hmmm ik kreeg geen berichtjes meer dat hier wat gepost was :think:
Irry: dikke knuf :hug:
ICL: ik hoop dat alles goed gaat, probeer je niet te veel zorgen te maken hoor :hug: :hug:
Ik zie trouwens net op het lijstje dat mijn NOD precies op Luca zijn 1e verjaardag is. Zou leuk zijn als ik dan een positieve test in handen had
:lol: :lol:
Enne jullie hebben het wel over koud, dat heb ik ook al een paar dagen maar zoals je aan mijn banner ziet ben ik zeker niet zwanger
Ik ga nu bijna mijn klusweken in, ik zie nog niks aan komen maar ik verwacht het 1 deze dagen wel :dance:
Hey bigsby,
Onze banner loopt (is ) aardig gelijk.
Ik verwacht mijn eisprong zaterdag.
Dus tot volgende week maar aan de cd-tjes :roll: :lol:
Sproetje ik zou me dus rot lachen als je net voor of na de cd-tjes zwanger zou raken :lol:
:lol:
Nou… ik eerlijk gezegd niet zo.
Dan ben ik nl. 10 dagen na de bruiloft uitgerekend
mwah dat zegt niks joh, onze Nathalie kwam ook 18 dagen te laat, dus kan je rustig trouwen :lol:
Mijn vriend overweegt zelfs de gedachte dat we nog een ronde moeten overslaan… :shifty:
Sproetje: haha ja we schelen niet veel, ik verwacht mijn ei net voor het weekend :think: donderdag of vrijdag denk ik.
Balen is dat hé, je weet dat ie eraan komt maar je mag/kunt er niks mee. Maar ja je moet wat over hebben voor je trouwdag maar hub wil voor de zekerheid nog een ronde overslaan :eh: :shock: :think: misschien wel verstandig…maar wel moeilijk :roll:
Die mannen gooien ook altijd roet in het eten he :roll:
@Marieke_5000 wrote:
Die mannen gooien ook altijd roet in het eten he :roll:
hahaha op alle manieren :mrgreen:
Nog maar 5 dagen wachten Marieke, voel je al wat?
Voorlopig eerst deze ronde maar even afwachten.
En dan hakken we de knoop daarna wel door.
Ik wil het eigenlijk in januari op z’n beloop laten.
Maarja, ik weet natuurlijk precies wanneer ik mijn ei heb, dus hoezo op z’n beloop laten :shifty:
Mijn enige dilemma is het passen in een trouwjurk met 29 wk.
Dus daar ga ik eerst eens achteraan.
San, wil jij trouwens nog even je uitgerekende datum doorgeven?
Bedoel je mij??
Dat is 2 of 4 augustus.
Als het (bruine) bloed wat ik nu zie maar van de biopten is die ik vandaag heb moeten laten wegnemen, want ik zie nu niet zo goed waar het vandaan komt en daar baal ik giga van...
29 december wordt er een echo gemaakt, dus dan weet ik het met meer zekerheid.
Jij succes met je mannetje omturnen om niet nog een maandje te wachten. :wall:
@bigsby wrote:
Nog maar 5 dagen wachten Marieke, voel je al wat?
Eigenlijk niks, heel afentoe een strak gespannen gevoel in mijn buik en afentoe de bovenaanzet van mijn borsten zeg maar.
San dan ga je in het midden zitten, 3 augustus :mrgreen:
En wat duurt het dan nog lang tot 29 december he :?
Spannend hoor Marieke!
En 111, hoe zit het met jou???
Ik was vanochtend bij de tandarts (verstandskies eruit) en zit nu te wachten tot de verdoving uitgewerkt raakt. Hopelijk valt het mee.
Maar dat denk ik wel.
Verder weinig nieuws onder de zon.
Lekker een dagje vrij :dance:
Oei sproetje weer wat minder slim dus
Vanmiddag heeft Nathalie sinterklaasfeest bij de psz, ben benieuwd hoe ze het vindt [/b]
Voor jou wordt het spannend Marieke :thumbup: :thumbdown:.
Ben paar daagjes ziek geweest met buikgriep… wat een gekwakkel zeg in dit huis! Nu ben ik ook nog (onbedoeld) kilo’s afgevallen dus het zal mij niets verbazen als m’n cyclus in de war wordt geschopt daardoor :? .
Ai… buikgriep Lieke. Balen zeg!
Hopelijk heeft het geen invloed op je cyclus.
Maarja, zoals Marieke al schrijft heb ik (er) natuurlijk niet zoveel verstand meer (van) :mrgreen:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Lieke oh dat is niet lekker :hug: maar het hoeft geen invloed op je cyclus te hebben he?
Nee… daar ga ik maar vanuit :mrgreen:.
Ach… de ovulatietesten zijn weer binnen, dus we zullen zien wat het wordt deze keer.