@Marieke_5000 wrote:
Even heel iets anders, maar hoe herken je het als een poes aan haar bevalling gaat beginnen?
Kijk HIER eens.
:hug:
@Marieke_5000 wrote:
Even heel iets anders, maar hoe herken je het als een poes aan haar bevalling gaat beginnen?
Marieke, logische dat je boos bent, je hebt zolang moeten wachten en nu mag je hem ook nog niet eens houden :evil:
Heel veel sterkte morgen :hug: :hug:
@Marieke; :hug: :hug: :hug:
@ Marieke: :hug: :hug: Ik schrok er behoorlijk van om te lezen dat jullie je kleintje moesten verliezen.
Heel veel sterkte!! :hug:
Hee Bigsby, lees dat je maandag al met je opleiding gaat beginnen.
Leuk hoor!
Voor hoe lang is dat ongeveer?
Marieke, hoe is het nu met je?
Heb je het nou opgewekt mbv Cytotec…? :hug:
Sproetje: jaaa dat klopt, ik ga 2 dagen in de week naar school en dat duurt tot eind Juli, daarna heb ik examen en hopelijk mijn diploma voor administratief medewerker. En eind augustus ga ik weer naar school voor het vak medische terminologie, dat duurt tot half december en als ik dan nog geen werk heb kan ik in het zkh 2 maanden stage lopen :mrgreen:
Hier ben ik wel erg blij mee, en als ik dan tussendoor ook nog ff werk vind dan ben ik helemaal blij
Hoe gaat het nu met jou?
Hier gaat alles goed. Nog steeds redelijk fit, op wat vermoeidheid 's middags en 's avonds na. Ik heb het best druk, dus weinig tijd om daaraan toe te geven.
Maandag hebben we de 20wk echo. We gaan vragen of ze het geslacht op een briefje wil schrijven en dan gaan we dat in een gesloten enveloppe bewaren. En dan over een tijdje samen open maken :mrgreen:
Maar klinkt goed joh. En wat leuk dat je in ieder geval stage kunt lopen in het zkh :thumbup:
maandag al? ohh wat spannend :mrgreen:
En wat een leuk idee van dat briefje!
Willen jullie allebei wel weten wat het word?
Hey meiden! Gisteren was mijn afspraak bij de VK. Drie kwartier zitten kletsen en een hoop leesvoer meegekregen. Ik moet bloed laten prikken en op 15 juni mogen we een echo laten maken. Dat duurt echt nog lang! Tot die tijd blijft het dus allemaal nog erg spannend. Ik denk dat ik pas na de echo kan ontspannen en genieten.
Idd spannend tot je echo, jammer dat je zo lang moet wachten :?
Naatje, voor jou nog even geduld dus. Kan me voorstellen dat je het lang vindt duren.
Ik had gisteren de 20 weken echo en alles was goed :dance:
Sproet wat goed! Dus nu kan je écht onbezorgd naar je bruiloft toeleven. Heeeerlijk meid! :inlove:
Sproetje: wat fijn dat je weet dat alles goed is :dance: :dance:
Nu lekker verder gaan genieten :dance: :dance:
Meiden, we zakken te ver naar beneden. Dus even up :mrgreen:
Hoewel ik niet zo heel veel te melden heb.
Ik zit met een overbelaste knie, dus dat is wel erg vervelend.
Hopelijk kan ik zondag weer tennissen, maar het voelt eerlijk gezegd nog niet goed
Oh ja… en ik heb de kleine dit weekend voor het eerst gevoeld :inlove:
Leuk die eerste schopjes :inlove:
Het wordt nu steeds leuker Sproetje :dance: :dance:
Hier verder ook niks bijzonders, ik ben druk met school :mrgreen:
en werk zoeken :?
Wat bijzonder Sproetje! :inlove: Ik ben nog niet zover… maar ik kan echt haast niet wachten. Ik maak me nu alleen maar zorgen om alles. Denk dat ik na de echo pas een beetje kan gaan ontspannen.
Bigsby, kun je al zeggen of je opleiding leuk is?
Naatje, logisch dat je wat meer gaat genieten als je de echo hebt gehad.
Wanneer heb je die?
Heb jij trouwens nog tips qua aankleding van onze feestzaal en vulling van de bruidstaart?
Ik heb voor volgende week een proeftaartje besteld, maar dan zonder de vruchtjes. Even testen of ie dan niet te saai wordt…
Wij hebben zelf niet echt iets voor de aankleding gedaan. Het meeste zat standaard bij de locatie. Wel hebben we wat extra bloemen neergezet om het wat kleur te geven. (zal vast wel op de foto’s op hyves te zien zijn denk ik)
Wij hadden als vulling vanille-vruchten-bitterkoekjes. Ik had er nog nooit van gehoord, maar het was ontzettend lekker. We waren het er meteen over eens na het proeven. Hij kwam bij een bakker uit Breda vandaan. Da’s alleen wel een beetje uit de richting voor jullie…
Sproetje: wat leuk dat geregel :mrgreen:
Het komt nu ook al zo dichtbij :shifty:
En ja tot nu toe vind ik school wel leuk, en de vakken ook.
Ik had nooit gedacht dat ik dat nog eens zou zeggen, vroeger vond ik school echt niks aan :mrgreen: :mrgreen:
Meld!!! :inlove: