30+ (Deel 2)

Oh maar sproet wij gaan geen ronde overslaan hoor :wink:

egggggggggg nie!!!

Hoezo overslaan?? :think:

Met “ronde erna niet” bedoel ik je niet gek maken in de dagen rond je nod. Ronde overslaan? Nee… dat doe ik alleen :lol: :lol:

Ohhhhhhhh dan heb ik me vergist hihihi :oops:

pfff ik ben me toch moe :zzz: ik hoop zo dat Luca vannacht wel goed gaat slapen :pray: :pray: :pray: :pray:

Morgen heeft Luca op het kdv een sinterklaasfeestje, en zaterdag met de hele familie. Ik heb het gedicht en de suprise al klaar liggen :dance:

Dat gaat Luca vast hartstikke mooi en leuk vinden!!!

Nathalie heeft ook zo genoten van haar sinterklaasfeest op de psz.

Is Luca vaak wakker 's nachts dan?

Nathalie heeft iets nieuws sinds een week of 2, 's nachts zo rond 3 uur - half 4 wakker worden en dan naast mij in bed gaan liggen :roll:

Ik zal morgenochtend even goed bijlezen, is weer aardig gekletst zie ik.

Ongikrampjes weer weg trouwens. Raar lijf.

Marieke: ik weet het nog niet of Luca dat leuk gaat vinden, hij is nogal moe en we moeten zo gaan :roll:

JIj ook al s’nachts op, blijft zij wel rustig naast je liggen dan?

Luca slaapt meestal goed hoor, maar de laatste tijd heeft hij wel eens een nachtmerrie. Dan troosten we hem even en dan slaapt hij gewoon weer, ik weet niet wat dat gister was :think: Gelukkig sliep hij vannacht weer goed :dance:

We hebben het klussen gisteravond maar overgeslagen, we waren zo moe en beroerd dat we om 20:30 al in bed lagen :oops:

Ik voel nog geen ei dus vandaag kunnen we het inhalen :wink:

Bigsby, gelukkig dat je vannacht gewoon kon slapen :dance:

Ben je vanavond tenminste fit genoeg :wink: :mrgreen:

Hier krijgen we het nog druk. Moet bijna alle pakjes nog en dan de rijmen.

Gelukkig vieren we het morgen :silenced:

Sproetje: doe jij weer alles op het laatste moment :naughty: :mrgreen:

Ik heb alles al klaar in de kast staan voor morgenmiddag.

Enne niks vanavond, dan ga ik sporten :mrgreen:

Ik heb gevraagd of Gerard s’middags thuis kon komen omdat hij toch geen afspraken had :wink:

En na dat ik Luca van zijn sinterklaasfeestje had opgehaald kwam hij thuis :inlove:

Kan jij wel typen terwijl je de handstand doet… :lol: :lol: :lol: :lol:

Meiden,

allemaal een hele fijne sinterklaas!!

@Sproetje wrote:

Kan jij wel typen terwijl je de handstand doet… :lol: :lol: :lol: :lol:

haha daar doe ik niet aan, al hielp dat de vorige keer ook :think: :lol: :lol: :lol:

Bij mij wel hoor. :dance:

Een paar maanden was het niet gelukt en toen ik op dit of een ander forum las over koud washandje en billen omhoog gingen wij dat ook maar eens giegelend proberen. En de posi test is het resultaat.

Koud washandje…? :eh: :think:

Ojee… sommige dingen kun je beter niet weten, hihi.

whahahahaha

Billen omhoog kende ik al maar koud washandje??? Wat doe je daarmee dan? :shock:

Nou hier zijn gisteravond zo rond half 6 de :evil: :evil: gearriveerd. Zonder waarschuwing, geen kramp, geen steken, helemaal niks, gewoon zomaar. Twee dagen te vroeg. Vandaag heb ik echter dubbel zoveel pijn als normaal :? Nou vrolijk weer verder naar de volgende ronde dan maar :lol:

Balen dat je ongesteld ben geworden Marieke :evil: :hug:

Hopelijk een positieve test de volgende ronde :pray: :pray:

Dat koude washandje ga ik ook maar niet proberen, benen omhoog lijkt mij wel voldoende :mrgreen:

Oh, Marieke wat jammer dat de duivels zijn gekomen!!

Zeker als het zo onverwachts komt.

Hopelijk de volgende ronde dan :pray: :hug:

@Marieke_5000 wrote:

Billen omhoog kende ik al maar koud washandje??? Wat doe je daarmee dan? :shock:

Er tegenaan houden was de boodschap. Volgens de schrijver zwemmen de zaadjes niet de koude kant op. :think:

NOu ik kan nu alleen nog maar afwachten, gisteravond mijn ei gehad :dance:

Ohhh wat heb ik daar altijd een last van zeg! erug pijnlijk.

Sinterklaas was gister ook erg gezellig, Luca heeft me toch veel speeltjes gehad :shock:

En een van mijn schoonzussen had mij getrokken, en die had een heel groot ijsje gemaakt :lol: :lol: