30+ (Deel 2)

Dit is mijn buik 3 uur voor de bevalling (39 + 5 weken). Kan me er eigenlijk ook niets meer bij voorstellen hoor Sproetje. Het lijkt zo ontzettend lang geleden.

Wat een mooi buikje Lieke! :inlove: :inlove:



Bij jou ook spannend. Nog 2 daagjes. Heb je al een idee of het raak kan zijn?

Nee, ik voel totaal niets. Dus ik denk dat het niet raak is.

Jij hebt wat dat betreft hetzelfde als ik heb: je voelt het ook vrijwel direct na de bevruchting heh? :? Ik moet zeggen dat ik dat de afgelopen maanden echt behoorlijk irri vond.



Wanneer moet je weer naar het AMC (neem aan dat ze daar verder gaan met “dokteren”)?

In het AMC ben ik “klaar” (dat was ook meer een second opinion). Ik ga op 9-12 weer terug naar m’n eigen gyn en misschien dat we dan toch voor IUI gaan want het schiet totaal niet op zo :? .

Ik moet op 3 december ook naar de gyn. Ik ga naar de gyn die mij dus ook 2 weken geleden heeft gezien. Nou begreep ik alleen, dat zij geen poli meer doet, omdat ze bijna “klaar” is. :? Moet dus alsnog gaan kijken naar welke gyn ik dan wil gaan.



had jij nou Boks?

Ja, die heb ik :wink:

Een jonge vrouw nog en ik vind haar ok :thumbup:

Zal eens even kijken… heb aan 2 gyn’s gewoon een hele foute bijsmaak overgehouden en wil hoe dan ook niet bij hen onder controle. Ééntje daarvan rookte als een ketter en dat kon ik niet zo heel erg waarderen… wat een stank en dan na de sigaret direct naar een patient toe :sick: .



:think: :think: Maar eens kijken wat ik ga doen.

Marieke: jij had ook een mooie mega buik :mrgreen: ik kan me ook niet meer voorstellen dat ik er zo uitzag :eh:

Ik droeg idd meer naar voren, al moet ik zeggen dat mijn kont en heupen ook breder waren geworden. Dat zijn ze nu nog steeds een beetje, maar dat zal er nooit meer afgaan denk ik. Eerder had ik mt 36 en nu 38, ik hoop alleen dat bij de volgende zwangerschap niet nog meer aan blijft zitten.

Mijn buik is aardig geslonken maar er zit wel een klein rolletje aan, ik sport wel veel nu maar ik denk niet dat het ooit nog helemaal plat word.



Lieke: jij had ook een mooie buik.

Oja de vorige keer had ik het verkeerd gezegd maar ik vind het wel raar dat je de eerste keer binnen 6 maanden zwanger was en nu na 2 jaar niks :think:

Ik ga er een beetje stiekum vanuit dat als je de eerste keer snel zwanger was je dat de 2e keer ook bent.

Ik hoop voor je dat IVI bij jou niet nodig is omdat je nu gewoon zwanger bent :pray:

Gatver ICL, meen je dat nou, een gyn met een rookwalm? Dat zou ik ook erg irritant vinden (zacht uitgedrukt).



Bigsby, ja het is zeker raar dat het nu zo lang duurt. Ik heb daar m’n eigen theorieën over, ofwel ik had 5 jaar geleden ook al minder kans om zwanger te worden en heb enorm veel mazzel gehad dat het binnen 6 maanden lukte. Of het ligt aan m’n leeftijd, ik ben nu 5 jaar ouder dus is de kans kleiner per maand dat het lukt. Het enige wat er bij onderzoek is gevonden (tot nu toe dan) is dat ik verhoogde schildklierantistoffen heb wat een iets verhoogde kans geeft op een miskraam. Normaal gesproken is die kans 10 %, bij mij circa 30 %.

Het is inderdaad zo dat de kans op vruchtbaarheid afneemt naarmate je ouder wordt. Nathalie was vrijwel gelijk raak, nu zit ik dus in ronde 3. Stiekum ga je er inderdaad vanuit dat als je bij de eerste snel zwanger bent dit bij een tweede ook zo is. Ja er zijn vrouwen bij wie dat gebeurt maar ook vrouwen bij wie dit niet zo is.

Maar we blijven positief hier hoor, uiteindelijk gaan we allemaal (weer) mama worden :wink:



Zo, Nathalie ligt op bed. Even tjid voor mezelf. Geen gastkindjes vandaag.

De link naar ons sf staat op pagina 1.

Ik heb er zelf alleen nog niks in gezet… :oops:

@Sproetje wrote:

Naatje, bedankt voor het speurwerk.

Ik had maar een paar pagina’s gevonden.

Vind die vierde lijkt me wel mooi (linkje?)…




Vaag… ik kan hem niet meer vinden. Hij komt in ieder geval van http://www.maternitybride.com vandaan. Daar staat nog veel meer moois op.

Nou, ik google zelf ook nog wel even.

En heb natuurlijk ook even op die site gekeken!

Voorlopig heb ik in ieder geval nog een tijdje om erover na te denken :smiley:



San, hoe is het bij jou?

Al een idee wanneer je wilt gaan testen??

Lieke: natuurlijk heeft leeftijd er ook mee te maken ja, ik vergeet ook wel te denken aan jullie leeftijden. Maar je wist al dat je schildklier minder goed werkte? dat verklaart dus ook waarom jij al een aantal mk’s hebt gehad. Je had dus de eerste keer geluk?.

Hopelijk heb je deze keer ook weer geluk :pray:



Ik heb er eerder ook niet aan gedacht dat de eerste keer wel eens een lucky shot kon zijn, ik ging er vanuit dat ik deze keer wel in 1x zwanger kon zijn. Maar nu denk ik dat ik daar maar niet zomaar van uit kan gaan.

De vorige keer was ik in de 3e ronde zwanger, en toen was ik al jaren aan de pil, nu heb ik niks meer gebruikt behalve cd’s.

Lieke: je hebt wel een hele mooie cyclus, allemaal rond de 28 dagen :thumbup:

Oh ons showforum is geopend, nou dan zal ik strakjes eens wat mooie foto’s uit gaan zoeken :dance:

ik denk dat ik hem ook ff ga bevuilen,alleen waarmee??? :think:

Hmm… ik heb niks…

Maar dat haal ik tegen die tijd wel in :mrgreen:

Heb ook nog niks… maar over een paar maandjes hoop ik jullie helemaal plat te kunnen spammen!!! :mrgreen: