wat een ontzettend mooie naam heeft jullie dochter… Naam met een verleden voor mij… :frowning:

Meisje dat bij ons bij de zwemclub zat, en bij mijn jongere broer op de basisschool heeft gezeten, heette ook Jasmijn, en is helaas aan een hersenvliesontsteking overleden toen ze 15 was… :cry:

Jasmijn altijd een schitterende naam gevonden voor een meisje, maar ik zal nu nooit meer een dochter zo kunnen noemen, en krijg nog altijd tranen in mijn ogen als ik de naam tegen kom, zelfs al is het al bijna 15 jaar geleden… :cry:

Oh Tweet :hug:

Miepel ik ga zoooooo hard voor je duimen :pray:

Sophie ook voor jou duim ik nog steeds zooooooo hard :pray:

lief van je marieke :-*

durfde vanavond niet te testen :wall:

tweet sneu verhaal :hug:

Vandaag is je nod he?

Zo spannend, hoe is het nu met de kwaaltjes?

ja vandaag is mijn NOD

ik moest toen ik vanmiddag naar huis fietste aan je denken hihihihihihi

bij elke bobbel die ik nam deden mijn boobs zeer

Hahaha muts :lol:

Oh meid en dat je nog het geduld hebt om niet te testen!!

Ik weet het, het is zelfbescherming maar dan nog :thumbup:

Thnx meiden!

Spannend Sophie!!!

En ja, de hobbels hè? :lol: Dat weet ik nog wel van toen ja… :lol:

ja ben al zo vaak teleurgesteld en weet gewoon niet wat ik ervan moet denken maar ja laat mij maar lekker verder mutsen hihihihihi

morgen eerst maar lekker 35 km wandelen…

35km?!?!?!?! :shock:

ja is een training, loop elk jaar de nijmeegse vierdaagse

Die heb ik 1 keer gelopen. Nooooooooooooit weer :snooty:

Petje af Sophie :thumbup: :clap:

ik vind die sfeer zo heerlijk en ga al 2 jaar met een groep collega´s van hub lopen dus das wel gezwellie en we helpen elkaar erdoor heen :thumbup:

maar ja stel dat als…dan ga ik hem niet lopen

Nee inderdaad, stel dat, dan zorg ik er persoonlijk voor dat jij niet op wandelschoenen Leeuwarden uithuppelt :naughty:

ja???

gezellie hihihihihi je kan nou op mijn hyves zien waar ik woon

oh oh :eh:

Oeh gaaf Sophie! Die wil ik al heel lang eens lopen… :roll:

en wat let je tweet???