30+ (Deel 2)

@Marieke_5000 wrote:

Oh ons showforum is geopend, nou dan zal ik strakjes eens wat mooie foto’s uit gaan zoeken :dance:

Helaas kan ik niet meedoen. In 2000 en 2002 had ik nog geen digitale camera en mijn scanner leeft een eigen leven.

Daarnaast had ik echt bijna niets tot het eind. :cry:

Wil trouwens niet zeggen dat je minder klachten hebt, want ohoh wat heb ik een last van mijn bekken en rug gehad. 1 van de redenen waarom nummer 3 niet meteen kwam(en met deze nog velen waar ik nu prompt overheen stap en het er weer voor over heb :mrgreen: )

Maar San je hebt toch vast wel andere leuke foto’s? :hug:

Sproet en Naatje hebben jullie geen leuke huisdieren? :mrgreen:

Oja foto’s uitzoeken.

Ik heb wel mooie vakantiefoto’s… zal ff zoeken!

Kijk we komen er wel :smiley:

Ik heb heeeeeeeele leuke foto’s, uiteraard vnl van mijn kanjers.

Maar aangezien niemand in mijn omgeving weet waar wij mee bezig zijn(iedereen zou ons voor gek verklaren omdat wij onze handen vol hebben aan onze zorgkindertjes) wil ik NOG geen foto’s van hen plaatsen.

Als iedereen het weet en ik hoop dat tot een evt. echo geheim te kunnen houden(vooral juist voor de kids, het duurt al lang genoeg) dan komen die kanjers op de foto langs. :slight_smile:

Ik heb al gespammed :inlove:

Ach verzinnen jullie maar wat om ons te laten zien, vooral foto’s van jullie zelf zou leuk zijn :wink: :mrgreen:

Zo! Foto’s staan erop!!

@san2001 wrote:

Ik heb heeeeeeeele leuke foto’s, uiteraard vnl van mijn kanjers.

Maar aangezien niemand in mijn omgeving weet waar wij mee bezig zijn(iedereen zou ons voor gek verklaren omdat wij onze handen vol hebben aan onze zorgkindertjes) wil ik NOG geen foto’s van hen plaatsen.

Als iedereen het weet en ik hoop dat tot een evt. echo geheim te kunnen houden(vooral juist voor de kids, het duurt al lang genoeg) dan komen die kanjers op de foto langs. :slight_smile:

Ik heb (bijna) hetzelfde… dus nog ff geen portretjes op het forum! :wink:

@Naatje wrote:

Zo! Foto’s staan erop!!

waar dan?

In ons showtopic: http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=3194686#3194686

Ook ik heb ons showtopic al bevuild :mrgreen:

Ik kan me jullie beweegredenen wel voorstellen hoor, maar dan verwachten wij dus over een tijdje wel dubbel zo veel spam van jullie :smiley:

Dat gaat helemaal goed komen! Ik heb bergen foto’s!! Is echt een hobby van me. Straks ga je van deze opmerking nog spijt krijgen… :wink:

Nee hoor, ik heb twee vriendinnen die ook graag kiekjes schieten, eentje hier op het forum, een mede mei-mama en dan nog eentje die ook haar werk ervan gemaakt heeft. Naatje is bij beide altijd een geliefd object om foto’s van te maken :lol:

Beide sturen mij ook geregeld foto’s dus ik ben wel wat gewend hahaha.

Meiden, ik ga naar beneden… met mijn been op de bank.

Mijn voet begint inmiddels aardig te bonken :?

Fijne avond!

Sproetje lekker rustig aan doen met dat beentje van je.

Jij ook nog een fijne avond :-*

Eigenlijk moet ik nog wat strijkwerk wegwerken, heb Nathalie beloofd dat we morgen samen koekjes gaan bakken dus dan schiet het er ook bij in.

Hmm even over nadenken nog :think:

Sproetje, sterkte met je blessure. Voelt niet fijn denk ik.

Ik ben vanmorgen ongesteld geworden, een dag eerder dan ik het verwachtte :? . Ik had nooit gedacht dat ik zou uitkijken naar een bezoekje aan de gyn. Op 9 december dus.

Lieke :hug: Ik hoop voor je dat er snel verder gekeken wordt. :-*

Nienke (sorry inbreekster van ander topic)

Lieke, balen hoor!

Ik kan me voorstellen dat je verwachtingen voor 9 dec hoog zijn.

Hopelijk kunnen ze ook snel iets voor je betekenen :-*

Ach Lieke :hug:

Ik hoop ook dat ze je in het ziekenhuis verder kunnen helpen.

Dikke knuf van mij!

Wij gaan koekjes bakken :smiley: met roze versierseltjes (tja Nathalie mocht de versiersels uitkiezen en het is een meid he :roll: )

En ook hier voor San2001

][/