30+ (Deel 2)

@san2001 wrote:

@Marieke_5000 wrote:
Billen omhoog kende ik al maar koud washandje??? Wat doe je daarmee dan? :shock:

Er tegenaan houden was de boodschap. Volgens de schrijver zwemmen de zaadjes niet de koude kant op. :think:

:roll: :roll: :roll: :lol:

Hey meiden, de ergste teleurstelling is alweer weg gelukkig. Volgende nod zal zo rond nieuwjaarsdag zijn. Een nieuw jaar, een nieuw begin :smiley:

Iedereen een leuke Sinterklaas gehad? Hier was het heel gezellig en leuk. Alle meiden helemaal blij met hun cadeautjes :thumbup:

Bigsby ben jij zo gek op ijsjes dan?? :mrgreen:

Marieke: geen idee waarom ik een ijsje kreeg :think: waarschijnlijk omdat we laatst met zijn alle softijs hebben gegeten bij de spelletjesbeurs :think:

Nu hopen dat je een leuk nieuwjaarscadeautje krijgt :wink:

Mogguh,

Nathalie is naar de psz dus even tijd om hier lekker te stofzuigen en de dweil erdoorheen te jassen.

Vanmiddag 2 gastkindjes.

Zit even te denken waar ik met de speelgoedhoek heenmoet want daar komt vandeweek de kerstboom te staan :think:

Heb je niet nog wat ruimte ergens over?

Vast wel, even reorganiseren hahaha. Vorig jaar is het ook gelukt dus moet nu ook weer lukken :mrgreen:

Lieke, ik las dat je bij de gyn niet veel verder bent gekomen :hug:

Wel balen dat ze die termijnen zo strikt hanteren, ondanks je eerdere mk’s en positieve testen :?

En hoe is het met je meisje?

Hier weinig te melden.

Zondag waarschijnlijk mijn eisprong gehad.

Eens kijken hoe lang mijn cyclus dit keer zal zijn.

Wod met kerst… heerlijk :roll:

Nee, ben niet veel verder gekomen. Zal even m’n tekst uit de Wannabe’s kopiëeren:(ben vanmorgen naar de gyn geweest namelijk):

Nou, voorlopig wordt er geen IUI gedaan. Ik was wel een beetje verbaasd. Omdat ik in juli nog zwanger ben geweest, en ik geen 39 jaar ben (belachelijk, maar goed) beginnen ze er pas aan 1 jaar na de miskraam. We moeten dus tot juli wachten voor er verdere stappen worden ondernomen. Wel heb ik weer labformuliertjes meegekregen zodat er nog een keer naar m’n hormoonwaardes kan worden gekeken.

Al met al moeten we dus voorlopig zelf verder aanmodderen.

Hopelijk is dat niet voor niets :pray: .

Lieke wat stom dat ze niks gaan doen, je bent toch al meer dan een jaar bezig? of geld dat niet als je een paar mk’s hebt gehad?

En dat ze je ook nog eens tot juli laten wachten, wat als je nu weer een mk krijgt, kan je dan weer een jaar wachten?

Nou inderdaad heel vervelend dat ze jullie niet willen helpen nu :hug:

En wat bigsby zegt, wat als je wel spontaan zwanger wordt en je zou een mk krijgen?

Ik ben met de kerstboom bezig, eerst alle takken erin steken en een beetje vorm geven :roll:

Marieke, ik denk dat ik het nog een jaartje voor me uitschuif.

Vind het heel gezellig hoor, maar ons huis is nog niet helemaal af en ik heb er eerlijk gezegd ook niet zoveel puf voor. En we hebben nul komma nul kerstspullen. Misschien in de uitverkoop scoren voor volgend jaar :smiley:

Wij gaan dit jaar ook geen kerstspullen neerzetten, want we zijn er toch niet.

Wrijf het er nog maar een keer in! :naughty: :lol:

Mag ik met jullie meedoen?? Ik ben Desiré, 33 jaar en zit in mijn 1e ronde…

Welkom Desiré. Ik las ergens anders al wat jullie hebben meegemaakt. Lijkt me echt vreselijk :hug: . Ik hoop voor jullie dat het snel raak is :thumbup: :thumbdown:.

Hoi Desiré,

Welkom bij ons groepje :smiley:

Als ik het lijstje bijwerk, zal ik je er ook bij zetten.

Dank jullie wel!!!

Ik kom graag in het lijstje erbij te staan, maar ik hoop ook niet te lang hoor :wink:

Ik moet nog 3 dagen wachten om te testen, kan haast niet meer wachten…

Je valt wel gelijk met je neus in de boter dan.

Meteen spannend.

Al een voorgevoel? :pray:

En als je zwanger bent, kun je hier gewoon doorkletsen hoor :wink:

Nee, ik heb helemaal geen voorgevoel, in mijn vorige zwangerschap was ik bij 3,5 week al ongelooflijk misselijk en deden mijn borsten zo veel pijn, maar dat hoeft natuurlijk ook niet altijd zo te zijn.

Ik ben wel een beetje kribbig op het moment, maar dat zouden ook de zenuwen of een naderende ms kunnen zijn…

Nou, ons groepje hier is redelijk overzichtelijk hoor.

Hoewel je natuurlijk altijd even mee moet lezen om te herkennen wie wie is enzo en welke verhalen erbij horen.

Zo sla ik deze maand een ronde over omdat we over 9 maanden gaan trouwen :dance: