30+ (deel 3)

heb je ook hyves marieke?

Ja haar knuffelnijntje, ze heeft er 2, eentje die ligt standaard in bed en de ander gaat overal meenaartoe, dat is de meeneem Nijn, maar die ziet er niet meer uit :sick:

Hihihi wit bloed :lol: kun je beter blauw bloed hebben :lol:

Ja ik heb hyves, stuur je zo wel even een pb.

En nu duiken Naatje en ik onder de douche, we zijn lui vandaag :oops: :smiley:

wat schattig zeg zo’n knuffeltje, heb je er wel eentje op reserve??

haha ja blauw bloed hmmm dat zou ook wel opvallen denk ik :roll:

@Marieke_5000 wrote:

Nog maar 2 nachtjes :dance: :dance:

En dan geef ik hem zodra hij thuis is gelijk Nathalie in handen, ze heeft mij nu lang genoeg gedwarsboomd :angel:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

:shock: Sophie… ook last van witte afscheiding dus???

dat kan dus ook een zwangerschapsteken zijn :mrgreen:

:pray:

Spannend hoor! Het zou idd een ontzettend mooi wondertje zijn als er toch één eigenwijs zaadje zich een weg heeft gebaand naar het eitje :pray:

ik geloof dat ik alleen in jullie geval als het wel raak is, niet de afspraak van maandag zou afzeggen… Mochten jullie ooit meer dan één kindje willen, dan zou het natuurlijk mooi zijn als er al wat zaadjes op voorraad zijn en je niet weer jaren hoeft te wachten :wink:

Oh Sophie, wat maak je het spannend zeg!

Ik ga heeel hard verder duimen :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

ja dat is waar icl we laten hem ook doorgaan, maar wel leuk om te vertellen…en dan zien we het wel!!!

maar ja ik reken nergens op hoor

dank je bigsby als dat niet gaat helpen dan weet ik het ook niet meer :wink:

Oh bah net vreselijk verdrietig rotnieuws gehad, moet het even laten bezinken :frowning:

@Marieke_5000 wrote:

Oh bah net vreselijk verdrietig rotnieuws gehad, moet het even laten bezinken :frowning:

:hug: :hug:

@Marieke_5000 wrote:

he gatver wil je erover praten? :hug: :hug:

Een vriendin van mij heeft 3 jaar geleden haar dochtertje net na de bevalling verloren aan een hartafwijking. Ze heeft daarna nog 2 gezonde zoontjes gekregen.

Het broertje van haar man en zijn vriendin zijn zwanger en die hebben net te horen gekregen dat het kindje met 37 weken in haar buik is overleden. Waarschijnlijk ook het hartje :cry:

Hoe oneerlijk is het dat dit 2 keer in 1 familie gebeurd?

En wat gaat dit met mijn vriendin doen?

Ik ben hier echt even helemaal kapot van :cry:

gatver zeg wat een rotnieuws

zo oneerlijk weer een :vlinder: erbij

hopelijk kan je je vriendin een beetje steunen :hug:

voor jou ook een dikke digi knuffel :-*

Wat een verschrikkelijk nieuws, en ze was al zo ver, dan ga je er toch niet meer vanuit dat het mis gaat :cry: :cry: :cry: :cry:

Wat verdrietig zeg :cry: :cry:

Op van de zenuwen ben ik. Zonet een testje gedaan en was negatief. Heb ook donderdag pas mijn nod :shifty: . Dus dat is niet gek, dat hij negatief is. Kan gewoon niet wachten aangezien volgens de “voorspeller” deze maand DE maand zou moeten zijn.

spannend miepel hopelijk test je volgende week wel positief

en welke voorspeller? :think:

Marieke: :hug: :kaars: :**:

Sophie en Miepel… ik duim voor jullie!!!

En Elle voor jou nu dus ook :wink:

Zou zo mooi zijn :-*

Marieke, wat een heftig en verdrietig nieuws zeg.

En dat zover in de zwangerschap inderdaad :cry:

Bigsby, hoe is het met jou??

Tweet, ik vergeet steeds ons trouw-topic. Maar ik ben nu bezig met het schrijven van de enveloppen voor de uitnodigingen. Blijk alleen best wat adressen te missen… :eh:

Oh ja, Sophie… ik heb 11 mei de echo.