Ik verwacht dit weekend mijn ei…
Eens kijken of ik het weer netjes voel. Toch wel erg makkelijk!
Sproetje: ja die ei voelen is idd erg makkelijk
Ik ben er ook zo blij mee :mrgreen:
Lieke: buikgriep bah das naar :hug:
Hopelijk heeft het je cyclus niet in de war geschopt :?
Marieke: oh spannend dus :thumbup:
Ikke ga vanavond maar eens aan de klus :mrgreen: ik heb al wat dradige slijm gespot vandaag.
poe hee…
ben vandaag naar mijn werk geweest,
voor het eerst echt op therapeutische basis…
valt nog niet mee.
ik word gewoon halverwege de dag helemaal grauw in mijn gezicht van vermoeidheid, dus ben er iets te lang blijven plakken en heb ook iets teveel informatie aangehoord…
vrijdag ga ik weer, dan komt de sint natuurlijk,
maar dan moet ik ff opletten dat ik niet weer zo moe raak
Ziet, niet te veel hooi op je vork he.
Inderdaad goed in de gaten houden dan vrijdag dat je dan niet te veel doet cq te lang blijft :-*
Wat is er weer een hoop gekletst zeg! Ben even één avondje niet online en ben meteen twee uur bezig met bijlezen. Dus ik ga maar niet overal op reageren.
Ik heb gisteren maar (weer) getest omdat ik nog steeds allerlei rare dingen voel. Continu een soort lichte kramp, al een paar dagen, maar er zet niks door. Test was nog steeds negatief.
Naatje wat beroerd dat je ongie niet doorbreekt en je steeds negatief test :?
Ziet: denk wel aan jezelf hoor :naughty:
Halve dagen is meer dan genoeg om weer in te komen! :hug:
@Sproetje wrote:
…
En 111, hoe zit het met jou???
Still alive and kicking meid, maar denk niet dat dit hem gaat worden. Heb totaal nergens last van, behalve af en toe een ongie-achtig steekje dus ik ga ervan uit dat ik straks weer een ronde verder ben. Mn banner geloof ik trouwens ook niet zo, ik heb nog geen pijn in mn rug en ben ook niet sjaggie - wat ik normaal altijd wel ben zo’n week voor mn ongie. Zal dus wel weer zo’n cyclus in de dertigers zijn vermoed ik, net als vorige maand.
Oh, ik vroeg het net al ergens anders.
Mijn cyclus was door de mk ook wat langer. Ik hoop een eenmalige uitschieter. Ik vond 31 dagen echt al lang zat om te wachten… zucht!
Maar toen ik de eerste keer zwanger was, voelde ik ook alleen af en toe steekjes en had ik ook het gevoel dat ik ongesteld ging worden. Dat trok gewoon weer weg. Dus het zegt nog niks
Ik geloof dat ik hier een EIA heb (heb zelf maar even een term bedacht, eisprong in aantocht :mrgreen: ). Dus hopelijk dit weekend :inlove: .
Ik voel m’n eisprong trouwens ook de laatste maanden, maar naar mijn idee is het dan aan de late kant om nog te klussen, dus ik weet het liever van tevoren, vandaar die ovulatietesten.
111, nog geen testneigingen?
Ja, lekker ben jij Sproet…toch weer dat sprankje hoop tegen beter weten in…U wordt bedankt! :mrgreen:
Nee hoor, effe serieus, ben er echt van overtuigd dat het niet gelukt is. Kan het niet uitleggen, we hebben voldoende geklust en ook op de juiste tijden enzo, maar ik heb er totaal geen goed gevoel bij. Matthijs trouwens ook niet, terwijl hij met name vorige maand ook echt zeker wist dat het toen wel gelukt was. Helaas…
Maar we houden moed!
Maar Lieke, jouw cyclus is de laatste tijd wel mooi constant zo te zien. Dan kun je toch voor je Eia alvast beginnen??
Oh, ik ga het in januari echt moeilijk krijgen.
Nog een ronde wachten of ervoor gaan met kans op een hele dikke buik op onze trouwdag… :roll:
Maargoed, voorlopig is het december, ha ha.
111, moet je je banner dan niet wat verder zetten?
Het ziet er zo toch echt heel spannend uit :lol: :lol:
Zou wel willen Sproet, maar ik zou echt geen idee hebben waar ik hem dan op moet zetten en dus laat ik het maar zo.
Lieke, testen doe ik voorlopig niet, heeft geen enkele zin denk ik voordat ik een cyclus van 36 dagen heb gehaald. Ik weet tenslotte niet hoe lang mn cyclus deze ronde is, maar 36 dagen is tot nu toe het langst geweest. Dus … als ik op eh… 15 december nog niet ongie ben geworden, dan wordt het spannend en ga ik testen
Maar ik denk niet dat het dan nog nodig is, hahahaa
111: jammer dat je het idee hebt dat het deze ronde niet raak is, maar geen bloed is toch hoop
Lieke: haha jij ook al een EIA :mrgreen: klusze dan :thumbup:
Net als 111 denk ik dat het hier deze ronde ook niet raak is.
Begin nu wel ongikrampjes te krijgen namelijk. Normaal ruim een week van tevoren en dan zijn ook mijn borsten gevuld met steekjes. Nu niet.
Zal dus wel netjes zondag ongi worden :?
Marieke: ik hoop het voor je van niet
maar meestal voel je het zelf wel aan komen hé :hug:
En nu voel ik niks meer. Nou ja, ik ga er echt vanuit dat we doorgaan naar de volgende ronde hoor.
Sneeuwt het bij jullie ook? Zou zo leuk zijn als het bleef liggen maar helaas :?
Marieke: wat duurt het zo lang he als je er op zit te wachten :?
Hier sneeuwt het ook, en op het grasveld blijft het wel liggen :mrgreen:
Nou ik ben dus vrij nuchter, ga er elke maand vanuit dat ik ongi word en probeer er niet teveel bij stil te staan, viel me nu gewoon op dat ik dus niet een week al vantevoren ongipijn en zere borsten had.
Hallo
Ben ik weer… :mrgreen:
Hoe ist hier met de dames???
Hier ging de sneeuw over in regen en nu niks meer… :think:
Het is wel steenkoud buiten…brrr.
We gaan straks de stad in…lekker sjoppen! :mrgreen:
Fijne avond!
Hier natte sneeuw dat alleen een beetje in de berm blijft liggen.
Maar door dit weer krijg ik toch wel zin om een kerstboom in huis te halen dit jaar. We waren van plan om het dit jaar niet te doen…
Maar eerst is Sinterklaas aan de beurt :mrgreen:
Ik moet nog drie rijmen. Misschien kan ik daar vanavond alvast mee beginnen. Dan haal ik de cadeautjes die erbij horen zaterdag wel. Wij vieren het dan pas gelukkig. Scheelt weer even qua tijd.
Marieke, spannend hoor. En wat kun je jezelf dan gek maken hè.
En je voornemen het de ronde erna niet te doen, maar dat verandert meestal toch als de nod nadert. Dat was tenminste mijn ervaring :doh: