Desiré welkom bij ons cluppie, hopelijk kun je ons snel goed nieuws brengen!!!
Enne… niks niet meer meeschrijven hoor als je zwanger bent, gewoon hier blijven kletsen tot de kids het huis uit gaan :mrgreen:
De boom staat sinds gisteren, toch nog goedgekomen met die speelgoedhoek.
Oh… super, gefeliciteerd sproetje…
Ik ben zelf 16 september getrouwd in New York, was heel bijzonder…
Verbazingwekkend ook hoe snel ik aan mijn nieuwe naam gewend was en om mijn man “mijn man” te noemen en niet meer “mijn vriend”, hahahaha…
Ga je trouwen met alles erop en eraan of heel klein?? (En misschien wel met een mooie bolle buik)
Desiré net even jullie verhaal gelezen bij een ander topic. Nog gecondoleerd meis, wat zal dit een vreselijke tijd voor jullie zijn :hug:
Nu hoop ik echt dat je heel snel goed nieuws hebt voor ons.
En getrouwd in New York :shock: hoe kom je daar nu verzeild?
welkom desiree!
hopelijk ben je snel weer zwanger!
Desiré, welkom in ons midden :mrgreen: . Hopelijk gauw weer een positieve test voor jullie. Nog gecondoleerd met het verlies van jullie mannetjes :hug: .
Ik heb trouwens net nog ff wat fototjes in het showtopic geplaatst.
Dan gaat ik gauw even spieken Ingrid enne… hoe is het nu met jou?
Gaat eigenlijk wel goed… ben alleen heel erg moe. Voor de rest alleen 's ochtends een heel klein beetje misselijk, maar dat mag eigenlijk geen naam hebben. Heel anders dan bij N.y.n.k.e… toen was ik echt bijna de hele dag misselijk. :think:
En met je bloeddruk? Daat gaat goed?
Oh bijna tijd vergeten, moet Naatje ophalen van de psz :wall:
ICL, lekker dat je nu bijna niet misselijk bent.
Ik ben heel benieuwd hoe ik me een volgende keer zal voelen.
Marieke, ben je nog teruggekomen van de psz of zit je daar nog steeds?? :lol:
Dees: welkom hier!
Nog gecondoleerd met je mannetjes wat verschrikkelijk zeg
Hallo Dees, welkom! Ik heb je verhaal even gelezen… wat verschrikkelijk, zo’n dubbel verlies! Hopelijk snel een positieve test voor jullie en een gezond beebje!!
Hallo
Dees welkom hier.
Jeetje wat erg van je mannetjes…gecondoleerd nog… :hug:
Hoop dat je eerdaags een positieve test in handen kan houden!
Ik zal vertellen hoe het gisteren gegaan is bij t fert.poli…
Alle uitslagen waren goed,hubbie had zelfs veel goede zwemmers!
Daar ligt het niet aan,het probleem ligt in mijn hormoonhh. :?
MIjn bloedwaardes waren ook goed,had dus toch wel een eisprong vorige maand,maar wel 2/3dagen eerder. :eh:
Nu wil ze dat we een samenlevingstest gaan doen volgende maand.
Deze cyclus ging niet meer,want ik moet op de 3e dag bloed laten prikken(zit nu op dag 11 )
Weet nu dus wel wanneer ik dus ong.mijn eisprong krijg!
(word dit weekend+as week flink klussen :inlove: )
Zo gauw ik ongi ben moet ik bellen voor een afspraak,dan de avond ervoor(of op de ochtend zelf) en dan daarheen.
Ze heeft precies uitgelegd wat ze dan gaat doen.
Mocht deze test negatief zijn dan gaan we meteen door voor iui zei ze.
Als deze test positief is,dan gaat ze verder uitzoeken waar het bij mij mis gaat(dus eileiders enzo conroleren met een contrastvloeistof). :shifty:
Nu snap ik alleen iets niet,waarom heeft dat andere zh niet zo,n samenlevingstest voorgesteld?? :roll: Dat had toch een hoop onnodige onderzoeken gescheeld.
Maar goed,ze was heel positief. :thumbup:
Ze zei ook dat zoals het er nu naar uit ziet ben ik voor de zomer zwanger…we zullen het zien
Al met al gaan we de vogende ronde zien waar het probleem ligt.
Btw,ik zag op het lijstje mn oude nod staan deze is nu 1 jan.
Fijne avond!
Irry-me wat leuk, mijn volgende nod is ook op 1 januari
En wat precies houdt zo’n samenlevingstest in?
Toch wel positieve berichten dus als ik het zo lees.
Irry-me, dus eigenlijk allemaal best wel goed nieuws dan. Zeker als ze gelijk hebben en je voor komende zomer zwanger bent!! Spannend hoor. :mrgreen:
Irri hopelijk hebben ze gelijk en ben je voor de zomer zwanger
Fijn dat ze zo positief zijn :dance: :dance:
Mogguh,
goh Naatje, het is bijna kerst dus dan is het officieel he
Boodschappen al in huis, kleurshampoo al in huis. Kapster komt vanavond namelijk knippen en weer highlights aanbrengen en dan kleur ik het altijd vantevoren nog eventjes.
Nathalie is op de psz, dus nog 3 kwartier helemaal voor mezelf :dance:
Lekker Marieke, er ff weer super uitzien met de feestdagen :mrgreen:
Zeker weten, voelt dan toch weer fijn vind ik als je haar goed zit
Nathalie vanavond ook maar even wat bij laten knippen, we laten het groeien bij haar maar zo nu en dan even wat puntjes he.
Hopelijk werkt ze mee :roll:
:? Mijn haren willen de laatste tijd helemaal niet zitten :?, zullen de hormonen wel zijn. Maar eens kijken of ik voor de kerst nog een keertje naar de kapper ga…
Vandaag moet voor mij trouwens het lijstje een klein beetje worden aangepast :mrgreen: .
Irry, dat is een lekker vooruitzicht :dance:
Marieke, ik ga woensdag naar de kapper.
Ik denk alleen uitgroei bij laten werken en verder alleen de puntjes.
Zelf mijn haar verven heb ik nog nooit geprobeerd, maar ik heb het idee dat ik dan gewoon stukken vergeet ofzo… :think: :mrgreen:
En het is ook zo’n gedoe met je armen boven je hoofd.
Maar scheelt wel veel centjes… pff!