30+ (Deel 2)

Irry-me… we gaan in juli trouwen :inlove:

En dat is ook de reden dat we nu een ronde overslaan.

Anders zou ik te dicht tegen onze trouwdatum zijn uitgerekend.

En Nuage, ik moet het inderdaad maar aangeven als ik op zoek ga naar een jurk. Maarja, misschien lukt het niet voor die tijd. En ik zal dan ook degene erbij moeten betrekken die meegaat… dus zit nog wel in dubio!

Marieke, ik ben niet zo van de surprises. Zou waarschijnlijk dus ook voor de hockeystick zijn gegaan, ha ha :mrgreen:

Ik moet nog wel gedichten maken. Maar eerst de cadeautjes. Oh nee, allereerst een verlanglijstje inleveren :angel:

Sproetje,in juli…ik hoop op heel mooi weer voor jullie! :pray:

Bigsby,ik doe overblijf op school,tot de kerst vakantie…dan stop ik er mee.

Marieke,leuk lootjes trekken,daar is mijn dochter nog net even te klein voor(word volgende week 7 en gelooft nog heilig in de sint).

ICL, :hug: kan me voorstellen dat de schrik er goed in zit na de voorgaande keer.

Hoplijk doen die medicijnen hun werk.

Hoop dat alles goed blijft gaan. :pray:

Fijne avond!

Ben sinds een maandje ook dertig +, mag ik me dan ook aansluiten? We zijn nu een jaar bezig voor een tweede.

túúrlijk! :dance:

zo, ik ga vanaf vandaag aftellen hoor :mrgreen: :dance:

Miepel, welkom! (ik ben zelf pas volgende maand 30, dus ik hoor hier eigenlijk nog niet)

Even wat uitleg over m’n banner… ben denk ik niet echt overtijd. Ik weet alleen nog niet echt hoe lang mijn cyclus is. Heb net voor de zekerheid een test gedaan en die was negatief.

ICL, wat K*** weer zeg. Hopelijk gaat alles goed en helpen de medicijnen. :hug:

Miepel welkom hier… Hopelijk gaat het snel lukken :thumbup:

Heb zelf niet zoveel te melden. Klusdagen hebben we voorlopig niet hier. Lekker rustig aan gedaan vandaag. M’n dochter is de laatste 6 weken de nodige keren ziek geweest en ze is nu eigenlijk nog steeds niet 100 %, heeft vooral weinig energie, het houdt me wel bezig kun je zeggen.

Fijne avond :-* .

Miepel, welkom hier!!

Ik zal je binnenkort op ons lijstje zetten.

En dat er maar snel zwanger achter je naam mag komen te staan :dance:

Ik heb toch m’n banner maar even aangepast aangezien verdere aankondigingen van ongi uitblijven. Kramp zal misschien dus toch ei geweest zijn. Dat zou dan betekenen dat de cyclus nu 45 dagen is. Vind het wel lang hoor!

Hallo

Ff een ego berichtje:

Ben vanmorgen ongi geworden,meteen heel heftig! :frowning:

Men wat een krampen!Doet ongeloflijk zeer zeg :cry:

(heb ik dus nooit)

Voel me al een tijdje niet joppe,lijkt wel of alles en iedereen zich tegen mij keert :shock: ,waarom?geen flauw idee! :cry:

Heb ook weer last van die hoge bloeddruk,morgen maar ff een afspraak maken bij de ha,kan ik meteen vragen of dit een depressie is(denk het wel) :frowning:

Moet 11 december weer naar de fert.poli voor de uitslagen en wat verder het plan is.

Pffff…heb het helemaal gehad. :cry:

Fijne dag allemaal.

he get irry… :hug:

Hey irry-me… dikke knuffel voor jou! :hug:

Bedankt. :-*

Miepel welkom :smiley: gezellig nog eentje erbij!

Dus ook bezig voor de tweede, oei al wel een tijdje he? Hopelijk is het heel snel raak bij jullie :pray:

En je eerste kindje, vertel, jongen? meis? leeftijd? Ben niet nieuwsgierig hoor :liar:

Ja Naatje schrijft nog even illigaal hier mee :mrgreen:

Ziet hoe is het met de longontsteking van Tygo?

Lieke wat sneu voor je meisje. Wat heeft ze dan?

Irry-me ach meis wat rot :hug:

Ingrid hoe is het nu met je?

Hier verder alles goed, druk maar wie niet in deze periode :slight_smile:

Nathalie is wel snipverkouden, ze is er echt niet helemaal fit van. En dat ken ik van haar gewoon nooit, het meisje is voor het laatst ziek geweest precies een jaar geleden. (waterpokken tel ik niet mee, dat hoort erbij :wink: ) Ze had toen dubbele middenoorontsteking met flinke koorts wat toen zelfs in een koortsstuip uitte :frowning:

Hoop echt niet dat ze ziek wordt want dan zou ze weer met Sinterklaas ziek zijn.

En ik heb het zelf zo ontzettend koud :?

En ik heb het zelf zo ontzettend koud

Ik wil je niet blij maken met een dooie mus, maar dit had ik voor mijn NOD en nog eventjes daarna bij alle 3 mijn zwangerschappen... :dance:
En dan bedoel ik niet een beetje koud omdat het buiten koud is, maar echt van binnenuit.
Ben nu morgen 5 weekjes(pas) en het lijkt al minder te worden, dus.....

Mogguh,

San je bent de tweede die dat zegt :think:

Nah ik ga er gewoon weer vanuit dat ik netjes ongesteld ga worden al hoop ik natuurlijk van niet.

Voel nu afentoe toch al weer een iets trekkerig gevoel in mijn buik en zondag is dus mijn nod (en daarom denk ik dat mijn banner 1 dag te ver staat :think: )

Nathalie is wel vrolijk vandaag, geen koorts maar wel dus een snotneusje. En haar oogjes zijn waterig en wat opgezet. Vooral haar rechteroogje, zo’n sneu gezicht :frowning:

Marieke, ik ga straks eens goed op alle kwaaltjes letten tegen mijn nod.

Aangezien we het nu met cd-tjes doen weet ik nl. zeker dat ik dan ongi ga worden. En dan herken ik het volgende maand misschien wat beter, ha ha.

Hoewel, je schreef in het andere topic over afscheiding.

Ik had het pas voor mijn nod, maar ik had het toch ook toen ik zwanger was. Dus het blijft een kwestie van geduld, want het kan gewoon alle kanten nog op.

Hoewel, als jij het steeds zo koud hebt… hihi! :pray: :dance:

Nou ik heb het nu totaal niet koud meer, maar ben dan ook met kastjes aan het sjouwen hahaha.

Trekkerig gevoel is trouwens weer weg onder in mijn buik.

Afscheiding had ik ook ja toen ik net zwanger was, meer als normaal zeg maar.

San, wil jij trouwens nog even je uitgerekende datum doorgeven?

Marieke, kleine verhuizing binnenshuis? :smiley:

Wij zijn nog steeds op meubeljacht (juli dit jaar verhuisd… :eh: )

Nou meer speelgoedhoek uitmesten hahaha. De grote houden speelgoedkist is nu naar haar kamertje en eens grondig speelgoed uitgezocht. Met sinterklaas krijgt ze natuurlijk ook weer nieuw.

Wij wonen hier sinds vorig jaar augustus en ik moet tot mijn volle verbazing toegeven dat eigenlijk alles nog precies zo staat als toen we hier kwamen :shock:

Wel verander ik geregeld planten en accecoires zeg maar. Beetje nieuw afentoe is altijd leuk.

Ja, daar verheug ik me ook op. Dat ik eindelijk met de accessoires aan de slag kan. Maar de meubels moeten nog besteld worden, dus dat gaat nog wel even duren. We willen de dagen voor kerst ook flink wat klussen wegwerken. Nu komt het er gewoon niet van (werk/studie/sport etc)

Ach, geduld…

Het wordt vast wel mooi :slight_smile: