Marieke: geen idee waarom ik een ijsje kreeg :think: waarschijnlijk omdat we laatst met zijn alle softijs hebben gegeten bij de spelletjesbeurs :think:
Nu hopen dat je een leuk nieuwjaarscadeautje krijgt
Nee, ben niet veel verder gekomen. Zal even m’n tekst uit de Wannabe’s kopiëeren:(ben vanmorgen naar de gyn geweest namelijk):
Nou, voorlopig wordt er geen IUI gedaan. Ik was wel een beetje verbaasd. Omdat ik in juli nog zwanger ben geweest, en ik geen 39 jaar ben (belachelijk, maar goed) beginnen ze er pas aan 1 jaar na de miskraam. We moeten dus tot juli wachten voor er verdere stappen worden ondernomen. Wel heb ik weer labformuliertjes meegekregen zodat er nog een keer naar m’n hormoonwaardes kan worden gekeken.
Al met al moeten we dus voorlopig zelf verder aanmodderen.
Marieke, ik denk dat ik het nog een jaartje voor me uitschuif.
Vind het heel gezellig hoor, maar ons huis is nog niet helemaal af en ik heb er eerlijk gezegd ook niet zoveel puf voor. En we hebben nul komma nul kerstspullen. Misschien in de uitverkoop scoren voor volgend jaar
Nee, ik heb helemaal geen voorgevoel, in mijn vorige zwangerschap was ik bij 3,5 week al ongelooflijk misselijk en deden mijn borsten zo veel pijn, maar dat hoeft natuurlijk ook niet altijd zo te zijn.
Ik ben wel een beetje kribbig op het moment, maar dat zouden ook de zenuwen of een naderende ms kunnen zijn…