30+ (Deel 2)

Meiden, even een lijstje via Paint (wijzigingen svp via pb)



Klik hier voor ons: showforum

Present!



Mooi lijstje!! :-*

I luv olijfgroen :dance:

present!

(volgende week ben ik 35 :? maar ik ga niet verhuizen naar het 35+ topic hoor, want dan voel ik me oud.)



nu maar eens mijn bed in,

ben uit wezen eten, vandaar :smiley:

Lekker Ziet… :drool:

Ben je alweer een beetje opgeknapt?

Mooi lijstje hoor :thumbup:



Ziet: haha ik ga dat topic voorlopig nog niet aanmaken hoor :wink:



Sproetje: balen van je ongie, maar je weet nu wel ff waar je aan toe bent.

Ik denk ook dat het het handigst is om 1 maand over te slaan en dan je oorspronkelijke trouwdatum aan te houden :think:

Maar het is natuurlijk wel heel moeilijk om een maandje rust te nemen :think:

Present :smiley:



Bigsby oh nee aub geen 35+ deel hoor :hand: :hand:



Sproetje inderdaad gewoon 1 maandje overslaan en er dan gewoon voor gaan hoor :thumbup:

En het lijstje is helemaal :thumbup: :thumbup: :thumbup: alleen is mijn nod volgens mij op 7-12 :think: :mrgreen:



Ziet lekker uit eten :drool: Wat heb je gegeten?



Lieke of ik echt mijn eisprong voel weet ik niet hoor maar ik heb nu 3 keer zo rond die periode wat steekjes en toch wel wat buikpijn dus ik ga er voor het gemak maar vanuit dat het zo is :lol:

Maar dat jij voor de ovulatietesten gaat kan ik me heel goed voorstellen hoor omdat jullie toch al langer bezig zijn. Als het bij mij ook langer gaat duren ga ik die dingen ook maar aanschaffen denk ik.



Ingrid is ook weer gezellig aanwezig :thumbup:



Meiden ik moet zeggen dat ik ons cluppie hier echt leuk en gezellig vind. Hopelijk blijven we hier ook gewoon beppen als iedereen zwanger/bevallen is.



Nou ik ga Dusty maar ons uitlaten ofwel onze stofzuiger :wink:

en in het topic 35+ wordt nauwelijks geschreven… heb er geloof ik 2 keer gepost…

@ICL wrote:

en in het topic 35+ wordt nauwelijks geschreven… heb er geloof ik 2 keer gepost…


Oh dus hij bestaat wel??

Nou meisjes, ik voel mij hier ook thuis en absoluut nog niet zo heel erg oud hoor. :smiley:

ik ga vanaf volgende week gewoon weer aftellen, dus ouder dan 35 word ik toch niet :mrgreen:



ja het gaat iets beter met me,

dat wil zeggen 's middags

én als ik niks MOET…



we hebben tapas gegeten, er zit hier een erg lekkere sinds deze zomer hmmmm



vandaag naar de sint geweest, maar meeeen veel te koud was het.



ik heb wat foto’s in het showforum staan.

(ook van de knapper :mrgreen: )

Mooi lijstje Sproet!

Mn NOD is alleen volgens mij 6 dec ipv 5, maar je mag het wel laten staan hoor. Ben nog steeds niet regelmatig dus het zou best de 5e kunnen zijn :mrgreen:

@Marieke_5000 wrote:

Nou ik ga Dusty maar ons uitlaten ofwel onze stofzuiger :wink:




Wij hadden vroeger een hond die Dusty heette… grappig!



Leuk lijstje! Ik geloof er alleen niks van dat mijn NOD ook echt de 25ste zal zijn. Gaat denk ik nog wel wat langer duren. :?

Ik ben er ook ff weer :mrgreen: wij zijn vanmorgen met Luca wezen zemmen, hij vond het erg leuk en ook erg vermoeiend :mrgreen: Hij slaapt nu nog steeds. Straks gaan we lekker naar vrienden toe om spelletjes te spelen :dance: (kolonisten waarschijnlijk)



haha dat er ook nog echt een 35+ topic bestaat :mrgreen: :silenced: :shifty:



Nog 4 dagen tot mijn ongie en dan kunnen wij er ook eindelijk weer voor gaan :dance: wat ben ik ineens ongeduldig zeg :o

Ik vind ook dat we een gezellig cluppie hebben.

Sommige zullen dingen van mij wel dubbel (in andere topics) lezen, maarja…

Zoals bv. dat ik gisteren geblesseerd ben geraakt.

Baal er nogal van. Lijkt gelukkig wel mee te vallen, maar vannacht geen oog dicht gedaan omdat ik niet kon draaien.

Enkel zit nu ingepakt, maar het zijn waarschijnlijk niet mijn banden.



Verder ook nog positief nieuws. Ongi is alweer zo goed als over :dance:



Nu even kijken hoeveel rondes we overslaan. Misschien wel twee.

Maar dat zeg ik nu, ha ha.

ow zwemmen is leuk he, bigsby!





sproetje: fijn dat het al weer over is,

ben benieuwd hoe lang je het volhoudt :mrgreen:





ik ben benieuwd deze maand…

we hebben maar 1 kans gehad, dus als het raak is ga ik gillen :mrgreen:

(ik was nog bijna dood ook, compleet buiten adem in een hyperventilatiebui :silenced: :mrgreen: dus het zou wat wezen)

Ziet, dat zou wel gaaf zijn!!

Een keer is in principe natuurlijk genoeg :wink:



Enneh, ik heb net even bij de januari - en februarimama’s gekeken naar buikfoto’s. Het is voor ieder lichaam verschillend natuurlijk, maar volgens mij vind ik een buik met 29 weken nog wel te doen evt. (op de trouwdag)

tenzij het een tweeling blijkt te worden natuurlijk :roll: :lol:

Dus ik denk dat het 1 ronde overslaan wordt, het daarna een maandje op z’n beloop laten en dan ons klusschema er maar weer eens bij pakken :mrgreen:

ik had met 29 weken nog niet een hele dikke buik

je zag net een bolling eigenlijk

pas de laatste maand groeide ik de pan uit :mrgreen:

Ik heb toevallig vanmorgen foto’s gezien van onze vakantie. Ik was toen 6 maandjes zwanger en je zag net aan een hobbeltje. Een klein soort vetrolletje. :lol: Maar ik was wel echt heel mager voor nummer 2 kwam hoor en ben ook nog in het begin door misselijkheid en spugen wat afgevallen.

Maar daarentegen is een collega van mij al behoorlijk rond met haar 25 weekjes…

Dus… voor jouw kan ik het echtttt niet zeggen. :think:

Zal morgen even uitgebreider reageren, ga zo nog lekker even bij mijn ventje op de bank, tenslotte is het speelweek en moet ik even lief voor hem zijn he :wink:



Sproetje ik zal morgen even een buikfoto van mij zoeken van 29 weken, was een kamerolifantje geloof ik :roll:



Ziet 1 keer is genoeg he :wink: :mrgreen:



Tot morgen meisjes :-*

Goede morgen



Mag ik hier mee kletsen met jullie? :mrgreen:

Aangeziener bij 35+ weinig tot niet gekletst meer word…



Volgens mij had ik me al eens hier voorgesteld,maar toen was het veel drukker hier… :think:



Ik ben dus ruim 30+(39 lentes jong) en we zitten in de MMM voor een tweede.



11/12/08 moet ik weer naar het fert.centrum voor uitslagen en dan krijg ik te horen welke methode ze toe willen passen(iui of toch iets anders).



Mijn nod zal ik wel even pb-en. :wink:



Fijne dag allemaal!

irry-me welkom :smiley:

Gezellig nog iemand erbij!!!

Ik ben ook 35+ en vertik het om in dat 35+ topic mee te gaan schrijven hahaha. Ik ben dus 38 :roll: maar voel me 21 :mrgreen:



Nou ik zal mijn meisje eens van de psz gaan halen.