Oh ons showforum is geopend, nou dan zal ik strakjes eens wat mooie foto’s uit gaan zoeken :dance:
Helaas kan ik niet meedoen. In 2000 en 2002 had ik nog geen digitale camera en mijn scanner leeft een eigen leven.
Daarnaast had ik echt bijna niets tot het eind.
Wil trouwens niet zeggen dat je minder klachten hebt, want ohoh wat heb ik een last van mijn bekken en rug gehad. 1 van de redenen waarom nummer 3 niet meteen kwam(en met deze nog velen waar ik nu prompt overheen stap en het er weer voor over heb :mrgreen: )
Ik heb heeeeeeeele leuke foto’s, uiteraard vnl van mijn kanjers.
Maar aangezien niemand in mijn omgeving weet waar wij mee bezig zijn(iedereen zou ons voor gek verklaren omdat wij onze handen vol hebben aan onze zorgkindertjes) wil ik NOG geen foto’s van hen plaatsen.
Als iedereen het weet en ik hoop dat tot een evt. echo geheim te kunnen houden(vooral juist voor de kids, het duurt al lang genoeg) dan komen die kanjers op de foto langs.
Ik heb heeeeeeeele leuke foto’s, uiteraard vnl van mijn kanjers.
Maar aangezien niemand in mijn omgeving weet waar wij mee bezig zijn(iedereen zou ons voor gek verklaren omdat wij onze handen vol hebben aan onze zorgkindertjes) wil ik NOG geen foto’s van hen plaatsen.
Als iedereen het weet en ik hoop dat tot een evt. echo geheim te kunnen houden(vooral juist voor de kids, het duurt al lang genoeg) dan komen die kanjers op de foto langs.
Ik heb (bijna) hetzelfde… dus nog ff geen portretjes op het forum!
Nee hoor, ik heb twee vriendinnen die ook graag kiekjes schieten, eentje hier op het forum, een mede mei-mama en dan nog eentje die ook haar werk ervan gemaakt heeft. Naatje is bij beide altijd een geliefd object om foto’s van te maken :lol:
Beide sturen mij ook geregeld foto’s dus ik ben wel wat gewend hahaha.
Sproetje, sterkte met je blessure. Voelt niet fijn denk ik.
Ik ben vanmorgen ongesteld geworden, een dag eerder dan ik het verwachtte :? . Ik had nooit gedacht dat ik zou uitkijken naar een bezoekje aan de gyn. Op 9 december dus.