30+ (deel 3)

Oh Sophietje meis, je weet niet half hoe hard ik voor je aan het duimen ben :pray: :pray: :pray:

Dat zou toch een heel mooi wondertje wezen :pray:

Sophie, nog steeds spannend bij je dus??! :pray:

Marieke, nog een paar nachtjes zonder je mannetje.

Nog even volhouden! :-*

Nog maar 2 nachtjes :dance: :dance:

En dan geef ik hem zodra hij thuis is gelijk Nathalie in handen, ze heeft mij nu lang genoeg gedwarsboomd :angel:

Sproet je bent gewoon zomaar alweer 17 weken zwanger :shock: :shock: :shock:

Ja, gaat snel he :lol:

Maar dat vond ik van die 7 weken van jou ook, ha ha!

Dinsdag naar de vk (eindelijk :shifty: )

Ben weg… vriendin is afgestudeerd, dus we hebben een feestje…

Hoi meiden,

Hier ben ik ook weer eens even. Beetje druk op het moment. Hier zijn gisteren na 39 dagen eindelijk de :evil: :evil: weer gearriveerd. Een dag korter dan de vorige cyclus, hopelijk gaat t nog wat meer richting de 30 dagen (of liever nog naar zwanger). Vanaf deze ronde gaan we wat gerichter klussen, dus hopelijk heb ik over niet al te lang ook goed nieuws.

@Sophie; wat spannend zeg bij jou! Ik duim heel hard voor je mee :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: .

goedemorgen dames,

nog geen tekenen weer :dance:

heel misschien ga ik toch het weekend een testje wagen…maar ja het is meer om mezelf niet te teleurstellen om het niet te doen!! maar ja is toch handig als ik het voor maandag weet

marieke nog 1 nachtje slapen meis en dan kan je je mannetje weer in je armen sluiten…wat zal dat een fijn gevoel geven…

ja sproetje zeg wat ga jij hard , je bent bijna al op de helft!!! wanneer heb je je 20 weken echo??

elle hopelijk wordt je cyclus wat korter, zou wel mooi zijn

nou meiden ik zit al op het werk, kon niet meer slapen en dacht dan ga ik maar alvast naar het werk toe!! kan ik ook eerder ophouden, want het wordt prachtig weer volgens mij!!

Ohhhh sophie, zou toch wel supergaaf zijn als je maandag kunt zeggen daar dat je al zwanger bent!!!

Ik ga nog veeeeeeeel harder duimen voor jullie!!!

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Marieke: De laatste dag meid, je hebt het overleefd!!! :hug:

Jullie zijn lief :-* :-

Hebben me er echt doorheen getrokken de afgelopen 3 weken!!!

Dankjulliewel :-

Oh Sophie ik vind het zo ontzettend spannend zeg. Dus vandaag is eigenlijk je nod?? En ben je normaal netjes op tijd??

9 van de 10 keer wel

was laasts 3 weken over tijd en 1 keer was ik 2 weken over tijd

dus kan nog alle kanten op!!!

Maar toen had je vast niet al deze “kwaaltjes”.

Werk je ook in Lwd trouwens?

ja ik werk ook in leeuwarden bij een zorgverzekeraar

nee toen had ik niet allemaal kwaaltjes!!

doet gewoon zeer aan mijn borsten als ik loop :?

Dat heb ik ook, vooral als ik op de fiets zit en door een hobbel fiets :?

Het klinkt steeds positiever meis, zou toch echt een wondertje zijn als dat ene zaadje toch zijn weg heeft gevonden :pray:

Werk je daar al lang? Dat witte gebouw met groene letters? Ik heb ook bij een zorgverzekeraar in Leeuwarden gewerkt. Ook toen ik zwanger was.

ja die hihihihihihi :thumbup:

nee ik woon nog niet zo lang in Leeuwarden he nog maar 2 en half jaar

ja zou een wonder zijn, maar blijf toch voorzichtig!! toen we net gingen proberen had ik steeds ook overal last van…maar ja nooit positief

dus ja wil een teleurstelling voorkomen!!

Logisch dat je voorzichtig bent, je neemt jezelf toch in bescherming.

Deed ik ook hoor en dan zaten wij nog geeneens in jullie situatie.

Haha grappig ik dacht al dat moet die ene zijn :wink: Welke afdeling werk je? Ik werkte toen op het callcenter. Ik vond dat echt heel leuk werk omdat je dus inkomende telefoontjes moet beantwoorden en over heel verschillende onderwerpen.

ik werk bij de afdeling zorginkoop

ja we hebben vaak het call center aan de telefoon, net weer een nieuwe lading collega’s gekomen hihihi dat merk je altijd weer :lol:

en ja ik reken nergens meer op maar ga toch straks test halen voor het weekend

En heb je normaal krampjes ofzo voordat je ongesteld moet worden?

Oh lekker, ik mocht even aan de oortjes van Nijntje voelen :roll: :mrgreen:

Doet me eraan denken dat ik Nijntje vandaag toch echt eens door de wasmachine moet halen :sick:

ja dag ervoor heb ik dat altijd, nu had ik ze eerder in de week :roll:

en nu niet meer…dacht toen ook daar gaan we eerder ongi, maar nee het kwam niet of ik heb wit bloed :shock:

kwam naatje met nijntje aan? hihihihi