Whieha, San, ook hier: GEFELICITEERD!!! :dance: :dance: :dance:
San is iemand van een ander topic (of mis ik nu iets :oops: )? In elk geval is het goed nieuws… dus GEFELICITEERD :**:!
Tja… ik ben al diverse keren naar de gyn geweest vanaf maart en heb al de nodige onderzoeken achter de rug. Aangezien we niet veel verder komen zullen we nu toch verder moeten kijken… Zie er wel tegenop, hormonen gebruiken en zo. Ik heb totaal niet het gevoel dat het ons nog gaat lukken zonder hulp. Oh… dit .klinkt wel wanhopig hè, maar dat gaat wel weer over hoor… Heb er gewoon even flink de balen van .
Oh… sorry sorry, San staat gewoon op het 30+ lijstje… :oops: :oops: Laat mij maar weer kletsen.
Lieke, logisch toch dat je ervan baalt. Dat kan ik me heel goed voorstellen. Zeker omdat er in de afgelopen periode niet niks is gebeurd.
Dus waar en waarom gaat het dan mis :hug:
San, ook hier inderdaad natuurlijk gefeliciteerd!!
Ik zal vanavond het lijstje aanpassen…
Dank je sproetje, geeft niet Lieke en bedankt voor de felicitaties allemaal.
Ik schreef inderdaad in meerdere topics, nl. 30+, 3de kindje en het testtopic. Nu heb er ik nog 1 bij.
En hopelijk blijft dat zo.
Ik voelde net op school wat nattigheid en schrok mij meteen lam.
Gelukkig was het weer doorzichtig en wittig, maar ohoh wat kan nu elk druppeltje alarm slaan. Ik vat het ook allemaal nog niet zo hoor.
Durf pas echt super te genieten als ik een hartje heb gehoord.
San: gefeliciteerd :dance: :dance:
Ik kan me voorstellen dat je pas kunt gaan genieten als je een echo hebt gehad.
Lieke: wat balen dat je ongesteld bent geworden :hug:
Hopelijk kunnen ze de 9e wat voor je betekenen
gefeliciteerd San! :dance:
Gefeliciteerd San! :dance:
Lieke,balen van die ongi. :hug:
Sproetje,beterschap met je been.
Hoe ist met de andere meiden???
Hier gaat alles zn gangetje,ben wel heel moe.
Na t eten val ik bijna in zo moe ben ik…
Heb het ook warm,vooral s,nachts…lig bijna mn bed uit te zweten.
Mn temp is ook al hoger dan normaal… :think:
Mn NOD is 2 dec…
Fijne dag allemaal!
Hallo allemaal,
San gefeliciteerd!
Sproetje, leuk dat jullie trouwplannen hebben! Ik zit zelf in de bruidsjurken en opzich is trouwen met een buikje geen enkel probleem. Enige is dat je rekening moet houden met het model dat je uitzoekt en met de maat. Maar een goede bruidswinkel helpt je daar ook bij hoor.
ICL jij ook gefeliciteerd met het kloppende hartje. Wat een blijdschap!
verder zag ik nog wat dikke buiken voorbijkomen en iemand met een pijnlijke enkel :? sterkte ermee!
Hier na de mk nog steeds af en toe een lichte bloeding. Zal er wel bijhoren, het komt en het gaat. Ben benieuwd hoe het nu allemaal gaat lopen, wil graag weten wanneer mijn eisprong is, maar dan zal ik toch moeten wachten op mn eerste menstruatie :roll:
Ondanks dat vriendlief na deze niet geplande zwangerschap die in een mk is geëindigt, liet weten dat hij het liefste nog heel even zou wachten nu, hebben we wel alweer geklust zonder cd’tjes, denk dat het bij hem gewoon meer de angst is. Hij is oud en wijs genoeg om te begrijpen dat daar kindjes van komen :mrgreen:
Ach, voor iemand die altijd heeft geroepen geen kinderen te willen (onbegrijpelijk, maar echt waar) en binnen 1 jaar samen woont met een vrouw en een kind en dan nu ook nog een kinderwens met mij heeft… arme jongen, hihi :mrgreen: :inlove:
En even voor de duidelijkheid, die geen-kinderwens is helemaal onbegrijpelijk omdat hij echt de allerleukste papa is! (vind ik dan hè) mijn dochtertje en hij zijn echt gek op elkaar, zo leuk om ze samen te zien.
San, gefeliciteerd!! :inlove:
Nuage: hhaha wat kunnen mannen toch angsthazen zijn hé :mrgreen: :mrgreen: Fijn dat jou dochter en hij zo gek zijn op elkaar
bweuh, ben ongi geworden…
had maar 1 kans deze maand, en ik had dus toch mijn ei in het ziekenhuis gehad helaas. wel jammer.
verder heeft tygo nu ook weer longontsteking, dus we hebben ons portie artsen weer gehad deze maand.
nee volgende week nog, dan moeten we terug komen en dan krijgen we weer een verwijzing voor de kno arts…
Jammer Ziet…
En jullie blijven kind aan huis hè.
Balen joh!
Nou, hopelijk kunnen jullie komende klusperiode goed benutten
Hallo
Jammer Ziet,hoop dat de volgende ronde wel raak zal zijn.
Beterschap met Tygo. :hug:
Sproetje,trouwplannen?? leuk joh!
Hebben jullie al een datum in het hoofd?
Gefeliciteerd met je voorgenomen huwelijk( alvast).
Hier heb ik het druk druk druk. :mrgreen:
Ben bezig met de voorbereidingen van dochterlief dr verjaardagsfeestje.
Een meisje kan niet,dus moet er een andere mee… maar wie… :think:
Kinderen op school zijn druk! niet normaal meer! :shock:
Zal blij zijn als die klaas weer naar spanje vertrekt. :shifty:
Op naar de kerst! :mrgreen:
Fijne dag allemaal!
Ziet balen dat je ongesteld bent geworden, uitgerekend je ei in het zkh
Op maar naar de volgende ronde.
Arme Tygo hopelijk is het snel weer over :hug:
Irri-me: lastig he om te beslissen wie er mee mag?
En als ik het goed begrijp werk jij dus op een school :mrgreen:
Ik moet mijn suprise nog afmaken, volgende week zaterdag vieren wij groot sinterklaas. Morgen vieren we het bij hub zijn bedrijf, ik ben benieuwd hoe hij dat vind :mrgreen:
Eerst alle meiden die ongesteld zijn geworden even een dikke :hug:
Ziet heel veel beterschap voor Tygo :hug: :hug: heeft hij er veel last van?
Las iets over sinterklaassurprises. Wij hebben met de twee andere dochters van mijn vriend voor het eerst lootjes getrokken dit jaar.
De meiden zijn nu 9 en 11 dus moet kunnen. Ik heb de oudste dochter getrokken. Ze zit op hockey maar om nu een simpele hockeystick te maken vind ik maar wat saai eigenlijk. Ze begint nu ook wat op de “tut-leeftijd” te komen dus ik ga een kaptafeltje maken dacht ik maar zo. We hebben afgesproken om een klein cadeautje erbij te doen dus dan zit ik te denken aan iets van een lipgloss en oorbelletjes of een kettinkje ofzo :think:. Oja en een klein gedichtje moet er ook nog bij.
De “gewone” sinterklaascadeau’s zijn inmiddels in huis en ingepakt.
Wij vieren het op 5 december zelf. Dan is het ook ons weekend met de meiden zeg maar. Voorgaande jaren toen ze nog geloofden kreeg mijn vriend de kids nooit met pakjesavond, viel toen ook meestal doordeweeks, gevolg dat wij vaak een week na sinterklaas het nog vierden. Toen de meiden eenmaal niet geloofden zei hex ook glashard, zo, nu geloven ze niet meer dus vind ik er niet veel meer aan, nu kunnen jullie ze wel hebben op pakjesavond :wall: :wall: Wat is er nu leuker voor een vader om ook eens die gespannen, verwachtingsvolle gezichtjes te zien op pakjesavond. Gelukkig kan hij dat nu met Nathalie inhalen.
Wij hebben hier op kok met onze mei-mama’s en onze geadopteerde zoon Ruud :mrgreen: ook lootjes getrokken. Het gaat dan om een gedicht en een leuk brievenbuscadeautje zeg maar.
Hey meiden… ik schrijf niet zoveel… omdat ik momenteel niet zo heel veel puf heb. De zwangerschap levert mij heel veel stress op, ook omdat ik sinds afgelopen dinsdag weer wat bruin/bloed verlies heb :?. M’n bloeddruk schiet weer omhoog en ik heb enorme hoofdpijn.
Omdat ik met al die dingen het weer eens spaans benauwd kreeg (want ik vind, dat bloedverlies dus niet bij een zwangerschap hoort en met de ervaringen van de afgelopen maanden…), zat ik zonet weer in het ziekenhuis. Gelukkig begreep men me en is er weer een echo gemaakt :oops: . Gelukkig klopte het hartje nog steeds en was het volgens de lijn der verwachting gegroeid. Waarschijnlijk ga ik echter wel 9 dagen terug gezet worden :shock:, want volgens de echo is het kindje nu 6w2d i.p.v. 7w4d. Nou ja… het zou niet moeten kunnen, omdat ik precies weet wanneer ik mijn ei heb gehad, de positieve test enz. Maar goed, je hoort het wel vaker.
Omdat ik last van bloedverlies heb, heb ik van de gyn progesteron tabletten (duphaston) gekregen , om het risico van een miskraam te verkleinen. Dit is zonder risico voor het kind en mijzelf. Ook moet ik een afspraak maken met de diabetes-verpleegkundige, vanwege mijn te hoge suiker. Waarschijnlijk zal ze me eerst een koolhydraat-arm dieet geven en mocht dat niet voldoende effect hebben, dan moet ik wellicht insuline spuiten.
Volgende week vrijdag moet ik in ieder geval weer naar het ziekenhuis voor een afspraak met de gyn en een echo.
Nou ja… ik laat het even hierbij. Sorry voor mijn ego bericht.
Ingrid :hug: heel makkelijk gezegd maar probeer je toch niet al te veel zorgen te maken he? Stress en spanning is niet goed voor je kindje. Moeilijk ik weet het maar probeer het toch.
Wel fijn jullie frummel gezien vandaag :inlove: . Je hoort het inderdaad wel vaker dat de datum teruggezet wordt. Geen idee hoe dat zit eigenlijk.
Bij mij is bij de 1ste volgens mij ook de datum terug gezet.
Ze meten hem op alle fronten en daaruit trekken ze een conclusie.
Ik wist zelfs zeker wanneer hij verwekt was, dus keek er ook van op, maar ja manlief en ik zijn ook niet zo groot en mijn kinders ook niet.
ICL: goed dat je meteen ff naar de gyn bent gegaan!
hopelijk doen die medicijnen hun werk.
wel gestress zo zeg :hug: